Nejde redukovat hlasitost v you tube na smart TV samsung

CRT, LCD, Plasma, projekční TV, projektory a jiné technologie zobrazování

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod Gordon_Flash 7. 6. 2015 07:59

mam následující problém. Z ničeho nic přestalo fungovat volume v YouTube aplikaci ve smart hubu. Všude jinde funguje, při sledování TV i v jiných aplikacích např. Lego TV, piggy.cz apod. Zkoušel jsem restartovat nastavení smart hub, ručně pře instalovat aplikaci, ale žádná změna. Díky za pomoc.
Gordon_Flash
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Samsung_podpora 9. 6. 2015 15:51

Ahoj Gordon_Flash,

v tomto prípade prosím skontroluj verziu aplikácie Youtube. Pokiaľ sa nebude jednať o verziu V1.10115, vykonaj prosím obnovu nastavení služby Smart Hub (Menu→Smart Hub→ Obnova Smart Hub→kód 4x0000).

Pokiaľ ani tento postup nepovedie k náprave, špecifikuj prosím model tvojej TV alebo kontaktuj našu bezplatnú infolinku 800 726 786.

Zákaznícka podpora Samsung
800 726 786, info@samsung.cz
Samsung_podpora
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Tomekkk 9. 6. 2015 21:53

Dobrý den, vlastním tv samsung ue46F8000 ( fw 1125) a mam s hlasitosti v aplikací youtube stejný problém...Ptám se tedy, zda reset snart hubu pomohl?
Tomekkk
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Samsung_podpora 11. 6. 2015 13:30

Ahoj Tomekkk,

směrodatnou v tomto případě je verze apliakce Youtube. Zkontroluj tedy v Menu - SmartHub - Nastavení aplikací - Automatické aktualizace - Zapnuto. Pokud je automatická aktualizace aplikací aktivní, reset SmartHubu je krok, který by případně mohl pomoci v případě, že je aktualizace Youtube "zaseknutá".

Je také možné, že tato aktualizace ještě není k dispozici. V tom případě se omlouváme a prosíme o trpělivost.

Zákaznická podpora Samsung
800 726 786, info@samsung.cz
Samsung_podpora
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MgX 11. 6. 2015 17:57

Samsung_podpora píše:...
Je také možné, že tato aktualizace ještě není k dispozici. V tom případě se omlouváme a prosíme o trpělivost.

Zákaznická podpora Samsung
800 726 786, info@samsung.cz

Omlouvám se za dotěrnost, nicméně aby podpora sdělila uživateli, že aktualizace na příslušný televizor „možná není ještě k dispozici“, mně připadá úsměvné. Předpokládal bych, že podpora spolupracuje jak s techniky, tak softwarovým oddělením a tak má přehled.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků