andrewxy: update reklamacie
Ahoj, mam velmi zle skusenosti, priam az katastrofalne. Nielenze je komunikacia velmi zla, musite tam 100 krat volat, aby sa vam niekto ozval a dal Vam pozadovane informacie o reklamacii, ale dokonca sa Vas budu snazit oklamat pre svoj prospech!!!
Reklamacia trva, este stale nemam peniaze spat a neviem kedy skonci. Informacie o vadnom produkte od serv. technikov mali uz davno v databaze aj s narokom na vratenie plnej sumy, ale Vam to nepovedia musite si informacie az nasilu vyziadat. Operatorka mi nebola schopna preposlat mail s narokom na vratenie penazi formou dobropisu. Trvalo jej to 2 tyzdne. Aj ked som jej volal nech mi posle mail, no proste neposlala. Bol to zacarovany kruh. Ked mi uz poslala mail mal som na vyber:
- bud vratenie plnej sumy,
- alebo ciastku vyuzit na novu kupu, kde by sa odpocitala suma na ktoru mate narok.
OK tak som sa snimi dohodol, ze danu ciastku vyuzijem na kupu toho isteho modelu, kde cena bola uz nizsia ako v dobe kupy. Ked som ho kupoval stal 1380 eur, vcera stal 1145 eur. Pristupil som teda na novu objednavku len v tom pripade, ze mi vratia preplatok. Inak budem pozadovat narok na vratenie plnej sumy. Suhlasili s obejdnavkou a vratenim preplatku 235 eur. Prisla mi faktura a orientacny cas pre vyzdvihnutie tovaru. No, ale dnes rano mi prisiel mail, ze objednavka je zmenena a odoslana!!! Musite si tovar zakupit v pozadovanej sume 1384 eur. Samozrejme cenu hned zmenili aj v obchode
. Tak som im napisal, ze nemozu si len tak zmenit objednavku a odoslat tovar bez mojej reakcie na danu zmenu. Jasne som ziadal, ze novu objednavku vytvorim len v pripade kupy tv za cenu 1145 eur (bola aktualna cena v shope) a vratenie preplatku. Ak to nebude mozne chcem vratenie plnej sumy na zaklade dobropisu. Teraz mi odpisala, ze nemam prebrat tovar.....No uvidim ake to bude mat dalsie pokracovanie.