Servis - Iaudio

MP3/MP4 přehrávače, přehrávače videa, přenosné DVD přehrávače

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod bubaak 9. 3. 2009 15:31

Teď jsem dočetl celý příspěvek a musím se smát, tohle je fakt hustý až je to krémový :tleskani
iAudio jsem nikdy nevlastnil, ale Emgeton ano a to co tu píšete potvrzuje mé pochyby a dokonce vyjasnilo i pár věcí. Mě záruku jednou vzali a to přehrali Fimware, no a u zbytku řekli že si za to můžu sám a poslali mě do kytek :mrgreen:
Je fakt že 2x jsem měl pocit že se mi přehravač vratil v horším stavu než jsem ho dával do servisu, ale teď se mi potvrdilo že to jen pocit nebyl :D Já se fakt musím smát nad svou blbostí a neopatrností :mrgreen: :mrgreen:
Bu Bu Bu!
bubaak
Strašidlo
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bína 9. 3. 2009 16:20

Tak já to vidím tak, že pokud mi odejde D2 tak mi nezbude než kupovat z Británie, nebo u nás něco od Sony.
CIEM: qdc 8CS|AAW W500|HEIR 10.A|HIFIMAN RE1000
IEM: NOBLE Katana & Sage
DAP: SONY WM1A|SHANLING M5s & M2X & M0
TWS: Shanling MTW100BA

Zaměstnanec firmy Shanling, tohoto času v Číně
Bína
Sluchátkový recenzent
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mp4master 9. 3. 2009 16:46

Dle meho nazoru tu ma Emgeton a Cowon iAudio, pripadne MPIO dobrou servisni podporu...reknete mi, ktery jiny distributor mp3 prehravacu ma forum technicke podpory, kde jsou nejnovejsi firmwary, kde jsou rozsahle diskuse o pripadnych problemech, kde kdyz napisete nejaky dotaz, tak Vam vetsinou velmi rychle odpovi clovek, ktery tomu rozumi (Betacart) ???

Myslim si ze firma BELL TECHNOLOGY, ktera tyto znacky distribuuje ma hlavni problem v tom, ze prodava nejvice prehravacu v Ceske republice, a proto ma logicky nejvice stezovatelu, kteri jsou zhrzeni reklamacnim rizenim, ktere neprobehlo podle jejich predstav. Nikdy se nejde zavdecit vsem.

Ted sice ocekavam ze se do me pustite nadavkama ze jsem zamestnanec BELL TECHNOLOGY, kazdopadne je mi to jedno, nakupujte si co chcete a kde chcete...
mp4master
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dzordano_Bruno 9. 3. 2009 16:56

Huš holomku :)

Abych pravdu řekl. Je mi úplně fuk, že má Bell svoje fórum.
To fórum je na nic. Veškeré problémy, co měli zákazníci s jejich přehrávači jsem řešil já a pár dalších fanoušků. Vždy jsme pomáhali. Od zaměstnanců jsme nikdy nedostali pochvalu za dobře odvedenou práci prostě nic.

Sám jsem měl nejednou velký problém s přehrávačem. Installace rock boxu mi pěkně nahnala strach a tak jsem jim psal email, aby mi poradili. Co jsem se dozvěděl? Že jejci hfórum není helpdesk, ale jen diskuse!!! Takže mám smůlu a ať jim to pošlu do reklamace!!! Tak to mě totálně naštvalo.. A kdo mi pomohl? jiné fórum.
Poslouchej, co to dá, protože pak už neuslyšíš nic :)
Audio: Iaudio X5L, Samsung YP T10, Ipod Shuffle, Ipod Nano.
Sluchátka: GRADO SR 60, Koss KSC 15/17/22/ Porta Pro.
Dzordano_Bruno
GRADOmaster
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dzordano_Bruno 9. 3. 2009 16:58

