Philips 50PUS8505 - špína pod sklem

CRT, LCD, Plasma, projekční TV, projektory a jiné technologie zobrazování

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod Jirka_ 7. 7. 2021 18:37

Ahoj, koupil jsem si novou TV od Philipsu a dnes si všiml nějaké špíny pod krycím sklem dole u hrany - viz. fotka.
Předpokládám, že s tím asi nic moc dělat nejde, je to tak? BTW Jedná se o standardní problém a má to hodně kusů nebo je to něco naprosto vyjímečného?
Přílohy
IMG_5969.jpeg
Jirka_
Junior

Odeslat příspěvekod jito 7. 7. 2021 19:18

Je to opravdu špína nebo hodně vadných pixelů na jednom místě?
Pokud špína,tak vrátit TV-není to normální věc.
jito
HD SATan
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jirka_ 7. 7. 2021 20:01

Těžko říct, posílám zvětšené. Spíš bych to ale tipoval na špínu. Jak je dole u hrany, tak je vidět jen při pohledu hodně shora, jinak ne. Typický problém - vím o tom, proto to řeším. Jinak si toho člověk nemá v podstatě šanci všimnout.
Jde mi o to, jestli se to občas stává. Nerad bych absolvoval to martirium s výměnou, abych pak zjistil, že nová TV to má taky (nebo nedej bože je ještě horší).
Přílohy
4D026C79-BA18-4CD3-81E1-4F0D7231B202.jpeg
Jirka_
Junior

Odeslat příspěvekod Katikakus 7. 7. 2021 20:53

Tohle urcite bezne neni. Vratit a pozadovat novy kus.
Katikakus
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kvok 7. 7. 2021 20:53

Nenalezl tam hmyz?
kvok
TV expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jirka_ 8. 7. 2021 07:05

Tohle mě taky napadlo, protože jsem na to přišel, když jsem odháněl mušky od televize:) Ale těžko říct, co konkrétně to je.
Zkusil jsem napsat do Philipsu, jsme zvědavý na odpověď.
BTW TV jsem kupoval na Alze a po doručení jsem od nich dostal dodatečnou slevu za doručení již jednou otevřené krabice (kupoval jsem nový kus) a lehce poškrábaný stojánek. Netuším, jak se na mě budou koukat, když nyní budu chtít TV vrátit a poslat novou. 2 týdny mi končí v So. Nemáte zkušenosti, jak to funguje? Musíte TV doručit zpět na vlastní náklady? Nebo v případě "reklamace" je možná výměna kus za kus s doručením?
Jirka_
Junior

Odeslat příspěvekod Jirka_ 8. 7. 2021 13:00

Pro info přikládám odpověď od Philipsu. Přiznám se, že od výrobce bych tedy očekával víc. Myslel jsem si, že nejrychlejší je vždy řešit problém přímo s výrobcem. A ty gramatické chyby jsou už jen třešnička na dortu:))))

Děkujeme, že jste kontaktovali technickou podporu společnosti Philips.

Jelikož televize je nově zakoupena a je na ní taková závada doporučujeme Vám kontaktovat prodejce, u kterého jste zařízení zakoupili a reklamovat toto zařízení u něj. Je to nejrychlejší a nejpohodlnější způsob řešení situace.

Můžete nám říct, jestli Vám tyto informace pomohli?

Připomínáme, že po uzavření vaší žádosti vám zašleme krátký průzkum, abyste mohli hodnotit naše služby. Budete moci ohodnotit naše služby od 0 do 10, přičemž 9 a 10 jsou kladnými hodnoceními. Průzkum se vyplňuje rychle a snadno a Vaše komentáře nám velmi mohou pomoci zlepšovat naše služby.

Pokud máte další dotazy, neváhejte nás znovu kontaktovat.
Jirka_
Junior

Odeslat příspěvekod jito 8. 7. 2021 14:00

Chápu tvé rozčarování,ale oni mají v principu pravdu.
Reklamace je možná pouze u prodejce.
TV určitě vrátit,asi to bude pro tebe krkolomné,ale je to nejjednodušší.
jito
HD SATan
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jirka_ 8. 7. 2021 14:08

Asi jo no. Alespoň vyzkouším, jak moc funguje Alza premium členství. Ve výhodách mají uvedeno okamžité vyřízení reklamace, při poruše do 90 dní prý navíc vymění výrobek za nový okamžitě.

-- 8. 7. 2021 15:48 --

Tak rovnou výměna kus za kus prý nejde ani s alza premium. Nejdřív se musí TV k nim poslat na standardní reklamaci. Nicméně na mé přání mi nabídli možnost svozu, což je fajn. Teď se jen bojím jediného - že mi pak pošlou tu samou TV zpátky s tím, že se nejedná o nic k reklamaci, ale pouze o bezvýznamnou kosmetickou vadu .....
Jirka_
Junior

Odeslat příspěvekod solfan 8. 7. 2021 16:10

Posli tento dotaz jeste do autorizovaneho philips servisu. Tam ti reknou, ale podle me to neni nic co je akceptovatelne.
A pak, pokud by ti alza vracela ze reklamace neuznana, tak pak to resit s tim vyjadrenim od servisu.

A mas ji uz dyl nez 14 dni? ze by jsi vratil v zakonne lhute?
solfan
Junior

Odeslat příspěvekod Jirka_ 8. 7. 2021 18:58

Nn, jak jsem se už zmínil výše, 2 týdny mi uplynou v So. A v podmínkách Alza premium jsem se dočetl, že pro členy je to dokonce 30 dní místo 14.
Nakonec ale zkouším reklamaci, a to z principu - zboží je vadné, tak proč bych měl nést náklady na vrácení zboží já? U vrácení v rámci 14 dní by mi nikdo nenabídl svoz zdarma a já bych si ho musel platit. A bojím se, že u takto rozměrného zboží by to nebylo nic levného. Navíc svoz od Alzy bude proveden přímo Alza Expresem, tak pak nikdo nemůže nic svádět na přepravní společnost atp.
Slibují, že reklamaci vyřeší ihned. Pokud by ji (nedej bože) zamítli, tak pořád můžu zkusit vyjádření Philipsu nebo využít té prodloužené lhůty na vrácení zboží na 30 dní ....
Jirka_
Junior

Odeslat příspěvekod Katikakus 9. 7. 2021 00:49

Omlouvám se, ale na lidskou hloupost se nedá reagovat slušně. Do *****, máš tady několikrát jasně napsáno, co máš udělat. Vykašli se na nějaké sliby Alza Premium, a vrať tu TV bez udání důvodu. Reklamace je zbytečná komplikace, navíc bez jistého výsledku. To, že jsi líný vyřešit dopravu tě v důsledku bude stát mnohem více času a peněz. Ale čemu se vlastně divím, když je tady milion lidí v exekuci...
Katikakus
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod michalko58 9. 7. 2021 05:51

Jirka_ píše:Pro info přikládám odpověď od Philipsu. Přiznám se, že od výrobce bych tedy očekával víc....

Pokud máte další dotazy, neváhejte nás znovu kontaktovat.[/i]


Ja som sa tento rok na ich podporu dovolal po velmi zdlhavom patrani po kontakte cez oficialnu stranku, ktora odkaze na FB -> tam zas povedia, ze oni TV neriesia -> cize cez telefon nakoniec, kde mi to zdvihol nejaky ukrajinec(?) Sergej, ktory absolutne nerozumel co mu hovorim a bolo dost narocne mu to vysvetlit. Preto asi tie gramaticke chyby. ;-)

Konkretne sa jednalo o poskodeny plast dialkoveho ovladania (pravdepodobne sa pokazilo same, alebo nejakym padom, to tazko povedat). Pytal som sa ci nahodou neponukaju moznost zakupenia iba toho plastu, ale odpoved bola samozrejme, iba nove DO... Osobne som po tomto zazitku z Philips podpory TV celkom znechuteny. Trosku sa zacinam bat ako by to bolo keby slo o vaznejsi problem.
michalko58
Poslední varování

Odeslat příspěvekod Jirka_ 9. 7. 2021 07:31

Katikakus píše:Omlouvám se, ale na lidskou hloupost se nedá reagovat slušně.


Tahle reakce mi přijde dost mimo mísu. Vím, že vrátit to v ofiko zákonné lhůtě je to nejjednodušší, co by se dalo udělat, ale jde mi o princip. Nevím, proč bych měl nést náklady já + když už si platím alza premium, tak chci vědět, jak reálně funguje. A že to může být komplikovanější řešení, vím. A nepřijde mi na tom nic hloupého a ani se díky tomu nedostanu do exekuce:)

-- 9. 7. 2021 09:00 --

michalko58 píše:Trosku sa zacinam bat ako by to bolo keby slo o vaznejsi problem.

Konkrétní problém/reklamaci by pak stejně řešil přímo servis, což je jiná firma než ta provozující stránky philips.cz a odpovídající na dotazy zákazníků. Co jsme se koukal, tak těch servisů je rovnou několik.
Jirka_
Junior

Odeslat příspěvekod solfan 9. 7. 2021 13:14

hele, ty invektivy vyse neres, chtel byt jen zajimavy :-D
je na tobe jak to chces resit. ja bych to asi take vracel v zakonne lhute, ale odvezl bych to tam sam, at mam klid :-)

co se tyka philips servisu, tak ja zrovna loni reklamoval v ramci 5ti lete zaruky TV, do konce zbyval asi mesic. slo o to, ze od nova mi neslo aktualizovat software a 5 let jsem byl liny to resit - tv fungovala, pouzival jsem ji jako zobrazovadlo :-D
a bez problemu reklamace, takze servis ok. Co se tyka sergeje primo na philips, tak i s tim jsem mluvil a potvrzuju, je to nejaky sergej, ktery mluvi lamanou cestinou s ruskym/ukrajinskym/sovietskym prizvukem :-D :-D
solfan
Junior

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků