od MgX 29. 1. 2021 18:10
Po dvou letech si všiml vypáleného loga, ale TV dával reklamovat ještě v záruce. Takže asi v prodloužené. Taky nevidím, že by psal, jak koukal na různé stanice, nebo hlavně na jednu. Jestliže mu tam jelo 12 hodin denně něco, pak se vypálenému logu nedivím a je výbornou zprávou, že si toho všiml až po dvou letech.
Představa, že se Philips OLED bude výrazně lišit od LG ve vypalování, no nevím. Jsou TV, které mají lepší a horší ochranu. Rozdíl určitě je. Taky se stav mění každý rok.
Mimochodem... jestli důvodem k zamítnutí korektně podané reklamace bylo to, že TV jela enormně dlouho dobu, tj. dobu na kterou není stavěná, musí prodejce, respektive servis dohledat podmínky, které dostal zákazník při zakoupení výrobku... nebo jsou přímo uvedeny v návodu. Mělo by tam být jednoznačně uvedené, jak dlouho může denně TV běžet. Jestliže to tam není přesně uvedeno, pak tento důvod, z mého pohledu laika, neplatí. Mohou ho sice na kohokoliv odzkoušet, ale nemají podklad pro své tvrzení. Klient by musel být nějakým jasným a prokazatelným způsoben poučen. Byl/nebyl?
-- 29. 1. 2021 18:14 --
Pro úplnost dodám. Netvrdím, že se OLED nemůže vypálit. Jak je vidět, občas dojde k jakémusi poškození, které je formou degradace obrazu. Nicméně se už nejedná o davovou záležitost, a to určitě ve chvíli, kdy se na panel posílá různorodý obsah, nikoliv obraz se statickou součástí.
Další pohled říká, že i LCD se dokáže pokazit. Viz závady na podsvícení, ale také forma určité degradace, kde najednou vidí uživatel tmavý pruh, který dříve vidět nebyl.
S pozdravem MgX