Sloupovy repro do 35tis

Stereo a vícekanálové reprosoustavy, subwoofery

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod JohnyBuchar 16. 6. 2017 16:25

No nevim bedny za 90k pripojovat k zesiku za 30k. Neni to zrovna zadna tezka vaha, nerikam ze je nerozehraje, ale urcite budou Quadraly hrat na zlomek toho co umi, cili po upgrade zesiku te ceka nirvana, jestli se ti libila tato kombinace.
JohnyBuchar
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tyson 17. 6. 2017 10:37

To jsou tady zase kecy v kleci :-))
Jaká že to většina si musí nechat tunit CA v CASEA??? Neznám nikoho! Navíc Casea "tuní" kde co :-D
A že se autorizovaný dovozce nestaví zrovna pozitivně k servisu pro vychcánky co
si nakupují staré krámy z druhé strany světa aby ušetřili pár kaček??? No to se mu
vůbec nedivím. Servis jím dovezeného a prodaného zboží je naprosto OK. Znám lidi
co jim byl proveden servis přímo ve studiu na počkání. Servisman je velmi solidní a
věci znalý člověk. S negativním přístupem jsem se setkal spíš v jiných studiích, ale to
sem nepatří. Pokud tedy člověk koupí něco od CA, nejlépe přímo od dovozce, není potřeba
mít obavu o jakýkoliv servis.
Tyson
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goelr 17. 6. 2017 23:27

Hlavně ty Quadraly muzu mít skoro za polovic
goelr
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kocmeister 19. 6. 2017 11:32

Tyson píše:To jsou tady zase kecy v kleci :-))
Jaká že to většina si musí nechat tunit CA v CASEA??? Neznám nikoho!


Cambridge Audio má nebo mělo hodně lidí v mym okolí, možná je to shoda náhod, ale všichni upraveno v Casea :-D . Ať už zesilovače nebo CD přehrávače. U těch CD je to doslova kvantový skok, protože tam dají úplně jiný dac, který obejde ten původní. U zesilovačů jen vymění součástky za kvalitnější, takže to pak hraje sic lépe, ale pořád se stejným charakterem jako originál.
REPRO: PKAudio Ghibli, SUBY: 2x B&W ASW 825, AMP: Audionet SAM G2, DAC: Chord Qutest battery powered, SLUCHÁTKA: Sennheiser HD800, FILTR, DRÁTY A DALŠÍ SNAKE OILY: vlastní konstrukce.
Kocmeister
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Petulda 19. 6. 2017 12:27

Ono se stačí podívat na stránky Casea, kde ty neexistující modifikace CA jsou vyfoceny a některé i s měřením...

...a mimochodem, ono "neznám nikoho" je opravdu neprůstřelný argument :-).
Noble Audio Sunrise
Denon DCD-2020
Parasound Halo Integrated
Focal Electra 926
JBL LS 120P
Petulda
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod Tyson 19. 6. 2017 18:13

To že si někdo nechá v komerčním přístroji vyměnit součástky za lepší, neznamená že
původní verze je špatná. Můžeme vzít takřka jakýkoliv přístroj a vždy se dá vylepšit výměnou
některých součástek. Navíc cena nového přístroje + cena tuningu posouvá věc zase do jiné cenovky
a tak je celkem pochopitelné když vezmu normální přístroj, zaplatím si nějakou úpravu, tak by to mělo mít
nějaký efekt, ne???
Tyson
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Petulda 19. 6. 2017 19:44

Tyson píše:A že se autorizovaný dovozce nestaví zrovna pozitivně k servisu pro vychcánky co
si nakupují staré krámy z druhé strany světa aby ušetřili pár kaček??? No to se mu
vůbec nedivím.


To já (a zdaleka nejen já) se divím, protože podle oficiálního vyjádření centrály CA má distributor zajišťovat servis bez ohledu na místo nákupu. Viz zde.
A že obecně všechny lidi, kteří nakupují v bazarech, považuješ za "vychcánky", to taky o něčem svědčí.
Noble Audio Sunrise
Denon DCD-2020
Parasound Halo Integrated
Focal Electra 926
JBL LS 120P
Petulda
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod Denkez 19. 6. 2017 22:59

Skutečně, pokud se nějaká firma specializuje na úpravy komerčních přístrojů, je to její legitimní podnikání a nijak to nevypovídá o původní kvalitě předmětných přístrojů, které si takto "osvojí" a upravuje.
Pokud na nějakou otázku neznáme odpověď, ještě neznamená, že tato odpověď neexistuje.
Denkez
Poslední varování

