Negativna skusenost s pozicanim sluchatok z hifisluchadla.sk

Stereo a vícekanálová sluchátka

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod armaman 3. 3. 2013 08:14

SOI popripade mu poslat este kontrolu z danoveho uradu ak sa Ti to podari.
armaman
Poslední varování

Odeslat příspěvekod bogino 3. 3. 2013 09:40

Po tomto pripomenuti si temy som sa pozrel na hodnotenia zakaznikov na heureka.sk, co tam pribudlo od mojej skusenosti. Vychadza mi z toho, ze vacsina zakaznikov s objednanym tovarom nema problem, avsak ak sa nieco "zasekne", narazia na nekomunikujuceho predajcu, s ktorym je problem cokolvek riesit. Kazde zhruba desiate hodnotenie je o tom, ze pan Novysedlak nekomunikuje, ze ide o obchod, kam sa neda dovolat a pod.:

http://obchody.heureka.sk/hifisluchadla-sk/recenze/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
18. novembra 2012 Ivo
Absolutne nekomunikuje. Nereaguje na maily. Doruceny pouzivany opotrebovany tovar za cenu noveho. Ani po tyzdni od vratenia tovaru ziadna reakcia.
Odporucam sa vyhnut obchodu oblukom.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
5. decembra 2012 marek
maximálna nespokojnosť komunikácia na bode mrazu. odpoveď na maily v štýle OK alebo v poriadku žiadna profesionalita. a žiadne tel číslo kde by sa človek obrátil s možnostami lepšej komunikácie
v hodnotení od 1- 100 by mal 2body
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
13. decembra 2012 Samo
minusy:
- Komunikácia
- Neaktuálne dustupnosti tovarov na stránke
Objednal som si dve veci, asi 5 minut po doruceni prijatia objednavky na mail mi prisiel dalsi mail, v ktorom sa pisalo, ze jednu polozku z mojho zozanmu nemaju na sklade (na stranke bolo uvedene, ze tovar je ihned skladom), ked som isiel pozriet na stranku, tovar bol uz vymazany. V mail dalej stalo, ze dany tovar nebudu mat po blizsie nespecifikovanu dobu a ze mi teda zmenili objednavku (iba na ten produkt, ktory mali na sklade). Po niekolkonasobnom usili kontaktovat ich s tym, ze akceptujem, ze objednavku ROZDELILI (teda, ze na produkt si za tu cenu, na ktoru mam objednavku pockam), mi pomaly dochadzala trpezlivost. Odpoved dosla dva dni potom - prosim precitajte si tu profesionalnu odpoved:
"Dobry den, mam trochu obavy, ci tie filtre v nejakom rozumnom case zozenieme. Kazdopadne sa informujte po nejakom case."
Na moj dalsi email, kolko je "nejaky cas" uz cakam odpoved asi tyzden...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
14. decembra 2012 M
nulová komunkácia so zakazníkom
dlhá dodacia doba
Tento obchod ponuka zaujimavý tovar, no komunikácia a dodanie sa na otrasnej úrovni.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
19. decembra 2012 Overený zákazník
zlá komunikácia, chybne vystavená faktúra-zle udaná fakturačná adresa,poslala som niekoľko mailov ohľadom opravy faktúry a do dnes mi neodpovedali
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
15. januára 2013 dušan orava
žiadny telefonny kontakt
najhorši e-shop v akom som objednaval ,a to ich už bolo dost
Linka na moje testy v mojom profile
HQPlayer Desktop ► Gustard DAC-X10 ► SPX2010TA ► HiFiMan HE-500
bogino
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod opti 14. 3. 2013 16:12

Ahojte,

Takze update mojho pripadu - na moj mail nakoniec odpovedali, vypytali si cislo uctu, na ktore maju peniaze poukazat a nasledne aj sumu uhradili. Som happy :)
opti
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod spasm85 19. 4. 2013 15:45

Najprv krátky odkaz pre tých, ktorý nemajú čas čítať ďalej: VYHNITE SA TOMUTO E-SHOPU !!!! a to pre svoj vlastný pokoj a zbytočné starosti v budúcnosti.

A teraz moja skúsenosť:

Zdravím všetkých,
bohužiaľ sa musím aj ja pripojiť k ostatným nespokojným zákazníkom s negatívnou skúsenosťou s "pánom obchodníkom"(pozn. pán ing. Novysedlák) z e-shopu HiFIsluchadla.sk. Nakupujem na internete všetko, čo sa týka elektroniky, počítačových komponentov, oblečenia a iného tovaru už viac ako tri roky a ešte ani raz sa mi nestalo, že by som niekomu naletel. Snažím sa vždy si overiť e-shop, ktorý nepoznám, aby som práve nejakým neserióznym ľuďom nenaletel, ale tu sa to prvý krát stalo a dalo sa tomu samozrejme predísť, keby som nestratil ostražitosť a napríklad si prečítal najprv toto fórum, aj keď musím povedať, že pán z hifisluchadla.sk má skoro mesiac na to aby vec riešil. Stalo sa totiž to, čo píšu niektorí jeho zákazníci, ktorí museli mať s ním dočinenia aj druhý krát, teda pri reklamácii alebo vrátení tovaru z rôznych dôvodov ako aj Vy píšete, nie len pri nákupe, ktorý je mimochodom veľmi rýchly a tu sa pánovi z tohto e-shopu dá vytknúť iba to, že samozrejme nereagoval na moje otázky ohľadom možnej nekompatibility mnou objednaných slúchadiel s mojim telefónom pri zadávaní objednávky. Pri mojom druhom kontakte s týmto e-shopom ohľadom reklamácie u nich zakúpených slúchadiel som zistil, že ten človek totálne kašle na nejakú komunikáciu so svojim zákazníkom, ktorý s ním potrebuje riešiť nejaký problém. Písal som mu tri maily v priebehu troch dní, ale ani na jeden mi neodpovedal !!! Skúšal som volať do Pack servisu(posielajú pre neho tovar zákazníkom), lebo do e-shopu nie je telefón !!!!(čo ma malo trknúť pred nákupom a nemal som nič kupovať, len ma zlákala výborná cena slúchadiel) a tam podľa toho, čo mi povedali (pozn. môj dojem z reakcie pána Szaba(konateľ Pack Service), možno sa mýlim a len mi nechcel dať na neho kontakt, lebo si to pán Novysedlák asi nepraje, neviem)majú asi sami problém toho pána kontaktovať, lebo na mail ktorý som prostredníctvom nich teda pána Szaba z Pack servisu chcel doručiť pánovi Novysedlákovy pán Novysedlák zasa nereagoval. Tak som teda musel (či som chcel,či nechcel)poslať slúchadlá bez dohodnutého postupu, ktorý doporučujú HiFisluchadla.sk na svojej stránke na adresu Pack Servisu a teraz trocha tŕpnem, čo sa bude diať. Či bude pán Novysedlák taký dobrý a bude to riešiť alebo budem musieť po 30-tich dňoch podať podnet na SOI-ku, aby sa mu pozreli na zúbok a trocha prevetrali ten jeho "úžasný" obchod (už som volal s právnym oddelením SOI-ky, ako treba postupovať v prípade neriešenia reklamácie, takže viem, čo treba robiť). Spolu s reklamovanými slúchadlami som mu poslal aj list,v ktorom ho upozorňujem, ako budem ďalej konať, ak bude stále hrať "mŕtveho chrobáka". Sám si bude musieť rozmyslieť( je inžinier, tak rozum snáď má aj keď serióznosť určite nie), ako bude pristupovať teraz aj v budúcnosti k svojim povinnostiam a zákazníkom pri vedení svojho biznisu, alebo bohužiaľ pre neho bude musieť počítať s oprávneným postupom ľudí na ktorých evidentne kašle!
spasm85
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Ico33 19. 4. 2013 16:58

..volakedy cca 3 roky dozadu super obchod...
-terazz pozeram ,ze aj high-end tam mizne, a to mali dobre ceny.., uz tam neni ni hd 600 series by sennheiser, ani hd800.., vela veci dali prec.., co krachuju ?! ,alebo sa orientuju uz iba na slabsie modely ?

