deewy píše:Zdravím,
tak jsem právě objednal Sony NW-WM1Z a potřeboval bych poradit s terminací kabelů. V úterý by měl být doma z Amazonu
V tuto chvíli mám všechny kabely s 3,5 TRS jackem. Chtěl bych poradit nějaký dobrý zdroj na 4,4 Sony Pentaconn konektor a jak předělat konektory, tohle se bude týkat kabelů k IEM Noble Katana a Beyerdynamic T5p 2nd Gen.
Předem díky, až DAP přijde, tak určitě napíšu svoje postřehy.
Pokud si spravne pamatuju, kabel k Noble mas nejaky Effect Audio a ty jsou vsechny ze ctyr vodicu, predelani na symetriku tak neni nejmensi problem.
In-ear kabely o trech vodicich maji jen levne kabely(plastic one) nebo ty kusy, co maji na kabelu ovladani k telefonu. Drtiva vetsina premiovych kabelu, i treba ty zakladni Noble, maji 4 vodice a predelavaji se tak snadno.
U Beyderdynamic si nejsem jisty, vim ze u nas v kancelari se muselo pro T5p kupovat ofiko symetricky kabel od nich za hrozne penize. Ale nevim, jestli to je kvuli poctu vodicu nebo jen neochotou babrat se v kabelu Beyerdynamic.
K tomu konektoru, samozrejme se daji koupit jake levne ciny za 30 korun, tak i za 100 nasobek. Jaky zvolit uz zalezi na tve urovni audiofilstvi. K tomu se poji i to prepajeni. Effect audio tam pouziva stribro nebo neco podobneho, kdyz ti to prepaji nejaky obycejny kutil/elektrikar v CR, tak """"teoreticky""" dojde ke zhorseni zvuku.
Jestli 2.5 a redukci nebo rovnou 4.4 je ted blba otazka trhu. Zatim je to tak 50/50, nove znacky se pomalu pridavaji na stranu 4.4, ale 2.5 je porad vsude. Ja osobne to resim kabeley s 2.5 a redukci od iBassa na 4.4.
Pokud veris, ze Sony ti vydrzi na hodne dlouho nebo pokud pak budes vzdycky preferovat 4.4(a uprimne, je to ten vyrazne lepsi konektor), tak bych sel rovnou do 4.4. Nebo pak holt v budoucnu koupis dalsi kabel a budes mit oba!