LG 55LM860v vs. 55LM660s zajímavá situace?!

CRT, LCD, Plasma, projekční TV, projektory a jiné technologie zobrazování

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Mám TV vrátit a vzít horší bez skvrny, nebo se tato vyplatí se skvrnou?
Vrácením o nic nepřijdu, na obraze to nepoznám, je lepší bez skvrny a záruka. 3 %  100%  [ 3 ]
Tato je o tolik lepší že skvrnu je maličkost. 0 %  0%  [ 0 ]
Celkem hlasů : 3

Odeslat příspěvekod Ukrutor 27. 12. 2012 19:01

Ahoj všichni,
vyskytl se u mě velice zajímavý problém.
V sobotu jsem koupil tv 55LM660s, doma rozbalil, pověsil na zeď spustil, nastavil a vše ok. Kupoval jsem ji v Euronics, dělá tam známej a dal mě na ni dobrou cenu. Po registraci výrobku na jejich stránkách kvůli záruce 40 měsíců jsem začal mít divný tušení že něco není úplně ok a včera po prostudování všeho se mě to potvrdilo. V ochodě jsem místo 55LM660s dostal jinou krabici a to s 55LM860v, která je samo podstatně dražší :shock:
Za normálních okolností bych to kvitoval s povděkem. Bohužel jsem včera při sledování hokeje zjistil, že na obrazovce na pravé straně je cca 1cm od kraje v půlce výšky světlá skvrna v průměru cca 1 cm. Na tmavém pozadí není vidět vůbec, na bílé ano, ale při normálním sledování to nevadí, musí se na to člověk zaměřit. Když se na to podívám zblízka, tak je vidět že jeden pixel svítí trvale černě, a kolem něj v té skvrně jsou ty ostatní světlejší něž zbytek obrazovky.
Ptal jsem se anonimě v obchodě ( byla tam jiná směna) co s tím. Samo je hned trklo že mám tu jinou tv, protože už je po ní ve skladu sháňka. Prý ji mám dovézt, a oni mě ji vymění za tu správnou úplně novou. Já už od ní samo nemám krabici a žádný polystyrény, takže vézt ji jen tak sem jim řekl že si netroufám, tak prý ať se stavím o víkendu kdy povolí ten největší blázinec a že se domluvíme.
Moje otázka tedy zní: kašlat na skvrnku a radovat se z lepší tv, nebo radši kvůli záruce vyměnit? mám strach aby se skvrna nějak nerozlízala nebo tak něco.
Je tato tv opravdu o tolik lepší? Využiju rozdíly?
Ty jsou:
-nepřítomnost DVB-T2 ( otázka je za jak dlouho to bude u nás aktuální)
-Magic motion controler nebere hlasové pokyny ( to můžu říct klidně čert to vem)
-pouze 400Hz oproti 800Hz
-režim druhé TV přes síť třeba na mobilu ( to taky čert vem)
-zlepšovač rozlišení plus oproti pouze standart ????
-chybějíci zlepšovač dynamické barvy ???
-v dodávce nejsou dvoje dual play brýle ( to asi taky čert vem)

Váš názor na výše zmíněné rozdíly? Televizi používám pro přehrávání mkv 1080p ( cca 10 GB na film) z multimediálního přehrávače a sledování vysílání přes skylink. Je k ní připojeno i domácí kino s blue-ray. Jsou uvedené rozdíly natolik zásadní abych to poznal na kvalitě obrazu? ( nejsu expert ani odborník) prostě mám rád když je hezkej a ostrej obraz pro moje oko. oproti staré tv LED LG ( asi dva roky stará nevidím rozdíl, nová tv se kupovala kvůli potřebě větší uhlopříčky)
Omlouvám se za román a díky všem za rady a názory.
Ukrutor
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Abox 27. 12. 2012 19:13

Nechapu "radovat se z lepší tv" - vsak o ni vi, ze ji omylem vymenili.
Tak bud ji vratis, nebo budes muset asi? doplatit rozdil, ne..?
Abox
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ukrutor 27. 12. 2012 19:23

Zapoměl jsem dodat že bokem bez vedoucího mě prodavač řekl že se na to mám vykašlat, že tv už je stejně odepsaná ve ztrátách a užívám si té lepší.
Ukrutor
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod merkury 27. 12. 2012 19:40

Určitě jsi dal za to ranec takže nějaká záruka by se hodila alepspoň ty dva roky protože tv se může pokazit a seš nahranej.
merkury
Junior

Odeslat příspěvekod Ryan Giggs 27. 12. 2012 20:20

Abox píše:Nechapu "radovat se z lepší tv" - vsak o ni vi, ze ji omylem vymenili.
Tak bud ji vratis, nebo budes muset asi? doplatit rozdil, ne..?
Prečo by mal niečo doplacať alebo vracať? Nie je problem zakaznika, že dostal lepši tv za cenu horšieho. To si musi riešiť predajca sam so sebou, že chyboval. Zakaznik s tym nič nema. Jedine že bude chcieť ten kus vymeniť a v papieroch ma nižši model, tak si to obhajiť vedia a dostane ten "spravny".

Zaruka plati aj keď dostal nespravny model. Navyše pri pripadnom pokazeni tv sa servis u LG rieši cez ich servis kedy ti pride servisak domov (nie cez predajcu). Pokiaľ maš riadne vyplneny zaručak, jeho nezaujima či ti dali v obchode nespravny tv.

LM860 ma lepši panel (100Hz oproti 50 Hz u LM660). To je dosť zasadny parameter.
DVB-T2 ťa zaujimať nemusi. Ostra prevadzka tak skoro nebude. To už budeš mať novy tv. A ak aj bude dvb-t2 v dohľadnej dobe, ešte dlho bude paralelne s tym fungovať aj DVB-T.

Pokiaľ ti ten fľak nevadi pri normalnom sledovani, kašli na vymenu. Len si daj u toho znameho potvrdiť zaručak, aby si mohol pripadnu reklamaciu rešiť priamo s LG.
Ryan Giggs
TV expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dj1311 28. 12. 2012 14:32

Zaruka plati aj keď dostal nespravny model. Navyše pri pripadnom pokazeni tv sa servis u LG rieši cez ich servis kedy ti pride servisak domov (nie cez predajcu). Pokiaľ maš riadne vyplneny zaručak, jeho nezaujima či ti dali v obchode nespravny tv.

Nechci ti brát iluze, ale pokud platil za levnější, tak bude mít prodejní doklad na tu levnější, tím pádem těžko bude reklamovat jinou tv, než na jakou má doklad o koupi...
dj1311
Junior

Odeslat příspěvekod Ryan Giggs 28. 12. 2012 14:48

Potrebuješ tam overeny zaručny list a bloček. Zaručny list, ktory je dôležitejši, dostal spolu s tv, takže je od vyššieho modelu. Ten ma spravny. Otazka je, čo je na bločku (či je tam presne čislo modelu). A aj keby, tak ten sa da ziskať relativne jednoducho.
Ryan Giggs
TV expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ukrutor 28. 12. 2012 15:11

Tak jsem se dnes domluvil se servisem LG, ze se na to prijede podivat, stacilo jim pouze overit vyrobni cislo, model a datum nakupu. Na uctence mam samo tu levnejsi tv, na zarucaku co byl v krabici nemam nic, a na zarucaku od vyrobce, ktery se generuje pres jejich www stranky mam vyrobni cislo a model te drazsi.
Tak uvidim jak se na to bude tvarit technik od LG. Jeste se muzu zkusit domluvit se znamym at me potvrdi zarucak z krabice na drazssi model. Vim ze to neni uplne moralne ok, ale zase na druhou stranu ja uz sem si jinyma vyrobkama od prodejce uzil svoje, tak to beru jako takovou malou kompenzaci.
Kdo je bez chyby, at hodi kamenem....
Ukrutor
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod bylinnycaj 28. 12. 2012 15:23

:-)
No, tak to je fakt zaujimava situacia.Chod si dat zarucak potvrdit do obchodu. Povacsine sa to robi na pokladni.
A potom by som skusil kontaktovat servis.

Osobna skusenost s LG servisom.
Musel som zadat:
1-vyrobne cisloTV
Ukazat:
2- potvrdeny zarucny list
3- blocek od TV.

btw: ty si jednoduchy uzivatel, ktory chce odstranit vadu na novokupenej TV, pretoze si si ju vsimol. A kedze LG poskytuje takyto servis, tak si to hned nahlasil. (na margo nejakych otazok.Nestavaj sa do ulohy odbornika... ;-) )
bylinnycaj
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod quest987 30. 12. 2012 14:59

Ukrutor píše:Kupoval jsem ji v Euronics, dělá tam známej a dal mě na ni dobrou cenu.


A tobě nepřijde blbé vůči tvému známému si nechat vědomě něco co ti nepatří? Řekl bych, že je to docela sviňárna od tebe vůči tvému známému.

Druhá věc je ta rozšířená záruka kterou řeší Euronics a ne LG tudíž pokud by se tv pokazila určitě to budeš řešit přes Euronics a oni budou chtit uctenku na ktere je jiny model nez reklamujes asi odejdes s neporizenou.

Bud bych sel a vymenil tv za tu co mas zaplacenou a hlavne aby byla v poradku. Nebo bych si doplatil za ten lepsi model opet za takovy co je zcela v poradku.

Kecy typu to je problem prodejce at si to vyresi jak chce jsou zcela mimo misu. Vsude pracuji jen lide, kteri chybu udelat mohou .
quest987
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ryan Giggs 30. 12. 2012 15:13

quest987 píše:A tobě nepřijde blbé vůči tvému známému si nechat vědomě něco co ti nepatří? Řekl bych, že je to docela sviňárna od tebe vůči tvému známému.
Jeho znamy je o tom uzrozumeny. Tak mu to zrejme neprekaža, keď ho neurgoval TV vratiť.
Predlženu zaruku si uplatniť nemusi.

quest987 píše:Kecy typu to je problem prodejce at si to vyresi jak chce jsou zcela mimo misu. Vsude pracuji jen lide, kteri chybu udelat mohou .
Mimo misu nie su, je to fakt. Zakaznik nie je povinny napravovať chyby predajcu. Ten obchodny reťazec na tom aj tak zarobil.
Ryan Giggs
TV expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod quest987 30. 12. 2012 15:24

Neni to o povinnosti, ale o slusnosti.

Trochu extremni priklad.:

Kdyz ti banka shodou nahod ci omylu posle naucet penize, ktere ti nepatri jsi povinen je vratit. Ikdyz se ktomu muzes stavit tak, ze to neni tvuj problem. A chyba je na strane banky. Pokud penize nevratis je to brano jako nezakone obohaceni.
quest987
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ryan Giggs 30. 12. 2012 15:41

Toto je uplne zcestna analogia, ktory s tym nijako nesuvisi. Nezakonne obohatenie je uplne niečo ine.
Ano, môže to byť moralnym problem. No na druhej strane sa môžeme baviť o moralke a slušnosti takychto veľkych reťazcov, ako "slušne" sa oni dokažu spravať k zakaznikom. Euronics nie je vynimka.
Ryan Giggs
TV expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod quest987 30. 12. 2012 16:32

Za mne to rozhodne zcestne neni.- ma doma vedome neco co mu nepatri? ma tudiz neni o cem se bavit.
Ja ti nevim Rayne , ale tobe museli nekde hodne ublizit, ze tak mluvis.
quest987
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pandero 30. 12. 2012 17:11

Naprosto souhlasim s uzivatelem quest987. Nehlede na to, ze pro potvrzeni zarucniho listu budou chtit predlozit uctenku, na ktere je jiny model. Takze az nastane problem, ktery bude treba resit pres prodejnu, tak ma smulu. Za me - vratit a nechat si dat spravnou tv, kterou jsi zaplatil, dostal jsi slevu, takze uz takhle mas vyhodu...
Pandero
Mírně pokročilý

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron