Ahojte, dnes mi prisla sms z Electroworldu, ze ma reklamace TV konkretne Panasonic TX-65EX603E byla opravnene zamitnuta. Jednalo se o stejnou, jiz druhou reklamaci s tim, ze v prvnim pripade reklamaci uznali, kdy mi byl dle protokolu vymeneny display, coz ovsem problemy s prehravanim nijak nevyresilo a musel jsem ji reklamovat znovu.
Zavada se projevovala prakticky od prvnich mesicu po nakupu, kdy mi nepravidelne vypadaval obraz, zvuk dal fungoval. Z pocatku to bylo spise sporadicke cca 1x mesicne a vzdy jen na chvili a nevenoval jsem tomu prilis velkou vahu. Po cca roce obraz zacal vypadavat cim dal tim vic az se z TV stalo prakticky nefunkcni zarizeni. Obraz ale vypadava dost nepravidelne..nekdy hned po zapnuti, jindy po par hodinach.
Pred prvni reklamaci jsem zkusil jine HDMI kabely, jine zasuvky (i u souseda), ale vzdy se stejnym zaverem = obraz vypadaval. Uz z nahraneho videa na YT viz odkaz nize je jasne, ze problem nebude zdrojem, protoze vypadava obraz ikdyz je zapnute TV menu.
Pokud mi byl servisem https://www.inter-servis.cz/, ktery resil mou reklamaci vymeneny cely display (pravdepodobne ano, protoze prisel kompletne oblepeny foliemi), tim padem uznali, ze TV neni v poradku, tak zavada je pravdepodobne nekde na zakladni desce / HDMI portech.
Rad bych nekoho zkuseneho pozadal o radu, jakym zpusobem mohu postupovat. Urcite to takto nechci nechat jen tak. Mam podezreni, ze servis prvni reklamaci proste zadrbal a uznanim te druhe, by priznali sve pochybeni u prvni reklamace, kdy menili display uplne zbytecne, coz asi nebyla levna zalezitost.
Predem diky,
Honza
odkaz na video, ktere jsem poslal s reklamovanou TV
https://www.youtube.com/watch?v=dL0Luy1 ... ovsk%C3%BD