Odeslat příspěvekod Tyson 20. 6. 2017 14:36

Myslím že dovozce má povinnost poskytovat servis na výrobky jím dovezené a
prodané. Na pozáruční servis výrobků koupených v jiném státě se tato povinnost
určitě netýká. Určitě "centrála" CA nemůže nutit CZ zastoupení aby servisoval
zboží prodané v jiné části světa. Může jít maximálně o doporučení.
Tyson
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Petulda 20. 6. 2017 15:13

Není zde žádný prostor pro subjektivní názory. Vyjádření centrály je srozumitelné a jednoznačné. Pochopitelně, že jakýkoliv servis může přijímat objednávky jen do své maximální kapacity. Je ale nepřípustné, aby opravy selektoval podle místa zakoupení přístroje. Může se ti to nelíbit, ale to na věci nic nemění.
Pokud to servis přesto dělá, jedná se o nekalou praktiku v přímém rozporu s požadavky firmy poskytující licenci. Pokud je něco vychcánkovské, pak je to tohle jednání ze strany servisu.

Stejně tak není nic zvláštního, natož vychcánkovského, na second hand prodeji/nákupu. Někdo prostě nějaký přístroj už nechce, tak jej dá k dispozici někomu jinému za cenu, kterou považuje za smysluplnou. A pokud se najde někdo, kdo akceptuje nevýhodu použitého přístroje za výhodu snížené ceny oproti ceně nového přístroje, obchod dopadne.
Kde je v tom cokoliv vychcánkovského, to netuším.
Noble Audio Sunrise
Denon DCD-2020
Parasound Halo Integrated
Focal Electra 926
JBL LS 120P
Petulda
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod šeďour 20. 6. 2017 16:05

Ty jsi šulci podle avataru asi pěkně vymlácená palice, jinak neni možný aby si tvrdil takový nesmysly jako, že...
Tyson píše:Myslím že dovozce má povinnost poskytovat servis na výrobky jím dovezené a
prodané. Na pozáruční servis výrobků koupených v jiném státě se tato povinnost
určitě netýká.


Co že ten servis vlastně dělá ?...já myslel, že prostě servisuje přístroje CA.To ti mám věřit, že se na to zákazníkovi podívaj a řeknou mu...jó, váženej pane...to nepude, páč jste to koupil z druhý ruky a tím pádem to vopravovat nebudem.Peníze nás totiž nezajímaj.
A taky zákazníkovi nejspíš řeknou...děláme opravy jen mašin koupenejch u šulce ze studio Tykve, nebo jak se to tam jmenuje... :mrgreen:
Doma: Ultimativní audio miniPC, DAC + zesilovač HEGEL, třípásma LSM (geniálně navrhl Kocour)
Sluchátka: AKG K812, AKG K701,Beyer 770, 990, planární SDR wood.DAC + zes. TEAC
Na ven: FiiO X5, Trinity Delta II, Oriveti Primacy, FiiO X1, Sony MH1, atd.
šeďour
Pokročilý

Odeslat příspěvekod EKKAR 20. 6. 2017 16:11

Tyson píše:Myslím že dovozce má povinnost poskytovat servis na výrobky jím dovezené a
prodané. Na pozáruční servis výrobků koupených v jiném státě se tato povinnost
určitě netýká. Určitě "centrála" CA nemůže nutit CZ zastoupení aby servisoval
zboží prodané v jiné části světa. Může jít maximálně o doporučení.
Tvrzení polopravdivý až dalece zavádějící.
Ta povinnost servisovat jen sebou dovezený zboží se jednoznačně týká garančního servisu, prováděnýho PRO ZÁKAZNÍKA BEZPLATNĚ (na náklady účtovaný výrobci) - a je daná smluvně s výrobcem, takže se může klidně týkat i jiný značky, vyráběný pod koncernovým "zastoupením". V oblasti pozáručního servisu je pak situace jiná - pokud je výrobek stejný značky, je věcí "značkový cti" právě zdůrazněný smluvním vztahem s výrobcem "opravit cokoliv co nese smluvní značku" - ne že výrobce může požadovat po lokálním zastoupení opravu techniky zakoupený v jiným státě a dokonce i v jiným světadíle, on to dokonce může mít i ve smlouvě o značkovým zastupování a má pro tyhle účely nejen ve smlouvách, ale přímo ve svý organizační struktuře přímo vyčleněný oddělení "podpory nestandartních zakázek" - v okamžiku, kdy výrobci záleží na pověsti, postará se formou mimořádně poskytnutý podpory i o svůj výrobek nacházející se mimo "svůj domov". V momentě, kdy přijdu v Česku do značkovýho servisu s výrobkem, prodávaným z nejrůznějších důvodů (třeba i jen legislativních) výhradně mimo území tohohle státu a žádám opravu, není věcí servisu řešit otázku nabytí nebo vůbec existence takovýho výrobku v Česku - oni mají řešit výhradně oprávněnost požadavku na bezplatnej servis v rámci záruky = to můžou s poukazem na nedostupnost na tuzemským trhu odmítnout, samotnou opravu ale odmítnout nesmí. Pokud to takový "značkový zastoupení" učuní, kontaktoval bych přímo výrobce danýho zařízení a stěžoval bych si u něj, protože pokud nežádám od servisu "bezplatnost" opravy, je to porušení obvyklejch podmínek "zastupování značky".

