DAP - reklamace

MP3/MP4 přehrávače, přehrávače videa, přenosné DVD přehrávače

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod vw1302 8. 4. 2020 17:17

Přátelé, stala se mi taková nemilá věc, musím reklamovat DAP a zaslat jej mimo EU (konkrétně HongKong). Má s tím někdo zkušenosti? Co je potřeba vyplnit za dokumenty a jak je správně vyplnit? Využít českou poštu nebo nějakého jiného dopravce, samozřejmě s ohledem na cenu? Předem díky za jakoukoliv informaci.
vw1302
Junior

Odeslat příspěvekod martas38 8. 4. 2020 17:30

No hlavně doufám, že máš původní objednávku, vč dokladů o celním řízení a komunikaci o reklamaci, aby ti to naši celní soudruzi nezdanili podruhé, až to pošlou zpět.
Jinak bych asi raději využil DHL, nebo něco podobného, teda záleží na ceně.
Eversolo DMP-A6->Chord Qutest->Cayin HA-1A->Forza Noir Hybrid HPC->Meze Empyrean
Lotoo Paw 6000->Dunu Blanche->Campfire Solaris 2020
LG OLED65B9/Vero 4K+->Pioneer SX-S30DAB->Polk S55E, sub Polk HTS12
martas38
Pokročilý

Odeslat příspěvekod vw1302 8. 4. 2020 18:10

Přehrávač jsem kupoval od kolegy ze zdejšího fóra, zda se dopátrám k dokumentaci z celního řízení ještě nevím. Co je horší, tak závada je na baterii a jak tak zkoumám českou poštu, dhl, fedex, upc apod., tak na transport lithiových baterií mají speciální pravidla, o nafouklé baterii ani nemluvě... Na webu české pošty přímo zmiňují, že posílání lithiových baterií (popř. zařízení s lithiovou baterií) HongKong přímo zakazuje...
vw1302
Junior

Odeslat příspěvekod akburt 8. 4. 2020 18:35

Pokud nebudes mít papíry,reklamaci te nemusí uznat.Rada firem také záruku neuznává u dalsího majitele.Pokusil bych se domluvit s prodejcem,aby reklamoval on.
Pokud to z nejakého důvodu nevyjde,asi bych se pokusil si koupit baterku a vymenit jí sám.Vím,ze tato rada nemusí být pro kazdého.
akburt
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod martas38 8. 4. 2020 19:18

Co je to za DAC, jestli se můžu zeptat?
Eversolo DMP-A6->Chord Qutest->Cayin HA-1A->Forza Noir Hybrid HPC->Meze Empyrean
Lotoo Paw 6000->Dunu Blanche->Campfire Solaris 2020
LG OLED65B9/Vero 4K+->Pioneer SX-S30DAB->Polk S55E, sub Polk HTS12
martas38
Pokročilý

Odeslat příspěvekod vw1302 8. 4. 2020 19:57

S původním kupujícím jsem v kontaktu a je mi nápomocen, původní objednávku tudíž mám. Hiby zatím komunikuje, ptal jsem se jich, zda můžu reklamaci uplatnit já, tak uvidíme, co odpoví. Jedná se o Hiby R5. Co se týče náhradní baterie, také mě to napadlo, že by s tím mohlo být méně starostí a asi by to mohlo být i levnější řešení. Gůglím ostošest, ale zatím jsem nenašel rozměrově správnou...
vw1302
Junior

Odeslat příspěvekod tajnik 8. 4. 2020 20:45

Zatím jsem vždy všechno našel na BatteryChampion.com Hiby tam nevedou, ale nějaká napodobenina by se třeba našla.
tajnik
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod vw1302 5. 10. 2020 13:11

pročítám si forum a koukám, že "dlužím" konec příběhu... přehrávač jsem koncem dubna poslal do hiby přes ČP, trochu trable s vyplňováním adresy na poště do systému, ale nějak jsme to nacvakali... tracking jen v rámci ČR a pak ticho... po cca měsíci se objevila informace, že je v Hókongu... asi moje chybka, myslel jsem, že to odesílám prioritně, ale asi ne... každopádně po cca týdnu se mi vyjádřili, že mi posílají přehrávač nový... pak další měsíc čekání, z toho tracking 3 týdny ukazoval, že je už v Evropě... na balíček uvedli cenu cca 20usd, takže ani clo ani dph se nekonalo...

přehrávač maká zatím dobře, tak snad vydrží.. .jak tak sleduju hiby komunitu na fb, tak problémy s baterkou jsou vcelku časté, a to nejen u R5, ale i u R3, R6... bohužel ani k jednomu se snad nedá sehnat baterka např. na ebay...

takže když už hiby, tak kupovat přes audigo a mít 2 roky záruku..
vw1302
Junior

Odeslat příspěvekod akburt 5. 10. 2020 15:25

S bateriemi obecne je problém.I kdyz na prístroj je záruka 24 mesíců,bývá tam dodatek,ze na baterii dávají záruku na 6 mesíců.
akburt
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ZdenekJR 6. 10. 2020 13:25

"takže když už hiby, tak kupovat přes audigo a mít 2 roky záruku.." hahahaha...

viz můj příspěvek z 20. 7. 2020 - viewtopic.php?f=726&t=1280521&start=405
ZdenekJR
Junior

Odeslat příspěvekod kuko61 14. 10. 2020 21:14

Ja mam so servisom Audiga podobnu neprijemnu skusenost.
Pristup a ochota na predajni 100%, oproti tomu servis 0% - odmietnutie zarucnej opravy a nulova komunikacia. Komunikacia ohladom reklamacie mozna len sprostredkovane cez chalana na predajni, ktory bol sice ochotny, ale nevedel nic vybavit, len mi sprostredkoval nazor servisneho technika :hmm:
AVR Yamaha -> Infinity Kappa 8.2i
Dali Zensor 1 AX
Pioneer U-05 -> Burson Soloist SL / xDuoo TA-20 / Loxjie P20 -> Audeze LCD3, Verum One, Meze 99Classic, HE400se, Senn HD530/II, HD540/II, HD560/II, HD565
kuko61
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Trifidek 16. 10. 2020 16:32

Audigo a reklamace, taky jsem to absolvoval a už nikdy nabudu, když jsem u nich uplatňoval první reklamaci a to na nový přehrávač (nefungoval korektně) za měsíc jsem místo něho dostal použitý krám (ochmataný, setřený potisky atd…) Kolonka vyjádření “technika“ VYMĚNA ZA NOVÝ KUS mě dostala, docela bych toho technika chtěl vidět :mrgreen:
❚❚►⏹ Astell&Kern A&ultima SP3000 ♫ Campfire Solaris Mercury ❚❚►⏹
Trifidek
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kuko61 18. 10. 2020 02:36

Myslel som si, ze som vynimka, tak som to nechcel ventilovat niekde na fore. Aj pristup ludi z Audiga bol na vystavach aj v obchode vzdy 100%-ný.
Ale ked teraz vidim, ze nie som sam, kto mal problemy so servisom, napisem cely pribeh, nech si ludia urobia nazor.

Koncom roka 2019 sa mi zacali objavovat vypadky praveho menica na mojich LCD-3. Z obcasnych vypadkov sa rychlo stali pravidelne. Myslel som si, ze bude chyba bud v kabli, alebo v headampe, ze vypadava jeden kanal.
Na zacatku tohoto roku som si teda zohnal druhy headamp a zacal som robit pokusy - vymena kabla, zmena headampu, vymena L a R konektora. Za par dni (vzdy po zmene som musel cakat, kym sa prejavi porucha) som vylucovacou metodou zistil, ze chyba je naozaj v sluchadlach a vypadava pravy menic.
To ma vobec nepotesilo, pretoze sluchadla boli najdrahsi komponent v retazci a blizil sa koniec trojrocnej zaruky na menice. Na sluchadla je zaruka dva roky, na menice tri, co som si nechal potvrdit pred kupou aj od Audeze aj od Audiga, kedze som vedel, ze menice od Audeze su poruchove.

Hned ako som mal istotu, ze problem je v sluchadlach, kontaktoval som 15.1. helpdesk Audeze. Tiez som kontaktoval Audigo, s otazkou ako postupovat. Zaruka totiz koncila 20.1., takze som mal na odovzdanie sluchadiel v zarucnej dobe 5 dni.
Na helpdesku Audeze boli velmi ochotni a milí, odporucili mi este raz otestovat, ci je chyba naozaj v sluchadlach a ak ano, tak ze ich mozem poslat im, alebo kontaktovat lokalneho distributora a servis.
Ja by som bol najradsej poslal sluchadla do USA, na druhy den som sa isiel popytat na colnicu, ako poslat sluchadla tak, aby som nemusel platit DPH pri ich navrate. Colnici ma nepotesili, ide to, ale len v specialnom colnom rezime, na vyplnenie vsetkych potrebnych papierov by si bolo treba najat colneho deklaranta a celkova cena za cely špás by sa vysplhala dost vysoko.

Tak som sa dohodol s Audigom, ze dalsi den 18.1. im donesiem sluchadla na reklamaciu.
Tak sa aj stalo. Sluchadla som odovzdal v obchode.

Za nejaky cas sa mi ozvali z obchodu (cely cas so mnou komunikoval len chalan, ktory predava v obchode). Ze vraj zavadu potvrdzuju, prejavila sa aj u nich. Ale ze technik premeral menic a ziadnu zavadu nezistil, a kedze nevedia kde je chyba, nemozu sluchadla opravit :shock:
Predavac mi sprostredkoval technikov nazor, ze problem bude v konektore, s cim som nemohol suhlasit, pretoze som mal odskusane, ze vypadky sa objavuju aj vtedy, ked lezali sluchadla na stole a vobec sa s nimi nehybalo.
Napisal som do Audeze, ze mi ich odmietli opravit a po tomto uz prebral moj pripad Customer Support Manager Chris.
Audigo tvrdilo, ze v menici chyba nie je, Chris z Audeze napisal, ze vymena menica by mala na 99% pomoct (samozrejme ze som veril Audeze, myslim, ze maju ovela viac skusenosti so svojimi vyrobkami a ich chybami)
Tiez pisal ze konkatoval Jakub at Empetria (obch. riaditel) so ziadostou o vyriesenie problemu.
Cakal som, ze ma budu informovat priamo z Audiga, ale ked sa tak nestalo, asi po tyzdni som pisal na helpdesk, ci je nejaky progres. Chris mi odpisal, ze bol v kontakte with jakub, ze v Audigu nemaju na vymenu kit menicov a ze im letecky posielaju menice aj nausniky.
To bolo 6. februara/února a potom prisla korona a nastalo ticho az do konca aprila/dubna. Nenahanal som, kazdy toho mal v tej dobe asi dost.

Cely chat s helpdeskom Audeze je zachyteny tu, kto ma chut, moze sa pozriet.
https://ibb.co/sv935PN

Koncom aprila (po 2,5 mesiaci) sa ozval zase predavac z Audiga. Celkom som sa potesil, konecne dostanem svoje opravene sluchadla naspat. Nastal vsak trochu sok, oznamil mi, ze menice sice prisli, Audeze ich poslalo zadarmo (vsak jasne, Audeze to uznalo ako chybu v zaruke), ale servisny technik mi ich aj tak nevymeni, nakolko v nich podla neho chyba nie je. Cize zase ta stara pesnicka. Ze on tie sluchadla rozoberat nebude. Predavacovi to bolo aj luto, ale to mi bolo prd platne. Ze vraj mi naspat poslu sluchadla aj menice od Audeze a vymenu si mam zabezpecit sam. Naozaj som nevedel, co povedat. Suhlasil som so zaslanim neopravenych sluchadiel a menicov, uz som naozaj nemal chut natahovat sa s nimi.
Priznam sa, ze s takymto alibistickym a nanajvys neprofesionalnym pristupom som sa pri ziadnej reklamacii este nestretol. Hlavne nemoznost komunikacie s niekym kompetentnym, ci uz servisnym technikom alebo priamo obchodnym riaditelom, ktory o mojom probleme vedel od Audeze, a vsetky informacie dostavat sprostredkovane cez predavaca, je dost frustrujuce.

Uplne ma vsak dorazili dve veci, ked som obdrzal sluchadla a nahradne menice.
Aj ked v Audeze potvrdili, ze mi poslali menice aj nausniky, kedze stare sa pri vymene znicia, z Audiga mi poslali len menice. Kde skoncili nausniky, to neviem.
A na servisnom protokole bola veta "U sluchatek již skončila garance, prilozeny nove menice (audeze zaslalo zakaznikovi zdarma)"
U sluchatek garance v ziadnom pripade neskoncila, boli odovzdane na reklamaciu menica pred koncom zarucnej doby menicov. Len v Audigu si asi servisny technik povedal (alebo niekto z vedenia, naozaj sa mi nepodarilo za cely cas prist na to, ako to u nich funguje), ze v menici chyba nie je, takze sa na pripadnu opravu trojrocna zaruka nevztahuje.
Keby sa to stalo na Slovensku, urcite sa obratim na Obchodnu inspekciu. Ale riesit to v CR a este v tejto Covid dobe, to by bolo asi zlozite.

Tak nech si kazdy urobi nazor na serioznost servisu Empetria/Audigo sam. :hm
AVR Yamaha -> Infinity Kappa 8.2i
Dali Zensor 1 AX
Pioneer U-05 -> Burson Soloist SL / xDuoo TA-20 / Loxjie P20 -> Audeze LCD3, Verum One, Meze 99Classic, HE400se, Senn HD530/II, HD540/II, HD560/II, HD565
kuko61
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Trifidek 18. 10. 2020 12:17

hmm taky hezký :roll: ...jo jo, prodávat a vozit z Číny je jedna věc ale starat se o zákazníky a seriózně servisovat věc druhá, to tady bohužel nikdy nebude. 8-)
❚❚►⏹ Astell&Kern A&ultima SP3000 ♫ Campfire Solaris Mercury ❚❚►⏹
Trifidek
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod BabetakCZE 18. 10. 2020 12:33

Tak to je hodně smutné zjištění, že v podstatě jediný obchod v ČR/SK se slušným sortimentem sluchátek má takto "nevychytaný" servis.
A jak to teda dopadlo, zvládl jsi výměnu sám?
Gustard A26 - Headamp GS-X Mini - Sennheiser HD 800
BabetakCZE
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků