citujem:
Takhle, záleželo na albu. Jsou 320, které mi přijdou vpohodě, ale pak jsou ty, které při větší hlasitosti stojí za nic a v těch sluchátkách to prostě chrastí a řeže do uší, to se u Flacu nestává.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-pochybujem ,toto tvrdenie je ,,divne´´ ,vies co je to dynamika ?! -AK nie ,tak problem moze byt aj tu,
AK ano (teda vies) problem bude zrejme v tej/ktorej nahravke, alebo pristroji (aky ma charakter zvuku..,(analiticky, ostry ,jemny a pod..)
skus si z toho FLAC-u ,co mas urobyt 320 mp3 a nemal by si (na tvojej zostave pocut ZIADNY rozdiel , toto by som ti tak maximalne zhltol ,kebyze to pocuvas z kvalitneho audia (teda z cd -prehravaca,) nakolko zariti puristi tvrdia ,ze hocijaky naj. DAC nehra tak dobre (naturalne) ako cd prehravac.., a potom su tu specialne nahravky sacd apod., ale to uz je ina kategoria...
http://audiodrom.cz/recenze/jak-to-vidi ... -hell.html-- 27. 6. 2014 11:41 --toto som este hladal , vela ludi urcite este nepocula (ani ja,az ked som to cital) specialne cd co stoji prepocte cca 200 € a neni ich moc..., priam klon zo studia..
zdroj:
http://audiodrom.cz/recenze/jak-to-vidi ... ml?start=6citujem:
Direct Clone
Ještě blíže k originálnímu digitálnímu masteru, než Direct Cut, mají CD, které Exton zapisuje přímo z finalizovaného originálu, tedy přímo z konzoly. Výhodou je, že odpadají veškeré mezičlánky datových konverzí a oversamplingů a člověk tak má možnost slyšet muziku tak neposkvrněně, jak jen to jde – pochopitelně přes odpovídající reprodukční řetězec. Je to trochu jako vlastnit první kopii originálního master tape, možná spíše jako vlastnit přímo tento master tape, protože blíže k mikrofonu se už nedostanete (pakliže nekoupíte originální data na nějakém bezpečném médiu). Nevýhody jsou zřejmé: nemožnost klonování SACD, takže jsme omezeni zase jen na Redbook formát, a teoretická životnost média, kde jsou data zaznamenána nemechanickou cestou.
Na porovnání všech tří formátů bylo nejúžasnější to, že konečně byly k dispozici čtyři z pohledu záznamu naprosto identické verze, lišící se jen a pouze způsobem zápisu na disk. Úžasná byla i hudba, Čajkovského Pátá symfonie pod taktovkou Ken-Ichiro Kobayashiho a s Českým symfonickým orchestrem jako nádavkem (Tschaikovsky, Symphony No.5, Czech Philharmonic Orchestra, Exton):
Tomoyoshi Ezaki je nadšeným přívržencem českých mistrů, a tak mnohé jeho nahrávky vznikají ve vynikající akustice pražského Rudolfina a dalších sálů, a stávají se tak prvotřídním snímkem mistrovství muzikantů a těles, která můžete mít naposlouchaná v totožných podmínkách naživo.
Byla by ztráta času popisovat, jak f-e-n-o-m-e-n-á-l-n-í je zvuk extonního SACD. To je prostě potřeba slyšet a zažít, a pokud rozdíl proti běžné CD produkci nevnímáte, je potřeba hledat problém v systému nebo domácí akustice, popřípadě se poradit s někým, kdo vám pomůže vysvětlit, které parametry v klasické hudbě sledovat.
asi tolko , kto take nieco mal uz v rukach ,alebo pocul ?
a este pekny zaver:
1) Kupte si, co chcete – v libovolném formátu najdete skvěle masterovanou hudbu – ale buďte připraveni i na možnost, že třeba XRCD verze vašeho oblíbeného CD bude hrát podstatně hůř. Všechno je jen byznys a tak se řiďte zdravým rozumem a nelikvidujte svoji hudební sbírku v honbě za přeludem jen na popud dobrého marketingu.
2) Není od věci vlastnit jeden nebo dva majstrštyky – je to dobré kvůli referenci a porovnání, co se dá ze systému a disků vyždímat (tou druhou referencí by měla zůstat živá hudba). Nemohu než vřele doporučit některý z Direct Cut disků Extonu, pakliže nejste vyloženě odpůrci klasiky – lépe nahranou muziku jsem osobně ještě neslyšel.
-poucny clanok, vsakze ?!
Ľudia ktorí lpia na svojich poučkách,sú na 100%neomylní pre samých seba,vyhýbaju sa novým veciam,ostanu VŽDY zakrpatení vo svojom vlastnom svete,nemaju nič iba prázdne slová,ktoré väčšinou končia rýpaním,závisťou,napádaním druhého,nevediac čo vlastne chcú