Šeďour to napsal jen o chvíli dřív - já to ještě doplním - když přijedu v Práglu k Chárouzovi s mustangem dovezeným zpoza "Veľký Mľáky" = s jinýma světlama, jinýma brzdama a i jinak nesplňujícím schvalovací podmínky pro provoz na silnicích v Evropě, taky mě pošlou do háje? Ani h0vn0! Jejich povinností je maximálně upozornit mě, že ani po opravě bez dalších úprav takový auto nepřihlásím "na český čísla", ale pokud budu žádat opravu, jediný co můžou říct je "ano pane, ale vzhledem k tomu, že na díly a potřebný doplňky budeme čekat kvůli dopravě dva dny, nebude to opravený dneska odpoledne, ale až v pátek" ... Protože kdyby na někoho zkusili podobnej kec o nákupu mimo ČR, během pár tejdnů by celý Chárouzovci byli bez konsignační smlouvy a mohli by se jít leda tak pást do Divoký Šárky ...
je mi tady z toho na blití.
EKKAR
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Kocmeister 20. 6. 2017 16:14

Bohužel tento přístup je v ČR normální. Mám krásný srovnání. Kupoval jsem přístroj jedné známé hifi značky z bazaru ze zahraničí (nebudu raději jmenovat). Chyběl mi jeden kus příslušenství. Chtěl jsem ho tedy dokoupit. Český distributor mě málem vyrazil ze dveří (byl jsem se zeptat osobně), že prý toto je možné jedině pro přístroje zakoupené z české distribuce. Když jsem se posléze obrátil na Německého distributora mailem, málem jsem oněmněl - příslušenství mi poslal zcela zdarma včetně poštovného. Nechtěl vidět doklad, nic. Rozdíl v přístupu nemohl být odlišnější.
Koci, toho českýho prodejce klidně jmenuj - je to ostuda jich, ne značky.
Ekkar
REPRO: PKAudio Ghibli, SUBY: 2x B&W ASW 825, AMP: Audionet SAM G2, DAC: Chord Qutest battery powered, SLUCHÁTKA: Sennheiser HD800, FILTR, DRÁTY A DALŠÍ SNAKE OILY: vlastní konstrukce.
Kocmeister
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod EKKAR 20. 6. 2017 16:22

Opakuju, stížnost adresovat PŘÍMO NA ZAHRANIČNÍHO VÝROBCE - zastupující firma na území ČR má podobný povinosti v zastupovací smlouvě, ale protože většinou na podobnej poštovní/kurýrní mimoprodukční styk nese náklady sama, snaží se z podobnejch povinností vykroutit jak jen to jde. Přitom si často to o těch nákladech českej zástupce JEN MYSLÍ - kdyby se obrátil na oddělení podpory "mateřský firmy", byl by často velice překvapenej vstřícným přístupem výrobců. Problém je často i jen v tom, že se místnímu zastoupení "prostě jen nechce komunikovat v cizím jazyce ve prospěch tuzemskýho zákazníka" ....
je mi tady z toho na blití.
EKKAR
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod MacPhenom 20. 6. 2017 16:31

Kocmeister, to teda koukám! Mohl bys napsat o co šlo? Jestli ti poslali dálkáč nebo něco podobného zadarmo z německa tak by mě zajímalo o jakou značku jde. :-)
MacPhenom
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků