od MgX 22. 2. 2017 21:48
Tak jsem si to narychlo přečetl. Nechci zde nechat kritizovat kohokoliv, jakoukoliv osobu, firmu, muže, ženu, dítě.... Je vždy slušností jim nabídnout link, aby se mohli také vyjádřit ke stavu věcí a případně je vysvětlit.
Nicméně obecně si dovolím napsat věci, které považuji za běžné, ač z osobní zkušenosti velmi dobře vím, že již dávno přežité.
1. komunikace probíhá mezi dvěma stranami. Jestliže dám termín a nejsem schopen ho z jakýchkoliv důvodů dodržet, já jsem ten, který bude psát, telefonovat, vysvětlovat. Nenechám se nahánět, jako nějaký pobuda
2. jestliže vezmu od kohokoliv zálohu, měl bych mít vše zařízeno a vyřešeno tak, že splním termín. Termín je mnou definovatelný prostor, kdy se v nějakém kompromisní podobě jsem schopen s odběratelem dohodnout tak, abych měl časovou rezervu pro jakoukoliv anomálii, která může nastat. V případě zálohy, bych měl mít jakousi garanci případného vrácení peněz, když cokoliv selže. Záloha pro mě nemá být výpalné, kterým svého klienta držím v šachu
3. když se cokoliv opozdí o pár dnů OK. Pár týdnů už je hodně divných a pár měsíců spadá do kategorie neschopnosti. Vždy lze věc vykomunikovat, vysvětlit tak, aby klient znal stav záležitostí, které se dějí
4. jsme v jiné době, době, která přináší to, že jeden zaplatí, druhý nedodá... nicméně často je jako hlupák považován ten, který svoji část dohody bezezbytku dodržel
5. jak je uvedeno v úvodu. Výše zmíněné platí obecně, nikoliv k tomuto konkrétnímu případu... o něm nevím lautr nic, a chybí mně tu reakce protistrany
S pozdravem MgX