Názor na Samsung UE50JU6872

CRT, LCD, Plasma, projekční TV, projektory a jiné technologie zobrazování

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod Dave61 1. 1. 2017 17:58

Nemohu najít informace o imput lagu tohoto modelu. Mám jej doma a koupil jsem si PS4 pro. Tak mě to jen zajímá jak si vede. Jestli někdo ví, prosím o info. Děkuji
Dave61
Junior

Odeslat příspěvekod Dave61 5. 9. 2020 13:48

Využiju toto staré téma pro radu ohledně závady na této televizi. Mám tento televizor 4,5 roku a zaplatil jsem si prodlouženou záruku +3 takže celkem 5 let. Nyní se mě na obrazovce objevil asi 5 cm světlý bod a šíleně mě toto štve. Budu reklamovat. Tutu samou televizi jen o týden spíš si zakoupil i můj otec a také se mu objevili va obrazovce takové anomálie a ž jich tam měl celkem 15. Pak našel, že má taktéž připojištění na celkem 5 let, tak reklamoval. Dojel servis a tel si odvezl. Nadruhý den tel. že televize se opravovat nedá a že se ozve pojišťovna. TV zakoupena v Planeu. Teď otázka. Pojišťovna nabídla novou televizi Samsung QE55Q64T a nebo 20tis šekem. Ale jeho tv stála 24985 KČ ve slevě z cca 37tis. Na dotaz že rozdíl je 5 tis bylo zděleno, že je tv lepší jiná technolozie atd. Můžou takto jednat, nebo trvat na vrácení celé částky a to tedy tech 24985 Kč?
Dave61
Junior

Odeslat příspěvekod polda 5. 9. 2020 17:10

Po 5 letech dostat za tuto tv 20k to bych bral.
polda
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maro2455 5. 9. 2020 19:23

Precist si poradne podminky pojisteni/reklamacni. Pokud tam nebude zadny zadrhel tak trvat na kupni castce!
maro2455
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod MgX 5. 9. 2020 22:01

Jak správně napsal maro2455 pořádně si pročti podmínky prodloužené záruky a nezapomínej na to, že TV stejná kategorie neznamená dle značení výrobce, ale podle reálného postavení na trhu.


Příspěk od uživatele polda je naprosto nesmyslný a mimo. Ty sis připlatil prodlouženou záruku v rámci nějakých podmínek. Takže to co by se mu líbilo, je úplně šumák. Nedostáváš nic zadarmo, ale v rámci příplatku.
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod polda 6. 9. 2020 03:07

Ano v rámci příplatku mu vezmou reklamaci do 5 let nikoli zákonných 2. Dále pro méně chápavé, vzal bych radši peníze než nabízenou TV.
polda
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maro2455 6. 9. 2020 09:13

Ano, taky bych si vzal radeji penize nez nabizenou tv, ale stal bych si za kupni castkou 25k. Zde by nemeli nic zkouset (pokud neni nejake procento ponizeni v podminkach)
maro2455
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod MgX 6. 9. 2020 09:32

polda píše:Ano v rámci příplatku mu vezmou reklamaci do 5 let nikoli zákonných 2. Dále pro méně chápavé, vzal bych radši peníze než nabízenou TV.

Drahý poldo, pak je třeba aby ses vyjádřil jednoznačněji. Z Tvého předchozího příspěvku nevyplývá, že dáváš jednoznačně přednost penězům. Spíše působí tak, že ona částka 20 tisíc korun by Ti dělal velkou radost. Což je, ať chceš nebo ne, trochu rozdíl.

Spíš mně to přijde, že momentálně „opravuješ“, cos napsal, ale to máš jedno. maro2455 to napsal jasně a přesně, což stačí.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod polda 6. 9. 2020 10:22

Máš v podmínkách, že dostaneš zaplacenou částku?
polda
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dave61 6. 9. 2020 10:56

V podmínkách je toto: Pojistné plnění formou nového výrobku: Parametry nového výrobku nebo nové součásti budou stejné nebo srovnatelné s parametry původního výrobku nebo součásti. O výběru nového výrobku rozhoduje pojistitel! O plnění v penězích ani slovo.
Víceméně mám pořád dilema když vemu peníze, co koupit!!! Nyní nemám zrovna na rozhazování ale nejvíce se mě líbí LG OLED55B9S , ale to bych musel připlatit cca 7 tis. Jako druhá možnost vzít nabízenou QE50Q64T a nebo se ještě poohlédnout po nějaké top led třeba jako Panasonic TX-50HX810E nebo Sony KD-55XG8596.
Naposledy upravil Dave61 dne 6. 9. 2020 20:07, celkově upraveno 1
Dave61
Junior

Odeslat příspěvekod MgX 6. 9. 2020 11:50

Právě z důvodu případné nutnosti sáhnout po výrobku obdobné třídy, jsem psal o změnách, které se dějí u některých výrobců. Jednoduše... to co bylo loni sedmá řada je letos až osmá. Takže když přijmu sedmou, klesám dolů. Snad rozumíš.

Domnívám se, že v tom pojištění je toho napsáno ještě trochu více... možná v nějaké příloze. Netuším ale, kolik jsi zaplatil a komu. Možná se jedná jen o drobnou doplňkovou službu, která byla levná a tak má svá omezení.

V každém případě prohlášení, že parametry nového výrobku budou stejné nebo srovnatelné znamená, že musíš dostat výrobek stejné kategorie. Ne, že Ti napíšou... třebas... měl jste FullHD, dáváme vám UHD, tudíž jste si polepšil. Hloupost. Pokud tehdejší FullHD byla vyšší střední třída, dnes bez ohledu na zbytek, chceš zase dostat vyšší střední třídu. Tak bych to bral a chápal já, jakožto laik. Tudíž bych i tento postoj jasně prezentoval a stál si na něm.

Samozřejmě... někdy může být lepší dostat peníze. Občasně se hodí dostat i trochu méně, než muset vzít televizor, který by z nějakých důvodů nevyhovoval. Ale POZOR - nemyslím vzít trochu méně peněz oproti smluvním podmínkám. Myslím, vzít míň, když smluvní podmínky pojištění o finančním plnění nehovoří a toto je na dobré vůli protistrany.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod polda 6. 9. 2020 12:18

Ta nabízená není úplný zázrak,ale kdyby ti stačila 50" mohl bys ji koupit za 17k.
Tyhle pojistky se dávají aby člověku po určité době nezůstal funkční jen dálkáč.

.....o výběru rozhoduje pojistitel. To je nejdůležitější věta, kterou si podepsal. Ostatní povídání okolo se hodí jen sem.
polda
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MgX 6. 9. 2020 12:54

Není to nejdůležitější věta. Možná pro někoho. Ono prohlášení v rámci podmínek má svá pravidla, která jsou závazná. Jak jsem naznačil v jednom z minulých příspěvků - je třeba to pročíst komplet celé.

V případě problémů je možné se obrátit pro radu na některou organizaci pro spotřebitele, anebo ČOI.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dave61 6. 9. 2020 14:43

Došla mi sms: Dobry den, Vase udalost je registrovana pod cislem ......................... Vas limit plneni je porizovaci cena (porizovaci cena je jako pojistna castka horni hranici plneni za vsechny PU v dobe trvani pojisteni). Na kazde PU se dale dle VPP podilite smluvni spoluucasti 0% z vyse skody. Do dvou pracovnich dni Vas bude kontaktovat servis pro domluvu terminu opravy. Vase pojistovna.
Dave61
Junior

Odeslat příspěvekod MgX 6. 9. 2020 14:57

Jestli to dobře chápu, pak v případě, že jsi na tuto TV nikdy nic nečerpal, tak částka, kterou by Ti mohli vyplatit, je reálná pořizovací cena v době nákupu. Takže to navaž na tu pojistku a informace v ní a máš nějaké mantinely, ve kterých se lze pohybovat.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků