SONY BRAVIA KD-55XF70xx připojení flešky.

CRT, LCD, Plasma, projekční TV, projektory a jiné technologie zobrazování

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod Yarda 12. 2. 2020 22:25

K televizoru SONY BRAVIA KD-55XF70xx jsem zkoušel připojit flešku a nahrát si pořad. Nastavit nahrávání pořadu lze, ale na obrazovce je hlášení, že zařízení USB nebylo rozpoznáno. Na televizoru jsou tři konektory USB, zkoušel jsem dvě flešku a externí disk, se stejným výsledkem. V návodu nejsou žádné podrobnosti, zkoušel jsem, jestli na televizoru není nějaké nastavení, třeba volba jednoho z USB konektorů, formátování flešky nebo něco, ale na nic jsem se nedoklikal.
Není potřeba například nějaký speciální typ flešky co by ten televizor rozpoznal nebo něco takového?
Flešky i externí disk jsem zkoušel připojit k počítači a tam fungují.
Svět je divadlo, které se jen proto tak špatně hraje, abych já se měl čemu smát. Ladislav Stroupežnický
Yarda
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Yarda 15. 2. 2020 12:37

Ptal jsem se i tady
https://pc.poradna.net/questions/297762 ... eni-flesky
a snad jsem se dozvěděl, co jsem potřeboval.
Svět je divadlo, které se jen proto tak špatně hraje, abych já se měl čemu smát. Ladislav Stroupežnický
Yarda
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Yarda 11. 1. 2021 13:40

Abych zbytečně nezakládal nové téma.
Televizor SONY KD55XF7096 jsme si koupili 24. 8 2019. Až dosud jsme s ním byli spokojeni. Nyní jsme chtěli použít funkci Youtube nebo NETFLIX, ale nefungovaly (údajně to dřív členové rodiny zkoušeli a fungovalo jim to, ale pak jsme to nepoužívali).
Koukal jsem se na internet, našel jsem rady, že může pomoci Tovární nastavení. Tak jsem to dnes zkusil, na obrazovce se zobrazuje nastavovací menu "Ochrana osobních údajů" a "Jazyk", nikam jinam to nejde přepnout ani když televizor vypnu úplně ze sítě a pak zase zapnu.
Co s tím?
Už jsem kontaktoval zákaznické centrum SONY, dostal jsem e-mail, že se ozvou, ale zatím nic.
Tipuji, že by v televizoru mohlo být nějaké tlačítko nebo postup RESET co by mohlo pomoci, ale do televizoru zatím nechci moc šťourat, ještě je v záruce, kdyby to došlo až k reklamaci.
Svět je divadlo, které se jen proto tak špatně hraje, abych já se měl čemu smát. Ladislav Stroupežnický
Yarda
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod michalko58 12. 1. 2021 07:16

Tak zrovna na tend druhy problem si si mohol zalozit novu temu. Ale jedinou radou bude kontaktovat servis, kde by ti mohli poradit nejaky postup (podrzanie vypinaca vzadu na tv po nejaky cas a podobne).

Mozes zatial skusit toto:

https://www.sony.co.uk/electronics/supp ... s/00114591

https://www.sony.co.uk/electronics/supp ... s/00159906
michalko58
Poslední varování

Odeslat příspěvekod MgX 12. 1. 2021 09:57

Není tam aktivní rodičovský zámek s PINem?
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Yarda 17. 1. 2021 08:28

Poté co jsem vyzkoušel různé rady a porady i ze zákaznického centra SONY jsem, ten televizor zabalil do krabice,(naštěstí jsem ji měl uloženou) a odvezl na reklamaci.
Tak uvidíme, rád bych, aby mi tu televizi opravili (snad je to jen SW a dá se to opravit), až dosud jsem s ní byl spokojený.
Svět je divadlo, které se jen proto tak špatně hraje, abych já se měl čemu smát. Ladislav Stroupežnický
Yarda
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pedro120 17. 1. 2021 14:05

Prý po tom továrním nastavení se musíš zase proklikat nastavením, jako když byla nová a pustil jsi ji poprvé.
To nahrávání na flešku, myslím že musí mít minimální velikost 32GB nebo 64GB a tv si ji sama zformátuje, tak že bude přehrávatelná jenom v tvé tv a ani se nepřehraje ve stejném typu tv jinde.
Ale co mne zajímá, jak to je s přesunutím aplikací na externí flešku, která je naformátovaná v tv.
Jak poznám která aplikace se dá přesunout?
Postup jak se od formátuje fleška, aby byla použitelná v Pc?
Proto že se mi fleška na aplikace po vytažení z tv nezobrazuje v Pc jenom ve Správě Disku jako 2268 PRAM DEVICE a ve stavu-Žádné medim. Nevím jak jí opravit. Ani po opětovném zasunutí do tv. jí tv už nedetekuje jenom s se rozsvítí ve flešce indikační světlo....Fleška byla 8GB zn. PNY :shock:
pedro120
Junior

Odeslat příspěvekod Yarda 30. 1. 2021 20:19

Televizor už mám doma, že vyměnili základní desku a nahráli nový SW.
Funguje.
Pohřešil jsem dva šroubky, pro namontování podstavce (určitě jsem je tam měl, byly přišroubované v závitech, aby se nemohly ztratit). Naštěstí byly s metrickým závitem, tak jsem je mohl nahradit šroubky co mám ve šmelcu.
Svět je divadlo, které se jen proto tak špatně hraje, abych já se měl čemu smát. Ladislav Stroupežnický
Yarda
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Yarda 21. 2. 2022 19:08

Televizor po opravě fungoval, i Youtube a NETFLIX. Ale před pár dny NETFLIX fungovat přestal, Youtube zatím funguje. Televizor je připojen k internetu bezdrátově stejně jako všechny počítače (jeden až tři) a jeden chytrý mobil. Na tom chytrém mobilu NETFLIX funguje.
Nerad bych zase zkoušel metodou pokusu a omylu, jestli NETFLIX nějak na televizoru zprovoznit pokud nebude vědět, jestli se to nějak jednoduše zprovoznit dá.
Nepomohlo by připojit televizor k routeru drátově datovým kabelem?
Svět je divadlo, které se jen proto tak špatně hraje, abych já se měl čemu smát. Ladislav Stroupežnický
Yarda
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MgX 21. 2. 2022 20:14

Zkus Netflix odinstalovat, či alespoň odinstalovat jeho aktualizace, pokud systém nedovolí kompletní odebrání apky. K tomu bych ji ručně zastavil a vymazal paměť aplikace. Koukám ale, že to není telka s Androidem, takže tam nějaké uživatelské experimenty budou složitější.
Následně restartuj celý televizor a aplikaci znovu nainstaluj, respektive dovol, aby se aktualizovala a následně ji spusť.

Samozřejmě lze experimentovat i s kabelovým připojením, ovšem to nemá vliv na její spuštění.

Samozřejmě lze zavolat podporu Sony (bohužel mám aktuálně opakovaně ne zcela dobrou zkušenost) a podporu Netflixu, pakliže pro ČR existuje a funguje.
Na Netflixu jsem našel toto.... https://help.netflix.com/cs/node/594

Mrkni, vyzkoušej, napiš jak vše dopadlo. Díky
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Yarda 23. 2. 2022 08:45

Nerad bych dopadl jako onehdy, kdy mé experimentování dopadlo tak, že televizor přestal úplně fungovat a musel jsem ho odvézt do servisu. Manželka zatím moc neremcá.
Vybavilo se mi, snad jsem nedávno četl něco v tom smyslu, že NETFLIX bude omezovat počet zařízení co se dá připojit na jednu licenci nebo tak něco, manželce ten NETFLIX na smartfounu funguje (možná si to s něčím pletu).
Svět je divadlo, které se jen proto tak špatně hraje, abych já se měl čemu smát. Ladislav Stroupežnický
Yarda
Junior
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků