Zdarec, už jsem vytočenej na maximum, že už to víc ani nejde. Mám hromadu filmů v FHD a UHD. Protože blbě vidím, koukám ze 4m a jsem extra náročnej a tech. pokrok jde nezadržitelně dál, tak jsem si koupil telku KD-75XH9505.
Dal jsem filmy na flashdisk a že budu koukat, jenže to načítalo desítky minut pak se to odpojilo a když už sem se díval tak zase odpojilo připojilo atd. Ok tento konkrétní flashdisk to nebere. Nechápu. Televize 5 let starý Samsung neměl s čímkoli připojeným sebemenší problém.
Tak druhá možnost. Ok. Propojím Notebook extra kvalitním HDMI kabelem. Ok filmy se pěkně přehrávají. Jenže další problém. Jen FHD (i u filmů UHD). Dost filmů je děsně zašuměnejch. Což samozřejmě bejt nemá. Notebook vůbec neumím pro tento účel nastavit a pochybuji, po hodinách lavorování a nervů nadranc, že to jde. Přehrávám přes VLC kde není skoro žádný nastavení. No nic všichni vychvalují KODI. Jedinej já se sním neumím zkamarádit. Studuji jej hodiny na netu čtu různé návody, a natěšenej ho nastavuji na tv jenže to nejde nejde nejde. Nemám na to už nervy. Sdílím samozřejmě složku s filmama v pc. Nejenže mi to nejde, ale celé to rozhraní se mi nelíbí, hlavně jak tomu nastavení vůbec nerozumím. Je to celý divný.
Poslední možnost připojím externí disk super načte koukám na film, po chvíli se sekne a napíše video nelze přehrát. Vypnu, zapnu znova ten harddisk a zas to stejný. Vypnu, zapnu telku a pořád to stejný jakýkoliv video píše nelze přehrát. Zkusím ještě VLC - nemá žádné použitelné nastavení. Video jede ok jenže zase zvuk v receivru přes HDMI je jen stereo i když stopa je na 100% 5.1 telka to umí propustit. Vyzkoušeno. Nikde v tom VLC jsem to nenašel kde to nastavit.
Kdybych věděl jaký to přinese nervy a zklamání tak tu telku nechci ani zadarmo. Na to fakt nemám. Jsem psychicky nemocnej, ...
Ta stará tv pro mě už hlavně co se velikosti byla prostě málo. Ale přehrávání filmů na 1* Připojil jsem harddisk vybral film a spokojeně koukal.