Myslel som si, ze som vynimka, tak som to nechcel ventilovat niekde na fore. Aj pristup ludi z Audiga bol na vystavach aj v obchode vzdy 100%-ný.
Ale ked teraz vidim, ze nie som sam, kto mal problemy so servisom, napisem cely pribeh, nech si ludia urobia nazor.
Koncom roka 2019 sa mi zacali objavovat vypadky praveho menica na mojich LCD-3. Z obcasnych vypadkov sa rychlo stali pravidelne. Myslel som si, ze bude chyba bud v kabli, alebo v headampe, ze vypadava jeden kanal.
Na zacatku tohoto roku som si teda zohnal druhy headamp a zacal som robit pokusy - vymena kabla, zmena headampu, vymena L a R konektora. Za par dni (vzdy po zmene som musel cakat, kym sa prejavi porucha) som vylucovacou metodou zistil, ze chyba je naozaj v sluchadlach a vypadava pravy menic.
To ma vobec nepotesilo, pretoze sluchadla boli najdrahsi komponent v retazci a blizil sa koniec trojrocnej zaruky na menice. Na sluchadla je zaruka dva roky, na menice tri, co som si nechal potvrdit pred kupou aj od Audeze aj od Audiga, kedze som vedel, ze menice od Audeze su poruchove.
Hned ako som mal istotu, ze problem je v sluchadlach, kontaktoval som 15.1. helpdesk Audeze. Tiez som kontaktoval Audigo, s otazkou ako postupovat. Zaruka totiz koncila 20.1., takze som mal na odovzdanie sluchadiel v zarucnej dobe 5 dni.
Na helpdesku Audeze boli velmi ochotni a milí, odporucili mi este raz otestovat, ci je chyba naozaj v sluchadlach a ak ano, tak ze ich mozem poslat im, alebo kontaktovat lokalneho distributora a servis.
Ja by som bol najradsej poslal sluchadla do USA, na druhy den som sa isiel popytat na colnicu, ako poslat sluchadla tak, aby som nemusel platit DPH pri ich navrate. Colnici ma nepotesili, ide to, ale len v specialnom colnom rezime, na vyplnenie vsetkych potrebnych papierov by si bolo treba najat colneho deklaranta a celkova cena za cely špás by sa vysplhala dost vysoko.
Tak som sa dohodol s Audigom, ze dalsi den 18.1. im donesiem sluchadla na reklamaciu.
Tak sa aj stalo. Sluchadla som odovzdal v obchode.
Za nejaky cas sa mi ozvali z obchodu (cely cas so mnou komunikoval len chalan, ktory predava v obchode). Ze vraj zavadu potvrdzuju, prejavila sa aj u nich. Ale ze technik premeral menic a ziadnu zavadu nezistil, a kedze nevedia kde je chyba, nemozu sluchadla opravit
Predavac mi sprostredkoval technikov nazor, ze problem bude v konektore, s cim som nemohol suhlasit, pretoze som mal odskusane, ze vypadky sa objavuju aj vtedy, ked lezali sluchadla na stole a vobec sa s nimi nehybalo.
Napisal som do Audeze, ze mi ich odmietli opravit a po tomto uz prebral moj pripad Customer Support Manager Chris.
Audigo tvrdilo, ze v menici chyba nie je, Chris z Audeze napisal, ze vymena menica by mala na 99% pomoct (samozrejme ze som veril Audeze, myslim, ze maju ovela viac skusenosti so svojimi vyrobkami a ich chybami)
Tiez pisal ze konkatoval Jakub at Empetria (obch. riaditel) so ziadostou o vyriesenie problemu.
Cakal som, ze ma budu informovat priamo z Audiga, ale ked sa tak nestalo, asi po tyzdni som pisal na helpdesk, ci je nejaky progres. Chris mi odpisal, ze bol v kontakte with jakub, ze v Audigu nemaju na vymenu kit menicov a ze im letecky posielaju menice aj nausniky.
To bolo 6. februara/února a potom prisla korona a nastalo ticho az do konca aprila/dubna. Nenahanal som, kazdy toho mal v tej dobe asi dost.
Cely chat s helpdeskom Audeze je zachyteny tu, kto ma chut, moze sa pozriet.
https://ibb.co/sv935PNKoncom aprila (po 2,5 mesiaci) sa ozval zase predavac z Audiga. Celkom som sa potesil, konecne dostanem svoje opravene sluchadla naspat. Nastal vsak trochu sok, oznamil mi, ze menice sice prisli, Audeze ich poslalo zadarmo (vsak jasne, Audeze to uznalo ako chybu v zaruke), ale servisny technik mi ich aj tak nevymeni, nakolko v nich podla neho chyba nie je. Cize zase ta stara pesnicka. Ze on tie sluchadla rozoberat nebude. Predavacovi to bolo aj luto, ale to mi bolo prd platne. Ze vraj mi naspat poslu sluchadla aj menice od Audeze a vymenu si mam zabezpecit sam. Naozaj som nevedel, co povedat. Suhlasil som so zaslanim neopravenych sluchadiel a menicov, uz som naozaj nemal chut natahovat sa s nimi.
Priznam sa, ze s takymto alibistickym a nanajvys neprofesionalnym pristupom som sa pri ziadnej reklamacii este nestretol. Hlavne nemoznost komunikacie s niekym kompetentnym, ci uz servisnym technikom alebo priamo obchodnym riaditelom, ktory o mojom probleme vedel od Audeze, a vsetky informacie dostavat sprostredkovane cez predavaca, je dost frustrujuce.
Uplne ma vsak dorazili dve veci, ked som obdrzal sluchadla a nahradne menice.
Aj ked v Audeze potvrdili, ze mi poslali menice aj nausniky, kedze stare sa pri vymene znicia, z Audiga mi poslali len menice. Kde skoncili nausniky, to neviem.
A na servisnom protokole bola veta "U sluchatek již skončila garance, prilozeny nove menice (audeze zaslalo zakaznikovi zdarma)"
U sluchatek garance v ziadnom pripade neskoncila, boli odovzdane na reklamaciu menica pred koncom zarucnej doby menicov. Len v Audigu si asi servisny technik povedal (alebo niekto z vedenia, naozaj sa mi nepodarilo za cely cas prist na to, ako to u nich funguje), ze v menici chyba nie je, takze sa na pripadnu opravu trojrocna zaruka nevztahuje.
Keby sa to stalo na Slovensku, urcite sa obratim na Obchodnu inspekciu. Ale riesit to v CR a este v tejto Covid dobe, to by bolo asi zlozite.
Tak nech si kazdy urobi nazor na serioznost servisu Empetria/Audigo sam.