(ne)ceska distribuce

CRT, LCD, Plasma, projekční TV, projektory a jiné technologie zobrazování

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod neolux 12. 3. 2014 12:53

Dobry den,potrebuji prosim od zkusenych radu.mam velmi zajimavou nabidku na koupi ledky,ovsem nenenivz CR distribuce.Menu ma ale ceske,2roky zaruka,navod.Nemate s tim prosim zkusenost jestli twm a stim muze byt neco spatne oproti CR?moc dekuji
neolux
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod EKKAR 12. 3. 2014 14:19

Minimálně nebude v Kocourkovsku na tu telku platit běžná záruka ve značkový síti - jedině u toho prodejce, kdes to koupil - ten ale může ze dne na den vzít nohy na ramena a pak se nedovoláš. Dej bližší údaje o značce a typu, jinak se nic dalšího nemáš šanci dovědět.
je mi tady z toho na blití.
EKKAR
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod neolux 12. 3. 2014 14:42

Jedna se o F6400
toto jsem si taky myslel ze se jako negace muze stat,ale myslim zeto snad behem dvou let nehrozi:-)
neolux
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Hesperus 12. 3. 2014 15:08

Nemá takhle náhodou oficiální zastoupení v ČR povinnost reklamaci přijmout a vyřešit? Dříve to měl za povinnost, jen o tom málokdo věděl. Pokud to neupravil nový OZ, tak by to stále jít mělo.
Samsung Galaxy S22 Ultra, Sennheiser Momentum 4
Fiio K9 Pro ESS, Sennheiser HD595, Focal Elear
Ryzen 9 5900X, RX 6700 XT, 32GB RAM, Samsung 980 M.2 1TB, MSI Tomahawk B550, Fractal Design Ion+ Platinum 660W,
Hesperus
Junior

Odeslat příspěvekod neolux 12. 3. 2014 15:22

Spise nez reklamaci jsem myslel jestli to nemuze byt nejak osekane napr funkcemi apod..ale toe asi blbost vidte
neolux
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Hesperus 12. 3. 2014 15:30

Pokud je to originální produkt a má absolutně stejné označení, tak to blbost bude.
Samsung Galaxy S22 Ultra, Sennheiser Momentum 4
Fiio K9 Pro ESS, Sennheiser HD595, Focal Elear
Ryzen 9 5900X, RX 6700 XT, 32GB RAM, Samsung 980 M.2 1TB, MSI Tomahawk B550, Fractal Design Ion+ Platinum 660W,
Hesperus
Junior

Odeslat příspěvekod jito 12. 3. 2014 15:35

Hesperus píše:Nemá takhle náhodou oficiální zastoupení v ČR povinnost reklamaci přijmout a vyřešit? Dříve to měl za povinnost, jen o tom málokdo věděl. Pokud to neupravil nový OZ, tak by to stále jít mělo.

Tak to jaksi není pravda.
Klasický případ-Pixmania.Firma má sídlo v Francii,a u nás měla pouze pobočku.Podle platného zákona se firma řídí zákony které platí v místě sídla(registrace) firmy-tedy Francie.Náš občanský zákoník na ně neplatil.
Jak je to dnes s novým OZ netuším...
jito
HD SATan
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hesperus 12. 3. 2014 15:39

Já se nebavím o prodejci. Já mám na mysli produkt značky. Pixmania navíc, pokud je mi známo, posílala objednávky i z Francie.
Samsung Galaxy S22 Ultra, Sennheiser Momentum 4
Fiio K9 Pro ESS, Sennheiser HD595, Focal Elear
Ryzen 9 5900X, RX 6700 XT, 32GB RAM, Samsung 980 M.2 1TB, MSI Tomahawk B550, Fractal Design Ion+ Platinum 660W,
Hesperus
Junior

Odeslat příspěvekod EKKAR 12. 3. 2014 15:44

Značka může požadovat od prodejce potvrzenej záručák, účtenka, kterou podle zákona můžeš ZL nahradit, jim "nemusí stačit" - aktuální zkušenost, manželka si v listopadu l.r. koupila na mall.cz mobil Samsung Galaxy Duos, poslední dobou začal blbnout, tak jsme ho chtěli dát do záruční opravy v Pardubicích v AFI Palace do provozovny firmy "Mobil Pohotovost". Přestože jsme měli v ruce vytištěnou verzi elektronický faktury z Mallu, personál servisu požadoval "prodejcem orazítkovanou fakturu - záruční list" - přitom zákaznická linka Samsungu tvrdila, že jejich značkový opravny nic takovýho nepožadujou...
je mi tady z toho na blití.
EKKAR
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Hesperus 12. 3. 2014 15:48

Jasně, vždycky se snaží najít nějakou kličku :-) . Já bych se v případě reklamace obracel přímo na oficiální servis zastoupení značky v ČR. Pokud by to nešlo u prodejce samozřejmě.
Samsung Galaxy S22 Ultra, Sennheiser Momentum 4
Fiio K9 Pro ESS, Sennheiser HD595, Focal Elear
Ryzen 9 5900X, RX 6700 XT, 32GB RAM, Samsung 980 M.2 1TB, MSI Tomahawk B550, Fractal Design Ion+ Platinum 660W,
Hesperus
Junior

Odeslat příspěvekod EKKAR 12. 3. 2014 16:16

Však jo, ta provozovna je značkový zastoupení Samsungu doporučený přímo zákaznickou podporou na jejich lince. A pro mne je to už prašť anebo třískni, jestli mám letět do Pardubic podat telefon na sběrný místo Mallu, nebo do značkovýho service Samsung - ujedu stejný kilometry...
je mi tady z toho na blití.
EKKAR
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Ryan Giggs 12. 3. 2014 16:29

neolux píše:Spise nez reklamaci jsem myslel jestli to nemuze byt nejak osekane napr funkcemi apod..
Pokiaľ je to model europsky, tak je rovnaky ako keby bol z tunajšej distribucie. Môže sa lišiť nejakymi drobnosťami ako konektory atd., ale nič podstatne.
Ryan Giggs
TV expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MgX 12. 3. 2014 19:43

TV z distribuce pro jiné země vadit může/nemusí. Záleží na mnoha skutečnostech. Ideální je, překontrolovat kompletní označení příslušného modelu a samozřejmě vědět, do jaké země byl určen.

Část modelů už se nevyrábí různorodě pro určitou jednu zemi, ale vždy pro skupinu. Proto také taháme z krabice vícero druhů návodů. Anebo si v menu můžeme nastavit zemi určení, jazyk atd. atd.

Otázka záruky také nemusí být jednoznačná.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků