Tak jsem o víkendu shlédnul několik sportovních akcí a vesměs spokojenost. Bál jsem se, že to bude po přechodu z plazmy horší.
MotoGP - velká paráda, když byl záběr z kamery umístěné na mašině nakláněl jsem se v zatáčkách s jezdcem
Basket - sledoval jsem ještě den předtím na plazmě a OLED jasný vítěz.
Tenis - naprosto v pohodě
Hokej - první třetinu jsem vůbec nedával, přechod ze 42" na 65" si vybral svoji daň. Všechno mi připadalo máznuté, vůbec jsem nestíhal pohyb puku a hráčů. Po pauze a cigárku to bylo lepší. Poslední třetina už byla jakž takž v pohodě. Nemyslím ale, že by to byla nějaká výrazná chyba zobrazení, jen spíš já nestíhám. Uvidíme časem.
Fotbal - tam jsou pocity rozporuplné. Zápasy s umělým osvětlením vychází o třídu lépe než za denního světla (obzvlášť když je pod mrakem) - to ale není chyba TV. Dále jsem si všiml, že hodně záleží kdo za stojí za kamerou - někteří kameramani s tím neustále trhají sem a tam, nemají vůbec cit pro hru a výsledek je, že se trávník slévá v jednolitou masu se šmouhami hráčů. V pátek jsem koukal na Sigmu a bylo to celé úplně v pohodě. Pak jsem viděl o víkendu nějaký sestřih a některé zápasy byly k nekoukání, jak s tím kameraman mlel.
Jinak nějaké trhání pohybu ve filmech jsem zatím nezaznamenal, jenom když jsem si na youtube pouštěl nějaká ukázková videa, tak tam bylo jedno natočené asi z dronu a když byl přelet nějaké dlouhé pláně, tak se to tak divně cukalo.
Ještě jeden postřeh na závěr - v sobotu večer žena koukala na zázraky přírody a připadalo mi to trochu více "přibarvené" tváře do růžova apod. Nehrabal jsem do nastavení a dobře jsem udělal - poté co přepnula na Tvoje tvář bylo najednou vše jinak - jí to připadalo nějaké "vyblité" mě naopak v pohodě. Přijde mi, že ani u studiového natáčení se s tím tvůrci nějak moc nemažou a co pořad to by člověk mohl štelovat barvy a jas.
Troch jsem se rozkecal, ale třeba to někomu pomůže.