Reklamacia plazmy od Panasonic

CRT, LCD, Plasma, projekční TV, projektory a jiné technologie zobrazování

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod Igor010 21. 1. 2013 22:04

Ahojte. Nedavno som daval na reklamaciu Panasonic 50G30E. Mam taky problem, ze v pravej casti obrazovky mam zvisle svetle pruhy, ktore idu takmer az ku stredu obrazu. Nieje to viditelne stale, ale iba pocas svetlych scen, ktore su v pohybe. Najlepsie to je vidiet pri sledovani futbalu ked je kamera v pohybe.

Teraz k veci. Nedavno ku mne dosiel technik, starsi pan, ktory ledva vysplhal na siedme poschodie, kedze nam vytah nefunguje. Pozrel sa na TV a povedal, s tym sa neda nic robit, nieje to na reklamaciu a do protokolu napisal: "Jedna sa o nerovnomerne opotrebenie panela z formatu obrazu 4:3. Nutne je pouzivat tlacidlo ACEPT na DO pri sledovani uvedeneho formatu" Trosku ma to zarazilo, pretoze som si daval velky pozor ked som si TV kupil a precital som si aj cosi o zahorovani plazmy.

Chcel by som sa opytat, ci ma niekto tuto skusenost a mal podobny problem ? S jeho odovodnenim velmi nesuhlasim, pretoze nerozumiem preco niesu pruhy aj na lavej strane obrazovky a preco je tych pruhov viac, podla mna by mal byt od formatu 4:3 iba jeden siroky a to ako na pravej tak na lavej strane. Velmi casto sledujem aj filmy kde je cierny okraj aj hore aj dole a ziadny problem nemam. Preto neviem ci mal pan servisak pravdu v tom co napisal, alebo len jednoducho napisal co napisal pri predstave, ze by trebalo TV tahat az zo siedmeho poschodia. Dakujem za pripadne rady a postrehy. :)

PS: Doma mame este jednu plazmu od Samsungu, ktora ma uz odsluzenych 5 rokov a stale funguje a pritom pri sledovani sa nedbalo na ziaden format ci uz 4:3, alebo 16:9 a ziaden problem s opotrebenim tam nieje.
Naposledy upravil MgX dne 23. 1. 2013 19:17, celkově upraveno 1
Důvod: Doplněny odstavce - čitelnost :-)
Igor010
Junior

Odeslat příspěvekod Dagy2 23. 1. 2013 16:36

tak za prvé je jasné, že ten človek musel byť kvôli tomu výťahu riadne *****ý :mrgreen:
Pri odchode mu bolo treba povedať, že či vie prečo výťah nejde - lebo výťaharská firma má rovnakých odborníkov (t.j. *****) ako je on.

čo je to za pitomosť že pruhy do polky obrazovky od sledovania 4:3 formátu ?
Inak samozrejme si urobil asi chybu, keď sa ťa pýtal čo na tom sleduješ. Mal si tvrdiť že len 16:9.
Ak máš možnosť zavolať inú firmu, urob to a potom nejakého znalca.
Dagy2
Pokročilý

Odeslat příspěvekod MgX 23. 1. 2013 19:18

Zřejmě bych se také pokusil bránit aktivněji. Tebou vyprávěný příběh nese znaky rozumného posouzení - prostě bych se nenechal odrbat. Stav samozřejmě neznám, takže nemohu posoudit, zda se jedná zřejmě opravdu o vypálení, nebo nějakou jinou anomálii.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Igor010 24. 1. 2013 13:00

Skusim TV nakamerovat a hodit to sem na forum, ak teda bude nieco na tej kamere vidiet. A inak ma nic ine nenapada, len napisat mail do panasonicu a napisat im moj nazor a moju skusenost, ako sa k tomu postavia.
Igor010
Junior

Odeslat příspěvekod MgX 25. 1. 2013 19:19

OK - nafilmuj, nebo nafoť a dej to sem (resp. link).

Určitě bych byl aktivní při řešení tohoto problému, pokud mám názor, že technik neposoudil stav výrobku korektně. Obrátil bych se tedy na Panasonic s prosbou o radu a řešení. Profesionální společnost by měla být vstřícná a minimálně doporučit příslušný servis s technikem (odlišným od původního), který se na výrobek podívá a vyjádří nějaký rozumný závěr. Pokud v Tvůj neprospěch, tak i s příslušným komentářem, který vysvětlí proč a jak a kde a co a tak :-)
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod audiofreak 25. 1. 2013 19:54

v takychto otazkach byva bohuzial pravidlom odpoved typu: obratte sa prosim na najblizsie autorizovane servisne stredisko...
audiofreak
Junior

Odeslat příspěvekod Igor010 26. 1. 2013 18:11

Takze tu je to video. Zvolil som sposob posunu bieleho okna cez pc. Ja na svojom monitore tie pruzky velmi nevidim, na inom monitore to je vraj vidiet.

Kód: Vybrat vše
http://www.youtube.com/watch?v=tFB639xOD2g
Igor010
Junior

Odeslat příspěvekod MgX 26. 1. 2013 18:26

Já tam bohužel nic nevidím.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Igor010 26. 1. 2013 18:35

Tak to je skoda. Zial nemam moznost urobit viac videi, kde by to mozno bolo vidiet, kedze nemam doma kvalitnu kameru. Ja teda napisem ten mail do panasonicu a uvidim aku mi daju odpoved. Kazdopadne dakujem za vsetky rady.
Igor010
Junior

Odeslat příspěvekod MgX 26. 1. 2013 18:36

Určitě to ještě zkus vybojovat! :-)

A nezapomeň oznámit výsledek na fórum ;-)
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Abox 26. 1. 2013 18:51

Ja tam vidim jedine takove nejake trhani na tom pohybujicim se okne. Ty spodni rohy. Tedy - jestli to je ono.
Abox
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Igor010 26. 1. 2013 19:19

Nie to nieje ono. To mi robi grafika od AMD.
Igor010
Junior

Odeslat příspěvekod Igor010 30. 1. 2013 10:46

Takze od Panasonicu som dostal tuto odpoved: Je mi ľúto, ale pre nás je smerodatné vyjadrenie autorizovaného servisného partnera. Váš e-mail som preposlala na posúdenie nášmu hlavnému technikovi, s jeho vyjadrením Vás kontaktujeme.
Igor010
Junior

Odeslat příspěvekod MgX 30. 1. 2013 21:13

Zkusil bych následně po obdržení emailu od hlavního technika, zkusit ještě jednou přímo tohoto kontaktovat, že se Ti nezdá ono vyjádření, které jsi obdržel. No a pak zkusit znovu autorizovaný servis, aby se přišel na telku kouknout.

Uvidíš - co Ti teď napíší.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Stiletos 30. 1. 2013 21:20

Přece nemaj jenom jednoho servisáka ,trval bych na reklamaci a jiným servisákovy
Stiletos
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků