Emgeton E3 - má smysl reklamovat tyto vady?

MP3/MP4 přehrávače, přehrávače videa, přenosné DVD přehrávače

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod Skimpy 31. 1. 2008 11:17

Po roce nepříliš intenzivního používání mp3 přehrávače Emegeton E3 se odlomil zobáček krytu baterie, který teď nejde zavřít. Další co se stalo, že na sluchátkách Emgeton Porta Cult, které byly příslušenstvím přehrávače se pravděpodobně porušil nějaký spoj v konektoru (jack) a tak občas vypadne zvuk nebo hraje mono (sluchátka nevykazují žádné známky mechanického poškození a řekl bych že jsou ve stavu skoro jako nové). Osobně mám za to, že v obojím případě je to vada výrobku a k poškození nedošlo nesprávným používáním. Dotaz má cenu tohle reklamovat, po tom všem co jsem o Emgetonu a jeho reklamacích četl??

Díky za rady :?:

ps: po přečtení jejich záručních podmínek a ceníku servisních oprav mám pocit, že jejich cílem je lidi okrást a nemám chu'ť to tam ani posílat, a raději koupit nový mp3 s lepšími parametry a možná by cena nepřekročila neuznanou reklamaci+ servis. náklady (už teď mi to vycházím min. 500kč kryt baterie + 200 kč neuznaná reklamace) Přitom ten kryt baterie se láme všem co ho mají=výrobní vada. :evil: Takto se podle mne nechová solidní firma, škoda že jsem si to nepřečetl před tím než jsem jej koupil.Dneska bych asi volil jinou značku.
Skimpy
Junior

Odeslat příspěvekod Dzordano_Bruno 31. 1. 2008 12:25

Emgeton servis je jen a jen banda packalů, ale jedno se jim musí nechat, pošotvné zpět k zákazníkovi platí a servisní poplatek si účtují jen v případě opravy. Moje rada, zkus jim to poslat a uvidíš, co Ti řeknou, ale přidej k tomu papír, co se Ti s tím stalo a závady.

Moje rada ven RUDÝ PAPÍR a tak 100 písmem to tam napiš, protože jinak si toho nevšimnou. Já jsem jim napsal klasický dopis se závadou a oni si ho ani nečetli, takže jsem vyhodil už asi 500 na pošotvném.
Poslouchej, co to dá, protože pak už neuslyšíš nic :)
Audio: Iaudio X5L, Samsung YP T10, Ipod Shuffle, Ipod Nano.
Sluchátka: GRADO SR 60, Koss KSC 15/17/22/ Porta Pro.
Dzordano_Bruno
GRADOmaster
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Goddmetal 31. 1. 2008 12:27

Hele Emgeton jsou hajzlíci ;) Kámoš si tam nechaval reklamovat mptrojku..Měli jsme oba tu stejnou a taky tam byla konstrukční vada - bylo to prostě špatně řešený..Já to tam neposílal, ale on to zkusil ->nezvali mu to. Pry si za to může sám, přitom plno lidi tohle rika, ze se jim to taky stalo..Oni to vědi, ale kdyby měli všechno vyplatit asi by zkrachovali..Jsou to packalové..
Goddmetal
Junior

Odeslat příspěvekod Skimpy 31. 1. 2008 12:28

Asi to tam pošlu teda sluchátka určitě.
Skimpy
Junior

Odeslat příspěvekod Jersey II. 31. 1. 2008 12:31

Nejprve bych vše nafotil, popsal závady a domluvil se s nimi předem. Veškerou korespondenci pečlivě zálohovat. Obávám se ale, že bude argumentováno mechanickou závadou, na to mají bohužel právo. Takže je na místě získat více případů, u kterých se toto stalo a vše jim pěkně vysvětlit s případnou hrozbou oznámení ČOI. :wink:
zde odstřihnout
Jersey II.
HiFi kuře
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dzordano_Bruno 31. 1. 2008 12:37

,,Mechanické poškození,,
To od tohoto servisu čtu skoro pořád, ať tam pošlu já něco, sestra taky, kamrád, tak výmluva je pořád stejná!! Tento servis neumí nic jiného než zamítat.
ČOI by jim bodla zmetkům
Poslouchej, co to dá, protože pak už neuslyšíš nic :)
Audio: Iaudio X5L, Samsung YP T10, Ipod Shuffle, Ipod Nano.
Sluchátka: GRADO SR 60, Koss KSC 15/17/22/ Porta Pro.
Dzordano_Bruno
GRADOmaster
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Skimpy 31. 1. 2008 12:57

