vladimir píše:Malá krabička napájí Mikrotik po UTP kabelu.
To že na wifi-routeru je WAN nezapojený je zcela běžné a doporučitelné, pokud je použit za jiným routerem a už ten Mikrotik je router.
Moderátor: Moderátoři AVMania.cz
vladimir píše:Malá krabička napájí Mikrotik po UTP kabelu.
To že na wifi-routeru je WAN nezapojený je zcela běžné a doporučitelné, pokud je použit za jiným routerem a už ten Mikrotik je router.
vladimir píše:192.168.88.X? Myslíš tím 192.168.88.1? Pokud ano, máš v síti kolizi IP-adres, protože stejnou IP-adresu máš na Mikrotiku i na TP-linku a to je možný původce všech potíží.
Na dvou zařízeních v síti nesmí být v žádném případě shodné IP-adresy.
Kysis píše:Start IP mám 192.x.x.100. Default Gateway je 192.x.x.11. Takže pevnou IP na TV mám nastavit nastavit třeba na 192.x.x.15??
Kysis píše:Používám 192.168.88.11 pro TP Link 192.168.88.1 funguje pro Mikrotik
a WAN port je nezapojený, tedy musí být ta adresa na LAN. Co ti na tom není jasné?Kysis píše:Když zadám přes prohlížeč http://192.168.88.11/ tak se dostanu na TP link
A jakou IP-adresu máš na mysli? Routery mají IP-adresy dvě, LAN a WAN.megdesign píše:V druhom routri, ktory je pouzity ako switch NESMIE byt nadstavena IP adresa.
Smlouva řeší nastavení WAN routeru (Mikrotika), uvnitř sítě se nastavuje jiná IP-adresa výchozí brány, než je ve smlouvě, to je normální (192.168.88.1). Koneckonců ta se ti taky musela ukázat, když se ti nastavení načítalo automaticky.Kysis píše: ikdyž se to odlišuje od smlouvy
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků