Aktivní repro

MP3/MP4 přehrávače, přehrávače videa, přenosné DVD přehrávače

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod karbi248 12. 7. 2021 12:48

Chtěl bych ozvučit zahradní párty (cca 15x15m,přípojka 220V),ale jsem absolutní laik a navíc je to trochu komplikované.Potřeboval bych přes repro pustit audio a současně video na TV z přenosného disku (nafilmovaný svatební obřad) a aby si účastníci párty mohli pouštět svoji hudbu pomocí mobilu přes toto repro.V Alze mi řekli,že neexistuje akt.repro,přes které jde pustit zvuk a současně video do TV ze záznamového zařízení.Je to skutečně nemožné,nebo jsme si pouze nerozumněli?Pokud jde o nedorozumění,může mi někdo doporučit konkrétní zařízení?Děkuji za pomoc.
karbi248
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod motorol 12. 7. 2021 14:05

Tak půst film na TV a do repro z TV posli jen zvuk ;-) pak ti staci jakékoliv aktivní repro, které jdou s tou TV nějak propojit.
motorol
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod karbi248 12. 7. 2021 16:23

Znamená to propojit TV pomocí např.HDMI s repro?
karbi248
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod marts 12. 7. 2021 19:04

Z uvedeného popisu mi vychází, že záměrem bylo pořídit aktivní reproduktory které budou umět zvučet z toho co jim lidi pošlou z mobilu a zároveň tyto reproduktory dokáží vzít obraz ze záznamového zařízení a tento poslat do TV.
Reproduktory které umí přenášet obraz jsem ještě neviděl. Ani reproduktory s HDMI.

Nicméně zařízení které by výše uvedené splňovalo by mohl být nějaký soundbar s Bluetooth, ale nejspíš by to neuměl dělat současně - tedy posílat video z jednoho zdroje a zároveň hrát muziku z jiného.

Zase ale soundbar není na zvučení venku vůbec vhodný.
"Life is a game you can't win. But it may be quite a lot of fun playing it."
marts
Expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod motorol 12. 7. 2021 20:21