Jersey II. píše:Nejprve bych vše nafotil, popsal závady a domluvil se s nimi předem. Veškerou korespondenci pečlivě zálohovat. Obávám se ale, že bude argumentováno mechanickou závadou, na to mají bohužel právo. Takže je na místě získat více případů, u kterých se toto stalo a vše jim pěkně vysvětlit s případnou hrozbou oznámení ČOI. :wink:"/quote]


Alespoň ty sluchátka by mohli uznat, nenesou žádné stopy po poškození. Ulomený kryt baterie mě tak moc netíží to sem už provizorně vyřežil gumkou :-)
Skimpy
Junior

Odeslat příspěvekod michalko58 31. 1. 2008 13:05

Tiez som mal Emgeton E2 Cult a tiez sa mi pokazili dvierka od baterie po pol roku pouzivania. Stalo sa to samo od seba pocas noci, co lezal vo vaku. Ani som sa to nesnazil reklamovat pretoze som cital, ze to neuznavaju a opravil som si to sam. Okrem toho mal aj celkom tragicky a esste k tomu aj pomaly FW.

Teraz mam asi 2 tyzdne Samsung YP-U3 za polovicnu cenu co stal ten Emgeton a nemozem si ho vynachvalit. Emgeton uz nikdy viac :?
michalko58
Junior

Odeslat příspěvekod bombul 31. 1. 2008 13:19

Ako pise Jersey skusit to mozes, ale dopredu rataj s neuspechom...
Admin na pauze
bombul
VIP uživatelka
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod J-o-U 31. 1. 2008 19:00

Tu krytku vyreklamuješ v pohodě, já to reklamoval 3x, a koupil si Sony s aku, vyřešeno :D
J-o-U
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Mr.David 31. 1. 2008 19:51

Co všichni s tim emgetonem děláte :-D
Já používal E2 tři roky tisíckrát jsem měnil baterku,několikrát spadnul drsněji na zem a stále v pohodě
Mr.David
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lookazz 31. 1. 2008 22:18

Dzordano_Bruno píše:Moje rada ven RUDÝ PAPÍR a tak 100 písmem to tam napiš, protože jinak si toho nevšimnou.i/quote]


Dzordano tvoje prispevky sou fakt mazec kdyz vim co si prozil s to reklamaci...promin ale vazne je to hrozne ftipny a smeju se pac uz vim predem co na ten servis napises a hlavne se ozves jako prvni...dost dobry... :lol:
Cowon D2 (2GB, fw 2.51) + 8GB SDHC + Sony EX85...
Nokia E71
Sony PSP Slim&Lite Piano Black (fw. 3.72) + 1GB MS Pro Duo
muc muc...

Šetřete papírem...jako terč používejte zvířata.
lookazz
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Skimpy 28. 3. 2008 10:39

Dnes mi došel zpět ze servisního střediska reklamovaný Emgeton E3. Reklamoval jsem ulomený kryt baterie a vadu sluchátek Porta cult (vypadává zvuk).

Vyjádření: mechanické poškození.

U toho krytu baterie bych to pochopil, ale u sluchátek které jsou ve stavu jako nové to nechápu. Sluchátka nenesou žádnou známku poškození, ale přesto se vyskytl problém že zvuk občas hraje jen mono a slabě.
Naposledy upravil Skimpy dne 28. 3. 2008 15:45, celkově upraveno 1
Skimpy
Junior

Odeslat příspěvekod xxxdvorixxx 28. 3. 2008 13:59

Hele, ja s nima ma dobrou zkusenost.
Napsal jsem mail, co se mi stalo, kolik by to stalo. ODpoved prisla druhy den strucne prehledne. Tudiz, poslal jsem tam kamosku, dala ho do opravy a bylo za 3 tydny hotovo. To spis jen k ujasneni, ze komunikace s nima byla pohode.
Spis co me nastvalo, ceny. 900 za 30min pajeni?
odesel kabel u Philips sluchatek a uznali reklamaci pokazdy.
Myho bratra holka ma X3 a taky uz ma zalepenou baterku:)
Ten kabel ti udela nejakej kamos, staci to "jen" prepajet.
Cowon D2 / Lumia 920 / Fubar IV+Sennheiser HD-25
xxxdvorixxx
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jersey II. 28. 3. 2008 14:00

Heh, dobrou zkušenost? :D Tohle očividně nebyla záruční oprava, když jsi za to musel zaplatit. Pravěpodobně by sis to doma udělal sám a zadarmo.
zde odstřihnout
Jersey II.
HiFi kuře
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků