vecino píše:@MgX Já jsem nikdy nic takovýho neudělal. Pak drtivá většina těchto zařízení je blbu-vzdorná a téměř vždy lze problém vyřešit v domácích podmínkách. A v neposlední řadě si myslím, že je právo každýho používat své vlastní věci tak jak chce. Nikomu zde nic nevnucuju - pokud vám vyhovuje tv tak jak je tak není co řešit.
Právo „každýho“ končí tam, kde se stav mění ve formu podvodu. Ať v morální, či jiné rovině. Vím o čem píšu. Málokterý „tester specialit“ si nechá doma „cihlu“ za třicet táců.
Jako každý OS má i Android TV jistě řadu hluchých míst a děr. Takže lze předpokládat, že nevhodným zásahem je uživatel schopen cosi v televizoru nabořit, zavirovat, zlikvidovat. Ano, mohu se mýlit - nejsem odborník na Android. On je trochu rozdíl instalovat oficiální aplikaci, která jen není dostupná na Android TV a instalovat aplikaci, která má svůj základ v činnosti, kterážto se snaží obejít určitou funkcionalitu, zabezpečení atp. No to se pak jeden nemůže divit, že se mu telka roznemůže.
Ostatně „nejlepší“ (to je ironie) je se do takových věcí pouštět hned, když ještě uživatel ani neví, zda vše běžné funguje korektně.
0055 píše:Bezne se to resi tak, ze se opetovne proda a prodejce si na tom zbozi snizi marzi a proda jej jako pouzity kus. Lzou zakaznikovi ze to je 'rozbaleno skladem' a podobne. Temer vzdy je to vracene zbozi v zakonne lhute.
Jenže - vrácené zboží musí být označeno. To, co si kdo nechá navykládat je jeho věc. Ale když si projdeš toto fórum a další, mnohdy lidé vrátí výrobek jen proto, že jim nějak nevyhovuje. Oni mu nijak neublížili, pouze ho rozbalí, vyzkouší, nabalí a vrátí. To pak samozřejmě další zákazník nemá žádný problém s koupí. Bere za levněji, přitom plně funkční výrobek. Ano - vždy existuje riziko - kupříkladu, že je tam... typicky u LCD... clouding... a proto bylo vráceno. No tak vrátí taky.
Rozdíl ale je, když někdo vrátí chybující věc (navíc ještě chybující kvůli němu) a necekne o tom. Prodejce výrobek prohlédne, vyzkouší... no jo - vše OK, určitě ho nenechá hrát půl dne, že ano. No a pak přichází na řadu chudák, co si podobné zvěrstvo koupí. Sám jsem kdysi vracel router. Chyboval. Vrátil jsem ho ve 14 denní lhůtě, ale při sepsání dokladu jsem prodavači oznámil, že využívám zákonem stanovené lhůty pro vrácení výrobku, nicméně ho vracím kvůli chybování, nikoliv proto, že bych ho nechtěl z jiných důvodů. Je pak na prodejci, co s takovým zbožím provede. To už nejsem schopen dohledat. V mém případě ale bylo jasné, že na pult nepůjde. Prodavač si vypsal „nálepku“ - něco jako vadné/přezkoušet a krabici s routerem dal bokem.