Samozřejmě nechci urážet Tvoje znalosti a zkušenosti, ale prostě by jich to chtělo krapánek víc..
Poslouchej, co to dá, protože pak už neuslyšíš nic :)
Audio: Iaudio X5L, Samsung YP T10, Ipod Shuffle, Ipod Nano.
Sluchátka: GRADO SR 60, Koss KSC 15/17/22/ Porta Pro.
Dzordano_Bruno
GRADOmaster
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bubaak 9. 3. 2009 18:02

správny servis? ten má třeba motorola. Když se mi vys**la V9 (vada vyrobku) tak jsem ho dal do servisu, telefon předemnou nafotili, sepsali řadně protokol a 2x se zeptali zda je vše v pořadku a do 14 dnů jsem ho měl zas v kapse a ještě se omluvili za způsobené problemy. Tomu řikám servis!
A ne že mi na ani nevim na kolikaty omylem prošla reklamace .... (a ještě to byl jen Fimware).
Třeba iriver má program na reflash přibalený rovnou u přehravače a běha ANO BĚHÁ!!! I POD VISTOU !!!!!!!!!!! A technickou podporu jsem zatím s ničím nepotřeboval pač je vše tak jednoduchý že ani nevím s čím bych chtěl pomáhat ;-)
Bu Bu Bu!
bubaak
Strašidlo
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dzordano_Bruno 9. 3. 2009 20:00

Já má skvělé zkušenosti s Apple Servisem, Vodafone Servis.. Jen ten Emgeton tomu prostě dává korunu, ale bohužel ze strany špatných servisů..
Poslouchej, co to dá, protože pak už neuslyšíš nic :)
Audio: Iaudio X5L, Samsung YP T10, Ipod Shuffle, Ipod Nano.
Sluchátka: GRADO SR 60, Koss KSC 15/17/22/ Porta Pro.
Dzordano_Bruno
GRADOmaster
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vanDave 10. 3. 2009 16:31

mp4master píše:Ted sice ocekavam ze se do me pustite nadavkama ze jsem zamestnanec BELL TECHNOLOGY, kazdopadne je mi to jedno, nakupujte si co chcete a kde chcete...


A jsi nebo ne? Teď se ukaž...
->>> Seznam hifiprodejen: http://forum.avmania.e15.cz/viewtopic.php?f=1724&t=767373 <<<-
Gangsta asesoríz: Hlavní je řetěz. Skorozlaté řetězy se dají sehnat v metráži v železářství. Koupíme asi tak 5 metrů. :D
Olympus E-PM1 + 14-42mm
vanDave
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mp4master 11. 3. 2009 08:30

Jasne ze nejsem..vzdyt rikam ze mi je putna kde a co nakupujete...jenom se snazim oponovat nekterym lidem, kteri maji moc vyhranene nebo zkreslene nazory na audio-video prehravace...
mp4master
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dzordano_Bruno 11. 3. 2009 09:26

Ale nééé :) To mi neříkej ani ze srandy.. Tady se nikdo nebaví o mp3, ale o servisu :) Možná bys měl kliknout na první list této diskuse a pěkně si to pročíst :) Pak to,,MOŽNÁ" pochopíš! :)
Poslouchej, co to dá, protože pak už neuslyšíš nic :)
Audio: Iaudio X5L, Samsung YP T10, Ipod Shuffle, Ipod Nano.
Sluchátka: GRADO SR 60, Koss KSC 15/17/22/ Porta Pro.
Dzordano_Bruno
GRADOmaster
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod xxxdvorixxx 11. 3. 2009 10:53

Dzordano: co do něj pořád reješ... Pokud nemá špatnou zkušenost, tak mu nemusíme pořád dokazovat "pravdy".
Cowon D2 / Lumia 920 / Fubar IV+Sennheiser HD-25
xxxdvorixxx
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dzordano_Bruno 11. 3. 2009 12:35

