Moderátor: Moderátoři AVMania.cz
pseudomagick píše:Právě jsem dostal mail z německého servisu a napsali mi toto:
Dear Customer,
Thank you for contacting Astell&Kern Service.
We would suggest you to send your DAP to our Service Center, so that our technician can check your device and fix the problem.
Just in out-of-warranty case you will get a cost estimate after our technician has found the problem.
Attached you can find the RMA form which has to be filled in (no handwriting! Please fill in on PC!). Please send us the device with printed RMA form and in case of warranty a copy of receipt or proof of purchase (in DOA case definitely needed):
DM Solution
- Iriver Service -
Ober der Röth 4
65824 Schwalbach, Germany
TigiGold píše:Defect on arrival.
akburt píše:Asi bych si to vysvetloval jako nefunkcní pri príjmu k oprave.Pokud by fungoval,tak by clovek servis nevyhledával.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků