od MgX 6. 9. 2020 11:50
Právě z důvodu případné nutnosti sáhnout po výrobku obdobné třídy, jsem psal o změnách, které se dějí u některých výrobců. Jednoduše... to co bylo loni sedmá řada je letos až osmá. Takže když přijmu sedmou, klesám dolů. Snad rozumíš.
Domnívám se, že v tom pojištění je toho napsáno ještě trochu více... možná v nějaké příloze. Netuším ale, kolik jsi zaplatil a komu. Možná se jedná jen o drobnou doplňkovou službu, která byla levná a tak má svá omezení.
V každém případě prohlášení, že parametry nového výrobku budou stejné nebo srovnatelné znamená, že musíš dostat výrobek stejné kategorie. Ne, že Ti napíšou... třebas... měl jste FullHD, dáváme vám UHD, tudíž jste si polepšil. Hloupost. Pokud tehdejší FullHD byla vyšší střední třída, dnes bez ohledu na zbytek, chceš zase dostat vyšší střední třídu. Tak bych to bral a chápal já, jakožto laik. Tudíž bych i tento postoj jasně prezentoval a stál si na něm.
Samozřejmě... někdy může být lepší dostat peníze. Občasně se hodí dostat i trochu méně, než muset vzít televizor, který by z nějakých důvodů nevyhovoval. Ale POZOR - nemyslím vzít trochu méně peněz oproti smluvním podmínkám. Myslím, vzít míň, když smluvní podmínky pojištění o finančním plnění nehovoří a toto je na dobré vůli protistrany.
S pozdravem MgX