Můžeš říct že jsi k čištění používal navlhčenou tkaninu.Je to každopádně prasárna,má to bejt udělaný kua tak aby jsi to zpropadený sklo mohl jednou za čas bez potíží vyčistit...ta cena 5800 no asi daj tu ochrannou skl. desku novou ale nešel bych do toho.
Normálně bych pozval servisáka ať se na to podívá na míéstě a vysvětlil mu oč jde,třeba bude rozumnej a nějak to udělá.Určitě reklamovat a když cuknou pohrozil bych byť z jejuch strany nechtěnou popularitou v médiích (Černé ovce,test atd.)
Většinou se výrobci po zveřejnění nějakého šmejdu v médiích leknou negativní "reklamy" jejich práce a nabídnou že se s tebou dohodnou což znamená výměna za nový kus...peníze z nich sotva dostaneš.značku panasonic mám rád mám od nich mimo televize snad všechno x let a nikdy žádný problém.Kvalita,výborné dílenské zpracování,dlouholetá spolehlivost možná předčí i hlavního rivala tedy sony,v tomhle případě bych ale do nich šel tvrdě a v žádným případě se nenechal ojebávat kecy že si za to můžeš sám,NEDEJ SE a šij so nich jak to půjde.
Napiš ještě jednou dopis rekl. oddělení,podprobně popiš co jsi s televizí dělal (tedy čištění jimi dop. způsobem) a jak to dopadlo.
V případě že to hodí na mechanické poškození způsobené uživatelem,odepiš že vzhledem k vysoké ceně kvalita neodpovídá a pokud budou vinu stále svalovat na tebe,že to budeš veřejně publikovat v médiích,pozveš si soudníhop znalce v oboru elektro a jako poslední možnost žaloba nebo kontak na sdružení spotřebitelů,ČOI a další organizace které by měly chránit normální zákazníky.
Ohledně těch médií,mžeš poprosit adminy ať na základě tvých poznatků popř pokud se přihlásí další,napíší nějaký článek/bleskovku a dají i na avmania tak aby byla pár dní dobře na očích.Možná se potom v panasoniku chytnou za nos a spočítajíé si že se jim vyplatí jeden kus vyměnit než přijít o budoucí zákazníky kteří raději sáhnou po konkurenčním modelu...za pokus to stojé ne?