Hisense 75U8KQ - mŕtve pixely?

CRT, LCD, Plasma, projekční TV, projektory a jiné technologie zobrazování

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod niedy 1. 9. 2024 17:41

Ahojte, po zbežnom obzeraní sa po novej TV sa objavila zľava na tento Hisense a aj keď som nutne novú TV nepotreboval tak som si ju kúpil. Dúfal som hlavne v to, aby bol panel v poriadku aj sa tak javil ale po pár minútach som si všimol na obrazovke ... ani neviem či sú to mŕtve pixely alebo čo to vlastne je ale bohužiaľ to vidno, je to skoro priamo uprostred TV. Tie zvyšné 3 okolo by mi ani nevadili ale to veľké je dosť vidno, dnes mi TV doviezli a z nadšenia som zostal dosť sklamaný a najhoršie je, že netuším ako by som TV napchal nazad do krabice a nieto ju ešte zaniesol nazad do Nay. Každopádne sa tomu asi nevyhnem? Ďakujem za každé rady.
Přílohy
IMG_20240901_173007.jpg
niedy
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod michalko58 1. 9. 2024 22:14

To skor vyzera ako nejaka spina, skusal si utriet obrazovku?
michalko58
Dočasný BAN

Odeslat příspěvekod niedy 1. 9. 2024 23:51

Samozrejme, ak to aj je špina tak je to bohužiaľ vo vnútri. Zatiaľ som volal na zákaznícku linku a poslal som im tam tento screen ako mi povedali tak som zvedavý čo mi k tomu povedia.
niedy
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod tombas 2. 9. 2024 08:17

Chtělo by to lepší fotku, takto lze jen hádat, ale pokud to není na povrchu panelu a je to neodstranitelné, tak je to na výměnu.
tombas
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod niedy 2. 9. 2024 15:38

Skúsil som to ešte trocha pofotiť zblízka aj ako to vyzerá zdiaľky, keby to bolo niekde na spodku alebo na kraji / v rohu tak to možno aj nechám tak ale toto mi prekáža.
Přílohy
IMG_20240902_151749.jpg
IMG_20240902_151410.jpg
IMG_20240902_145349.jpg
IMG_20240902_145250.jpg
niedy
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod michalko58 2. 9. 2024 19:59

Keby to bol vadny pixel, malo by to "stvorcekovy dizajn". Toto vyzera na spinu a ak sa neda utriet, tak pravdepodobne pod ochrannou vrstvou panela.

Kazdopadne mas 14 dni na vratenie tovaru bez udania dovodu, pri objednavke cez web, cize im nemusis nic vysvetlovat, iba to vratis a zo slusnosti, samozrejme, spomenies aj skutocny dovod Seriozny predajca by to nemal dat spat do obehu.

Mozes ich poziadat o vymenu za novy kus, mozno budu ochotni a pri dodani si zoberu spat ten stary aby si s tym nemal starosti.
michalko58
Dočasný BAN

Odeslat příspěvekod hifionania 3. 9. 2024 06:58

NAY ma ako jeden z mala obchodov moznost vratenia tovaru nad ramec zakona dokonca aj pri nakupe v kamennej predajni. Pre beznych zakaznikov 14 dni a pre clenov NAY Extra klubu s bonusovou kartou je tato moznost vratenia predlzena na 30 dni.
Akurat, ze nie vzdy sa u nich oplati nakupovat vzhladom k cene vybraneho sortimentu.
Ale od toho tu mame tak skvely konkurencny boj.
Podmienka vratenia len na "nepouzivany" tovar je zvazovana individualne. Pretoze je nemozne aby som televizor nevybalil a neodkusal. Tam skor ide o sortiment ktory sa pouziva ako napriklad kavovar, vysavac, pracka.
Akurat problem mozu byt rozne folie na ramoch TV ci displejoch. Uz som na toto bol upozorneny inym predajcom ktory mi tiez ponukol takuto rozsirenu sluzbu. Kedy ak by sa mi v dobe tusim 10 alebo 14dni TV pokazil tak tento okamzite vymenia za iny funkcny kus.
Menovat predajcu kvoli reklame vsak nebudem.
Preto sa najskor treba dohodnut a upresnit si co dokazu a co nie akceptovat.
Inak pripada do uvahy len standardna zarucna oprava.
Blizsie info tu
https://www.nay.sk/nevhodny-tovar-vymen ... IUQAvD_BwE
hifionania
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod niedy 3. 9. 2024 20:28

Po jednom dni sa mi ozvali, prídu si ho vyzdvihnúť a potom sa zastavím na predajni a dorieši sa to, snáď bude možná výmena za nový kus.
niedy
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Roman Šedo 7. 9. 2024 10:14

ja neviem ale Hisense by som nekupoval
Roman Šedo
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Baf13 7. 9. 2024 13:14

A důvod?
Baf13
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Roman Šedo 7. 9. 2024 15:39

dva roky do zadu som kupil Hisense A6 a jednoducho nešla zapnut tesne pred koncom zaruky a čo som sa dočítal tak aj servis nespolupracuje
Roman Šedo
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MYCHAL S TVRDÝM 7. 9. 2024 21:16

Když to bylo před koncem záruky tak to byl problém ji reklamovat?
MYCHAL S TVRDÝM
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Baf13 8. 9. 2024 00:30

Roman Šedo píše:dva roky do zadu som kupil Hisense A6 a jednoducho nešla zapnut tesne pred koncom zaruky a čo som sa dočítal tak aj servis nespolupracuje


A myslíš, že u jiných výrobců se to nemůže stát?

Já mám osobně špatnou zkušenost se Samsungem, bohužel odešel panel cca. 3 měsíce po záruce a to nebyla zrovna nejlevnější telka, to samé manželčin mobil stejně značky, kdy se taky těsně po záruce odporoučel displej.

Na druhou stranu jsou v rodině 3 TV Hisense (+ 1 lednice) ve stáří 3-5 let a všechny zatím bez problémů. Takže to, že tady napíšeš Hisense nekupovat je trochu mimo, zvláště, když řady U7/8KQ (v akčních cenách) patří obrazově (v LCD) k tomu lepšímu co jde koupit.
Baf13
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod niedy 8. 9. 2024 03:02

Ja som išiel do tohto Hisense aj preto lebo môj predošlý vyše 5 rokov používaný 55“ U7A zostal slúžiť mame, neboli s ním žiadne problémy a pred tými 5 rokmi som do neho išiel aj na základe tohto fóra, kde bol chválený. Aby som to tu ale len nespamoval tak TV si už vyzdvihli, bol som aj na predajni v sklade kde ho zapli. V stredu mi dovezú nový kus, dúfam že už tentokrát bude všetko v poriadku.
niedy
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod niedy 12. 9. 2024 21:03

Nejde mi upraviť príspevok tak musím ešte raz a naposledy zaspamovať - druhý pokus už vyšiel a nový kus je v úplnom poriadku, ďakujem všetkým za rady a postrehy.
niedy
Kolemjdoucí


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků