Panasonic 2017 [obecná diskuze]

CRT, LCD, Plasma, projekční TV, projektory a jiné technologie zobrazování

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod MgX 7. 10. 2019 20:19

Asi bych se ptal přímo technické podpory. Nicméně - u některých televizorů jede prostředí vzdáleně přes určitý server. Alespoň tomu tak párkrát bylo. Tudíž bych ještě počkal, zda se zítra stav nevylepší.

No a samozřejmě je ještě varianta připojit telku k netu kabelem a odzkoušet.

Nechápu tu zmínku o resetu. Když nainstaluješ novou verzi OS do televizoru, pak ji u valné většiny TV reset nevyruší.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Beast34 7. 10. 2019 20:51

To ohladom software verzie a facotry resetu som nevedel - myslel som si ze factory reset tam hodi povodny software ktory tam bol ked model TV vysiel..

ODPOVEĎ Z PANASONICU: ďakujeme, že ste kontaktoval zákaznícku podporu spoločnosti Panasonic. nebude nadále podporována aplikace Youtube u televizorů z roku 2013 .Je nám líto, ale dostupnost aplikace Youtube, závisí na poskytovateli služby. V tomto případě Google.To znamená, že aplikace jsou poskytovány třetí stranou a v případě, že se poskytovatel rozhodne zrušit nebo omezit danou aplikaci, tak Panasonic nemá možnost nadále zaručit její dostupnost.Problém s nesprávnou funkcí YouTube není chyba televizoru.Tato chyba konkrétně souvisí s rozbitým reklamním algoritmem používaným službou YouTube. Proto se aplikace restartuje nebo je nutné ji opětovně spustit. Jelikož naše televizory fungují na jiné platformě (operační systém Panasonic) než konkurenční značky (např. Samsung a Sony využívají Android - provozovatel Google) je možné, že se aplikace bude chovat jinak.Jedinou možností, jak nadále využívat youtobe, je připojení externího zařízení (např. blu-ray player), který tuto aplikaci podporuje. Popřípadě připojit k TV osobní počítač, poté spustit youtube a používat TV jako obrazovku. Alebo kúpiť Google Chromecast a pripojiť na televízor, ale pred zakúpením prosím konzultujte predajcom tovaru.

Akoze nech sa na mna nikto nehneva... pokial viem tak TV co mam rozhodne nebol model z roku 2013 ale jedna sa o dost novsi model... a ta TV stala cca 2k EUR ... akoze nech idu do ...
Beast34
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MgX 7. 10. 2019 21:20

Jestliže vlastníš TV modelového roku 2017, tak znovu napiš Panasonicu. 2013 a 2017 je podstatný rozdíl.

Psal jsi, že nejede nic z aplikací, ani Netflix. To už je OK?
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Beast34 7. 10. 2019 21:58

Ako vravis - napisal som znovu. Nejdu ani tie "My Apps" .. ani Netflix... Browser ide.. kazdopadne neexistuje aby nesli "My Apps" ci ako sa to vola. To musi ist. Som zvedavy co napisu
Beast34
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MgX 8. 10. 2019 06:46

Je divné, že by u zánovního televizoru, dá se říci ještě v záruce, zařízli komplet aplikace.
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Beast34 8. 10. 2019 21:19

Dnes som dostal odpoved z Panasonicu:
"ďakujeme, že ste kontaktoval zákaznícku podporu spoločnosti Panasonic.

Veľmi pekne ďakujeme za Váš e-mail. V prípadoch keď na modeloch Panasonic nejdú aplikácie podávame informáciu zákazníkom, aby boli pripravený, že je potrebné preverenie situácie u technikov, nakoľko mohlo dôjsť ku krátkodobej servisnej údržbe serverov. Takéto preverenie trvá nie viac ako 48 hodín.

Poprosili by sme Vás z tohto dôvodu o trpezlivosť. Tento prípadný jav totiž nespĺňa povahu závady. Ide o technické riešenie tretích strán mimo zariadenie televízora.

V každom prípade pred tým ako nás opätovne kontaktujete po uplynutí tohto času, vykonajte najskôr hardreset televízora, aby sme znovuaktivovali systém (postup prikladáme nižšie).

Po znovuladení a pripojení na internet prosím skontrolujte funkčnosť aplikácií (manuál vkladáme do prílohy ako pomôcku k znovunastaveniu tv). Následne budeme vďačný za každú informáciu, ktorú nám poskytnete a vynasnažíme sa Vám, čo najefektívnejšie pomôcť."

Dnes aplikacie zacali normalne fungovat, vsetko je ako predtym... takze asi bola udrzba serverov.
Beast34
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MgX 9. 10. 2019 09:40

MgX píše:Nicméně - u některých televizorů jede prostředí vzdáleně přes určitý server. Alespoň tomu tak párkrát bylo. Tudíž bych ještě počkal, zda se zítra stav nevylepší.

Takže něco v tomto směru... snad. Je ale chyba, že se hláška, která právě tuto alternativu vysvětlí/popíše/představí, neobjevila.

Díky za informace.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků