Pokud vím, tak v ČR je možné po zakoupení do 3 pracovních dnů zboží vrátit, pokud je nepoškozené a v původním obalu a pokud je to nějaký nosič, tak V NEPOŠKOZENÉM = NEROZBALENÉM OBALU (aby si někdo neudělal přepal CD nebo DVD a nešel ho vrátit)
) , a to vše bez udání důvodu nespokojenosti. To se týká KAMENNÝCH obchodů - pokud jde o nákup po internetu, je tato lhůta 14 dnů, rovněž při dodržení výše uvedených podmínek. Takže aby si někdo myslel, že odmítne vzít zpátky třeba grafickou kartu jen proto, že byla zákazníkem rozbalena (jak jinak mám zjistit, že mi nevyhovuje, než že ji rozbalím, vrazím do slotu a otestuju, že?) - narazí, samozřejmě jen pokud bude zákazník, vědom si svých práv, neústupně trvat na svém. Nenechme se oblbovat, seriózní prodejce se pozná podle toho, že reklamaci raději uzná, než by přišel o zákazníka, pověst a potažmo i riskoval dlouhé popotahovačky s posudkem znalce (znalců) a eventuálním soudem, který v těchto případech většinou dopadne ve prospěch stěžovatele = nespokojeného zákazníka.
je mi tady z toho na blití.