55XE9005 vs 55MU8002 vs 55PUS7502

CRT, LCD, Plasma, projekční TV, projektory a jiné technologie zobrazování

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod petrajss 25. 10. 2017 10:26

Zdravim,

prosim o radu s vyberem televize. Jsem uplny laik co se soucasnych televizi a technologii tyce. Ale procetl jsem co nejvice toto forum.

Televize bude slouzit predevsim pro sledovani filmu, prilezitostne sledovani TV (kabelovka od UPC), obcas propojeni s mobilem (promitani fotek / videa), mozna propojeni s PC, to jeste nevim, sledovani filmu je vsak priorita. Vzhledem k tomu, ze vzdy budu sedet primo pred TV, uprednostnuji VA panel. Zaroven me vsak laka Ambilight od Philips. Po peclivem prostudovani tohoto fora mi z toho vypadlo toto:

Samsung 55MU8002
Sony 55XE9005
Philips 55PUS7502

Prvni dve predevsim kvuli kvalite obrazu, zejmena potom ta Sony, ktera je tu dost vychvalovana. Mohl by prosim nekdo objektivne zhodnotit rozdily mezi nimi? Respektive v cem by pro me jako laika a ne uplne narocneho uzivatele mohl byt nejak zasadni rozdil.

Posledni jmenovana je prave hlavne kvuli Ambilight, ktere me laka, ale nevim jak moc bych se ochudil o kvalitu obrazu v porovnani s ostatnima dvema. Nebo lze pripadne doporucit jeste jinou TV s Ambilight?

Samozrejme jsem otevreny i jinym doporucenim.

Predem dekuji za reakce.
petrajss
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Marek71 25. 10. 2017 12:54

A čo 55MU8009? Má to byť to isté, čo MU8002. Tu je za dobrú cenu, ale je to (predpokladám) dovoz z DE, takže reklamácie potom jedine cez nich:
https://www.scorpion-elektro.com/katalo ... u8002.html

A ešte jeden dotaz, ak možem zasiahnuť...
Aký je podstatný obrazový rozdiel u Samsungu MU7xxx vs. MU8xxx a u Sony XE90xx vs. XE85xx? V podaní čiernej, v HDR, v podsvietení (edge, direct)? Všetko je to 100Hz VA panel.
Mazda CX-5 G195 AWD 2023
Lexus GS 450h Premium 2013 (jezdí dál v rodině)
Sony KD-55XE9005 + TV Box X96 (S905X3) + CoreELEC
Onkyo TX-L20D + repro Elac FS 78
Marek71
Mírně pokročilý