Reset Smart Hub jsem samozřejmě udělal jako první, nepomohlo.
Zatím to vypadá takto, nenačte ani jednu aplikaci:

Zkusil jsem kontaktovat Samsung podporu, tak podle odpovědi ještě snad není nic ztraceno, uvidíme.
Vyjádření Samsung podpory:
Vážený pane. ......
děkuji Vám, že jste se obrátil na zákaznickou linku Samsung.
Omlouvám se Vám za nastalé komplikace s Vaším zařízením. Tuto situaci zde aktuálně evidujeme ve více případech.
Dočasně doporučujeme odpojit TV od internetu: Menu - Síť - Stav sítě - Odpojit
Vyčkejte prosím do příštího dne a poté jej zkuste zase povolit, pravděpodobně je chyba na serveru, kterou je třeba z naší strany opravit, děkuji za pochopení.
V případě jakýchkoliv dalších otázek mě neváhejte opět kontaktovat. Můžete také napsat pomocí aplikace WhatsApp, využít Samsung Live Chat, bezplatnou zákaznickou linku 800 726 786 nebo se připojte k diskuzi na Samsung Community:
http://www.samsungcommunity.cz S pozdravem a přáním příjemného dne