Máš pravdu. Ale na druhou stranu mi jde jen o to, aby si konečně uvědomil, že spousta lidí na tomto fóru má své neblahé zkušenosti, které rozhodně stojí za zmínku.
On v každém příspěvku vyzdvihuje vše od emgetonu do výšin, ale negativy se nezaobírá a to mi prostě vadí. Já razím názor, že ikdyž mám výrobek určité značky, tak hned nemusí být ta nejlepší a když někdo chce radu, tak uvedu i zápory... Toť vše :)
Poslouchej, co to dá, protože pak už neuslyšíš nic :)
Audio: Iaudio X5L, Samsung YP T10, Ipod Shuffle, Ipod Nano.
Sluchátka: GRADO SR 60, Koss KSC 15/17/22/ Porta Pro.
Dzordano_Bruno
GRADOmaster
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod xxxdvorixxx 11. 3. 2009 12:45

that´s right
Cowon D2 / Lumia 920 / Fubar IV+Sennheiser HD-25
xxxdvorixxx
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mp4master 11. 3. 2009 21:59

Vsiml jsem si ze Dzordano jakmile uslysi od nekoho neco nekritickeho na Emgeton, tak okamzite pousti hromy blesky...
mp4master
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dzordano_Bruno 12. 3. 2009 08:10

Tak dobře,stále to nechápeš.
Tak zapoj představivost a jdeme na to. Máš 18 narozeniny, dostal jsi nějaké peníze, nějaké sis našetřil a nějaké jsi získal prodáním starého mp3. V ruce máš 13 000 korun. Peněz jako šlupek a pomalu, ale jistě se šineš pomalým, ale kldiným krokem do Datartu. Tam ho vidíš. Stroj, strojů Iaudi X5L.

,,Dobrý den... 13000 prosím"
,,Ano, tady"

Vše funguje, přehrává. Je to nádhera.

Dny plynou a plynou. Jeden den jdeš spát, druhý se probouzíš a přehrávač hlásí: ,,HDD ERROR"
Jelikož už lecos o přehrávačích víš, tak je Ti jasný, že je konec! V klidu si řekneš, že se s tím nic nepomhlo stát(upadnout atd,), protože jsi měl přehrávač v posteli(zabalený, vypnutý v peřině), takže problém je prostě přehrávače a máš právo na reklmaci..

Odesláno. Putuje na reklamaci.

Týden pryč,
2 týden pryč,
3 týden pryč..

Volám, dostanu seřváno, že volám 10minut před otvírací dobou!!!!! A reklamace neuznána, oprava 3500,- nový HDD..
Omdlel jsem! :D

No nedá se nic dělat, opravte to.

Měsíc pryč, dva pryč a hle.. Nejde baterka.. 1500,-
Už mě vezou do nemocnice na psychiatrii...



Takže, co z to všeho plyne?
Kvůli servisu se vyhodilo 5000,- a pak 1000,- z mojí nešikovnosti, ale to nepočítám. Přijde Ti částka 5000 zanedbatelná?
Jak dlouho si na ní vyděláváš? Já opravdu dlouho. Nemám peníze na utírání zadku. Pokud jsi jako většina národa, která musí chodit do práce, aby si něco mohla koupit a neplatít Ti to rodiče, tak musíš uznat, že 5000 je prostě sakra moc!!!

A nejde jen o mě. Ale o všechny pracující lidi, co nemají prachy na to, aby je pořád vyhazovali!!!
Říkám to pořád, ale musím i nyní! Nedá mi to.
Mám mnoho výrobků apple a i mně se jeden rozbil. Teda, já jsem ho rozsed. Totálně rozlámaný přehrávač. Reklamace uznána a za 500,- jsem dostal úplně nový přehrávač! Servis apple mi naúčtoval 500 za to, že jsem neměl záručák, ani účtenku prostě nic. Jen jsem přines rozlámaný přehrávač!

Závěr si každý chytrý člověk udělá.. Proč se jeden servis chová tak a druhý tak? Protože si jinak váží zákazníků a hlavně to dělají lidé, kteří chtějí pomoc.
Poslouchej, co to dá, protože pak už neuslyšíš nic :)
Audio: Iaudio X5L, Samsung YP T10, Ipod Shuffle, Ipod Nano.
Sluchátka: GRADO SR 60, Koss KSC 15/17/22/ Porta Pro.
Dzordano_Bruno
GRADOmaster
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků