od tihlous 7. 1. 2019 17:00
Hlavní vlna problémů s AVR Onkyo a jejich potížistickýma HDMI deskama už asi opadla, zřejmě proto taky se lze na oficiálních stránkách Onkyo Europe dočíst, že ukončujou k poslednímu říjnu 2018 goodwill opravy. No a přesně proto jsem si já, nepoučenej mamlas, musel přesně v říjnu koupit TX-NR609 na aukru z druhé ruky, z nějakýho českobudějovickýho hifi bazaru. A jak na potvoru uprostřed stěhování, takže jsem ho na nové adrese jenom hodil na stolek, a pořádně vyzkoušel až o vánocích, takže šlechetná nabídka 14denního vyzkoušení a případnýho vrácení je v čudu. No a hádejte co? S HDMI jsou problémy. U mě se teda projevujou (zatím) tak, že mizerně funguje HDMI thru při vypnutým receiveru, což se děje často, protože děcka chcou čučet na pohádky, a na to jim přece nebudu zapínat stroj s příkonem 610 W, že... obraz jim jede, ale nejede jim zvuk, a pomůže jenom zapnout/vypnout, zapnout/vypnout HDMI thru v menu, případně vytáhnout ze zásuvky a znovu zapojit. Občas to pomůže, občas ne, pravděpodobně se to s časem zhoršuje. No to jsem se tady asi spíš jenom tak potřeboval vypsat, abych ze sebe dostal tu frustraci jak su blbé. Nicméně pokud někdo bude vědět, stejně se zeptám: když je ta goodwill podpora ukončená, tak ani za peníze mně to nikde neopraví/nevymění? Psal jsem minulej týden do brněnskýho AVI servisu, ale tam asi mejly nečtou, protože mně doteď neodpověděli.. možná dělají inventury, tak jim to trvá, ale stejně už mám trochu obavu, že mě pošlou k šípku... nebo nějakej šikovnej amatér-elektrotechnik..? To je asi blbost, ježto se nejspíš mění celá nějaká deska, a povrtání se v tom s pájkou je k ničemu, což? Díky všem ochotným poskytnout radu. M.