Emgeton x IAudio x IRiver

MP3/MP4 přehrávače, přehrávače videa, přenosné DVD přehrávače

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod cujo 28. 11. 2005 14:27

Zdravím. Mohu utratit asi 6000 za Mp3 player. Otázka za jaký? Vybral jsem 3 firmy - Emgeton, IAudio a IRiver. Lze je seřadit podle kvality nebo jsou všechny stejně dobré? To je to hlavní, co chci - kvalitu. Pak bych bral i 1GB (lze i 516MB - v tomto směru nejsem tak náročný), dobrý servis, zdroj na baterky (nejlépe dobíjecí) a jelikož jsem v tomto směru amatér, tak něco, co by takový MP3pl. měl mít (nevím co, ale vy to určitě víte - něco,co každopádně nesmí postrádat) Naopak - může postrádat diktafon a podobné prkotiny.
cujo
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod davidak 29. 11. 2005 17:05

můj žebříček:
1, Iriver
2, Iaudio a Emgeton (dělá je snad i ta samá firma)

nesmí postrádat FM tuner, USB 2.0, funkci mass storage(data tam cpeš přímo a ne přes nějakej blbej soft), kvalitní zvuk, manuální equalizér, dlouhou výdrž baterky(tu ti většinou nezajistí integrovanej akumulátor, ale AA baterka), pěknej design a relativně robustní konstrukci.
Vybral sis dobrý značky, tady bys neměl moc nic zkazit, jen si vybrat model. A pokud možno, ber spíš 1024 než 512MB, časem ti to bude stejně málo..
Projdi si tady fóra a budeš mnohem chytřejší.
davidak
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod cujo 30. 11. 2005 00:00

děkuji za answer. beru na vědomí a jdu se podle toho zařídit
cujo
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod jech 30. 11. 2005 07:17

Podle mě iRiver poslední dobou trochu ztrácí a žíje z dřívější slávy. Já bych dal na první místi iAudio.