http://www.hifisluchadla.sk/sluchadla/e ... e-High-End

-toto je len zlomok ,co mali volakedy ,za super ceny... ,podla mna to maju este na sklade a zbavuju sa toho a nove kusy neobjednavaju..., (ja som od nich kupil senn. hd650) pod 300 €..
-no skoda toho...
Ľudia ktorí lpia na svojich poučkách,sú na 100%neomylní pre samých seba,vyhýbaju sa novým veciam,ostanu VŽDY zakrpatení vo svojom vlastnom svete,nemaju nič iba prázdne slová,ktoré väčšinou končia rýpaním,závisťou,napádaním druhého,nevediac čo vlastne chcú
Ico33
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod spasm85 26. 4. 2013 12:07

Zdravím všetkých,

Píšem update svojej skúsenosti s Hifisluchadla.sk.
Všetko malo úspešný koniec a pán Novysedlák vrátil peniaze za reklamáciu mojich slúchadiel na môj účet v banke. Prebehlo to tak, že som si na neho vygúglil telefonický kontakt a zavolal som mu. Dohodli sme sa, že mi uhradí peniaze na môj účet do dvoch dní. Stalo sa tak na tretí deň od dohody. Som veľmi rád, že táto nie príjemná skúsenosť s týmto nereagujúcim obchodníkom už skončila. Tento obchod škrtám zo svojich plánov kupovať tam aj nabudúce, nestojí mi to za ničenie si nervov a strácanie času vypisovaním mailov, na ktoré aj tak nepríde odpoveď i keď tam majú slúchadlá, ktoré inde nemajú. Zdravím všetkých a dúfam, že niekomu moja skúsenosť pomôže v budúcnosti dať si trocha pozor na problémové jednanie tohto e-shopu a radšej investovať energiu do niečoho pozitívneho a menej problémového !
spasm85
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod bogino 1. 6. 2013 07:05

Obchod hifisluchadla.sk ma noveho prevadzkovatela!

Je nim spolocnost KOLLY s.r.o, ktorá prevádzkuje DJ shop techhouse.sk.
http://www.hifisluchadla.sk/sluchadla/0/0/2/137

Som rad, ze ku zmene doslo tak rychlo a ze agonia nekomunikacie nepokracuje dalej. Novy prevadzkovatel slubuje online a telefonnu dostupnost od 10:00 do 18:00 na novom tel. cisle.

Novy prevadzkovatel pripravuje zlepsenia, medzi nimi aj moznost skusania sluchadiel priamo v predajni. Zaujimava je aj informacia o rozsireni sortimentu o nove znacky. Bud. tyzden tam zrejme zavolam a spytam sa, ako daleko su s prevzatim obchodu, kedy bude obchod plne bezat v novom rezime.

Touto temou nechcem novemu prevadzkovatelovi sposobovat ziadne potiaze! Naopak, drzim mu palce, prajem mu uspesne prevzatie obchodu so sluchadlami a vela spokojnych zakaznikov.
Linka na moje testy v mojom profile
HQPlayer Desktop ► Gustard DAC-X10 ► SPX2010TA ► HiFiMan HE-500
bogino
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod chistos 1. 6. 2013 09:34

Tiež som si to všimol, uvidíme, možno hifislúchadlá budú opäť dobrým obchodom.
Slúchadlá: AKG K450 ---> AKG K551
chistos
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod brodus 28. 6. 2019 08:50

Zdravim a momentálně to s timto e-shopem vypada jak? Chtěl jsem od nich vzít k X7s..X5s.Diky.. za info.
brodus
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod zino333 28. 6. 2019 10:44

Ja hlásim absolútnu spokojnosť.
Hifiman EF600 + Schiit Lyr 3 > Meze 109 Pro + Hifiman HE6se V2
zino333
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brodus 28. 6. 2019 16:31

Nemáš prosim číslo mobilu na někoho ze shopu? Je tam jen pevná sk.linka...
brodus
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod zino333 28. 6. 2019 19:04

Tak zavolaj na pevnú linku. Veď sme v EÚ. Je to jedno.
Hifiman EF600 + Schiit Lyr 3 > Meze 109 Pro + Hifiman HE6se V2
zino333
Pokročilý
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků