NAY ma ako jeden z mala obchodov moznost vratenia tovaru nad ramec zakona dokonca aj pri nakupe v kamennej predajni. Pre beznych zakaznikov 14 dni a pre clenov NAY Extra klubu s bonusovou kartou je tato moznost vratenia predlzena na 30 dni.
Akurat, ze nie vzdy sa u nich oplati nakupovat vzhladom k cene vybraneho sortimentu.
Ale od toho tu mame tak skvely konkurencny boj.
Podmienka vratenia len na "nepouzivany" tovar je zvazovana individualne. Pretoze je nemozne aby som televizor nevybalil a neodkusal. Tam skor ide o sortiment ktory sa pouziva ako napriklad kavovar, vysavac, pracka.
Akurat problem mozu byt rozne folie na ramoch TV ci displejoch. Uz som na toto bol upozorneny inym predajcom ktory mi tiez ponukol takuto rozsirenu sluzbu. Kedy ak by sa mi v dobe tusim 10 alebo 14dni TV pokazil tak tento okamzite vymenia za iny funkcny kus.
Menovat predajcu kvoli reklame vsak nebudem.
Preto sa najskor treba dohodnut a upresnit si co dokazu a co nie akceptovat.
Inak pripada do uvahy len standardna zarucna oprava.
Blizsie info tu
https://www.nay.sk/nevhodny-tovar-vymen ... IUQAvD_BwE