Philips 55PUS8303/12 po druhé odešel panel!

CRT, LCD, Plasma, projekční TV, projektory a jiné technologie zobrazování

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod Karlos68 4. 10. 2023 07:59

Zdravím
Na této TV koupené 24.09.2019 po čtyřech letech odešel panel TV jde jenom zapnout / vypnout na dálkovým ovladačem i tlačítkem vzadu , obrazovka jenom problikne je vidět že je zaplá , žádné menu ani spuštění androidu se nekoná , zkoušeny všechny možné restarty i natvrdo ze sítě.
Po konzultaci u Philipsu tvrdili že odešel panel.
Panel odešel už jednou po roku od koupě udělali se barevné čáry, vyměnili ho ve dvouleté záruce.

A ted můj dotaz mám tu prodlouženou záruku + 36 měsíců , i schválenou opravu od Philipsu a oni mě odkázali at mi pojištovna vystaví potvrzení , žádost se posílá na claims@elpromotion.eu , protože telefon 296 188 138 je pořád vyvěšený.

Řešil to takhle už někdo? Jak dlouho jim trvá potvrzení vystavit?
Děkuji za odpověd i za jakoukoli radu.

Ještě dodatek oba servisy v Ostravě autorizované u Philipsu to bez toho potvrzení odmítli vzít , a ještě perlička v té 36 měsíční záruce není ZDARMA svoz do servisu jak ve dvoleté , takže pokud byste měli zájem to přezně nechat odvézt i přivézt zpět .... tak pokud bydlíte 100km (400km) jak já ..... při ceně 18kč/km jak mi bylo zděleno si připravte slušný balík. I u FOFRU jedna cesta vyjde na cca 700kč i s pojištěním 14000kč v ceně.
Karlos68
Junior

Odeslat příspěvekod tombas 4. 10. 2023 09:10

Já bych to spíš tipoval na základní desku, než samotný panel ale TV jsem neviděl a nejsem servisní technik.
Prodloužená záruka je často takto postavená, že nekryje všechny náklady a ještě tam bývají různá omezení z hlediska běžného opotřebení (náběh hodin provozu) apod.
Zkus se ještě poptat v nezávislém servisu, na kolik by případně vyšla oprava a jestli by to ve finále nebylo levnější než ta záruční přes pojišťovnu, když budeš hradit dopravu.
tombas
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Karlos68 4. 10. 2023 09:30

Taky mě to napadlo , že bych si u nás nechal aspoň´zjistit závadu a cenu opravy .
Ale můžou to otevřít není to po té minulé opravě zaplombované?
Už to mám v krabici zabalené na transport i s nálepkama a nerad bych se na to znovu díval.
Karlos68
Junior

Odeslat příspěvekod Karlos68 4. 10. 2023 20:33

Takže pánové a dámy ..... TV se mi pokazila 28.9. na svátek , a samozřejmě v pátek si firmy udělali volno a prodloužený víkend , takže jsem začal řešit až 2.10. ...... SAKRA velká chyba od 1.10. dostali SERVISY příkaz nebrat do opravy TV Philips v té 36 měsiční prodloužené záruce, jestli se to týká i TCL které jsou ted v prodeji pod stejným pojištěním nevím.
Před chvíli jsem dostal email od claims@elpromotion.eu kde mi měli vystavit , doklad že opravu přes tu záruku uhradí a napsali toto:

Dear,
Please contact Philips customer support on telephone number 228 880 895 so they can instruct for next steps.
Best regards
Partum d.o.o.

Takže jsem opět tam kde už je to nahlášené:

Dobrý den Karel,

děkujeme za informaci. V tomto případě si, prosíme, vyžádejte potvrzení o schválení opravy od pojišťovny. Pojišťovnu, která vydává certifikát o prodloužení záruky kontaktujte na e-mailové adrese claims@elpromotion.eu, na kterou napište, že technická podpora společnosti TPV/Philips potvrdila, že zařízení vyžaduje fyzickou diagnostiku a opravu, a že pouze potřebujete písemné potvrzení o schválení opravy v rámci prodloužené záruky.

V případě dalších dotazů nás neváhejte znovu kontaktovat. Číslo Vašeho požadavku je: XXXXXXX
S pozdravem a přáním příjemného dne,
Viktor
Technická podpora Philips TV

Recenze na firmu PARTUM USLUGE D.O.O. ..... 1,2 hvězdičky ...... podvodníci!!!

https://rejstrik-firem.kurzy.cz/0609827 ... praha-sro/

Všeobecné obchodní podmínky té prodloužené záruky ( ještě bude sranda):
¨
- Společnost TP Vision prodlouženou 5ti letou záruku na vybraný televizor uznává pouze v případě, že byl zakoupen
u prodejců uvedených pro příslušnou akci a v termínu příslušné akce, které jsou uvedeny v pravidlech konkrétní
akce na adrese http://www.tvpromotion.eu.
- Program ECP se stává účinným 24 měsíců od data nákupu vybraného televizoru a končí uplynutím 60 měsíců od
data nákupu.
- Program ECP je určen pouze pro koncové uživatele – spotřebitele ve smyslu zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně
spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákazník“), a nemohou jej tedy využít právnické osoby a jiné
organizace (např. obchodní korporace, úřady, vládní instituce atd.). Program ECP se dále neuplatní v případě, že
televizor byl pronajat.
- Společnost TP Vision v rámci Programu ECP zaručuje, že v případě závady daného výrobku (vybraného
televizoru) při jeho běžném používání zprostředkuje opravu, výměnu za srovnatelný výrobek, nebo vyplacení reálné
hodnoty zakoupeného výrobku, který byl registrován do Programu ECP. V případě, že byl výrobek v rámci
Programu ECP vyměněn za jiný nebo byla zákazníkovi vyplacena jeho reálná hodnota, stává se vlastníkem výrobku
společnost TP Vision. V případě, že v rámci Programu ECP dojde k výměně za jiný výrobek, Program ECP se
ohledně nového výrobku neuplatní.
- Výrobek musí byt zaregistrován vyplněním platných údajů do databáze Programu ECP (http://www.tvpromotion.eu).
Během registrace dojde k vystavení certifikátu. Aby bylo možné uplatnit reklamaci v rámci Programu ECP, je
zapotřebí certifikát s přesnými údaji a odpovídající doklad o koupi. Sériové číslo výrobku musí být viditelné a dobře
čitelné.
- Program EC

-- 4. 10. 2023 21:40 --

Diagnostika a rozebrání TV u autorizovaného servisu v Ostravě 950 kč , cena základní desky 5000 - 7000 kč , nový panel se rovná ceně nového televizoru mi bylo sděleno.
Už jsem si říkal , že kdyby to nebyla 100Hz TV tak už letí z okna!
Karlos68
Junior

Odeslat příspěvekod tombas 4. 10. 2023 21:14

jojo, máme prodlouženou záruku na TCL taky u téhle pojišťovny :/
tombas
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MYCHAL S TVRDÝM 4. 10. 2023 21:36

Počkat já myslel že ty prodloužené záruky si Philips a TCL řeší samo. Oni to jako nechají někde pojistit nebo to pletu a vy jste si pojištění platili zvlášť?
MYCHAL S TVRDÝM
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Karlos68 4. 10. 2023 22:11

Neplatil jsem si zvlášť TV už byla koupena s tou zárukou a pak po registraci vystaven certifikát , do konce září jsi vlastně to potvrzení od pojištovny nepotřeboval ... poruchu si nahlásil u philipsu ty ti poslali adresu nejbližšího servisu a dokonce to i odvezli v té 36 měsíční záruce ...... ted už potřebuješ potvrzení a zadarmo ti to v té záruce neodvezou ani nepřivezou.

Co jsem pochopil od servisáků , asi Philipsu nepropláceli ty opravy a náhradní díly ikdyž jim Philips platil za to pojištění v těch akcích.

A když si přečteš chorvatské recencze tak to vypadá na slušné letadlo , které dolítalo!
Karlos68
Junior

Odeslat příspěvekod MYCHAL S TVRDÝM 5. 10. 2023 05:31

Tak to vypadá že tento podnik měl, má na starosti prodloužené záruky u Philips, TCL, Whirlpool, Indesit atd. No tos te mě vůbec nepotěšil. Já jsem se zrovna chystal na registraci tv TCL a tak to to vypadá že se jejího potvrzení nemusím dočkat
MYCHAL S TVRDÝM
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod tombas 5. 10. 2023 06:13

Myslím si, že by to měly hlavně řešit samotné značky, které takto prodlouženou záruku nabízely a bylo to součástí zboží, které jsi zaplatil.
Určitě to bude zajímavý námět i pro ČOI, protože by jednoznačně docházelo k poškozování spotřebitele.
Mychal: registraci klidně udělej, tím nic nezkazíš a pokud nedostaneš certifikát, můžeš to řešit přímo se zastoupením značky.
tombas
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Karlos68 5. 10. 2023 06:28

Dám vědět v 9.00 budu mít třetí kolo s podporou Philipsu na čísle 228 880 895 , šef servisu v Ostravě mi řekl , že potřebuje doklad o garanci uhrady opravy a dodání případných nahradních dílů v rámci te 36 měsíční záruky .... bud vystavený na mne nebo přímo zaslaný do servisu s číslem reklamace a seriovým číslem TV !

Sám řekl že ho to zajímá, jak se to bude řešit pokud ta pojištovna to potvrzení nedá ...... není nad to být v něčem první!!!
Karlos68
Junior

Odeslat příspěvekod Karlos68 5. 10. 2023 09:42

Třetí kolo proběhlo , celá komunikace stažena a přeposlána, bude předána vedení TPV/Philips.

Dobrý den pane Karel,

děkujeme za kontaktování technické podpory společnosti Philips. Číslo Vašeho požadavku je: XXXXXX
Prosím pošlete nám email, který jste obdrželi od claims@elpromotion.eu.
Děkujeme.
V případě dalších dotazů nás neváhejte znovu kontaktovat. Číslo Vašeho požadavku je: XXXXXX
S pozdravem a přáním příjemného dne,
Kristina
Technická podpora Philips TV
Karlos68
Junior

Odeslat příspěvekod Meridius 5. 10. 2023 16:35

Tak jak to je pls? Na starším philipsu (58pus7304) se mi začaly dělat tmavé pruhy, asi problém s podsvícením. Chtěl jsem to reklamovat v rámci té prodloužené záruky. Takže to už nemá smysl?
Meridius
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod MgX 5. 10. 2023 17:25

Nesnáším lidskou hloupost, nesnáším zkratku pls, nesnáším lež a nesnáším podrazy.

Nejsem právník, nicméně nejen společnost Philips ve veřejném drtivém prohlášení, dá se napsat, určité formě kampaně, dlouhodobě opakovaně lákala na prodlouženou záruku u televizorů za konkrétních podmínek, které byly (snad) jasně definovány v dostupných informacích pro zákazníky.

Konání (nejen) společnosti Philips ve smyslu reklamy na prodlouženou záruku ovlivnila celou řadu potencionálních kupujících, aby si pořídili právě výrobek od nich. Prokázat ovlivnění davu touto formou cílené propagace prodloužené záruky není složité, neboť i naše diskuzní fórum obsahuje řadu témat, kde se uživatel vybírající nový model televizoru minimálně částečně kloní právě k určitému výrobku, právě z důvodu prodloužené záruky.

Dle mého názoru, a ano, jakožto laik se mohu mýlit, by měla (nejen) společnost Philips dostát svým smluvním závazkům, kdy uživatel na základě jejich veřejného prohlášení zakoupil a registroval konkrétní televizor, konkrétní značky. Pakliže tento splnil veškeré, v té době, proklamované parametry pro získání certifikátu, respektive poskytnutí prodloužené záruky, měl by výrobce učinit veškeré kroky k jejich poskytnutí ve chvíli, kterou závazným způsobem zaručuje úmluva.

Nejde jen o právo, ale také o formu jakési mravnosti, která, v případě odmítnutí plnění, by výrazným a drtivým způsobem mohla ovlivnit zájem budoucích kupujících o výrobky značek, které neplní smluvní závazky plynoucí z jimi veřejně prohlašovaných skutečností.

Je jasné, že nikdo si pojištění nesjednal jen pro potěchu duše. Ale pro ochranu v případě, že výrobek, u kterého je možno běžně, při adekvátním využití, očekávat určitou životnost s určitou formou postupného zastarávání, přestává skokově plnit své základní poslání, totiž v adekvátní kvalitě zobrazovat obraz a předkládat zvuk. V té chvíli je jasné, že výrobek se porouchal před dobou, po kterou i výrobce, poskytující skrze další subjekt rozšířenou záruku, očekával jeho nekonfliktní chod. Z naznačeného lze tedy nade vší pochybnost odvodit, že pět let fungování u takovéhoto výrobku by mělo být běžné. Výrobek nedošel pěti letům věku, což za prvé uživatele trestá nutností řešit konfliktní stav. Z druhého pohledu, uživatel je zklamán nízkou životností takovéhoto výrobku. Třetí pohled říká, že uživatel řeší nelichotivý stav výrobku dle dopředu uzavřeného smluvního vztahu. Má být i tak zklamán a poškozen, že smluvní vztah, v případě splnění všech podmínek, nebude plněn?

Je věcí výrobce, že k podobnému kroku, totiž rozšířené záruce přistoupil. Je věcí výrobce, jakého smluvního partnera volil. Je věcí výrobce, aby vymáhal případné jemu vzniklé škody po takovémto partnerovi, ale rozhodně by, z mého skromného laického pohledu, neměl neposkytnout plnění poškozenému uživateli, či se zásadním a jednoznačným konáním nezasadit o jeho vymožení.

V případě jakéhokoliv pochybení protistrany, se obraťte o pomoc na některou bezplatnou právní poradnu, případně na ČOI. Nicméně nelze z Vámi uváděných skutečností předjímat, že Philips (a další výrobci) aktuálně stav neřeší, třebas se pouze dostali do určité časové tísně v rámci nově vzniklého stavu. Ano, tento stav i oni mají mít smluvně podchycený tak, aby v případě jeho vzniku, byl jejich zájem chráněn a ochráněno dobré jméno jejich společnosti.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Karlos68 5. 10. 2023 17:38

Pořád to má smysl , nahlas to na číslo 228 880 895 potom napiš na ten email claims@elpromotion.eu s přeposláním té komunikace od philipsu oni ti založí požadavek a připiš tam toto a přilož dokumenty

Žádám o potvrzení o schválení opravy od pojišťovny , technická podpora společnosti TPV/Philips potvrdila, že zařízení vyžaduje fyzickou diagnostiku a opravu, a že potřebuji písemné potvrzení o schválení opravy v rámci prodloužené záruky.
Viz. níže sdělení TPV/Philips a faktura a certifikát v příloze.

Ale bacha na další věc , pokud ti pošlou odpověd

Dear,
Please contact Philips customer support on telephone number 228 880 895 so they can instruct for next steps.
Best regards
Partum d.o.o.

jak mě že se máš obrátit na philips , tak musíš znovu volat a založit novou reklamaci , protože Philips tu puvodní uzavře , že jsi oslovil pojištovnu je to od nich vyčuranost , pokud to neudělaš neběží ti 30 zákoná lhůta do kdy musí reklamaci ze zákona vyřídit.

-- 5. 10. 2023 18:52 --

MgX píše:Nesnáším lidskou hloupost, nesnáším zkratku pls, nesnáším lež a nesnáším podrazy.

Nejsem právník, nicméně nejen společnost Philips ve veřejném drtivém prohlášení, dá se napsat, určité formě kampaně, dlouhodobě opakovaně lákala na prodlouženou záruku u televizorů za konkrétních podmínek, které byly (snad) jasně definovány v dostupných informacích pro zákazníky.

Konání (nejen) společnosti Philips ve smyslu reklamy na prodlouženou záruku ovlivnila celou řadu potencionálních kupujících, aby si pořídili právě výrobek od nich. Prokázat ovlivnění davu touto formou cílené propagace prodloužené záruky není složité, neboť i naše diskuzní fórum obsahuje řadu témat, kde se uživatel vybírající nový model televizoru minimálně částečně kloní právě k určitému výrobku, právě z důvodu prodloužené záruky.

Dle mého názoru, a ano, jakožto laik se mohu mýlit, by měla (nejen) společnost Philips dostát svým smluvním závazkům, kdy uživatel na základě jejich veřejného prohlášení zakoupil a registroval konkrétní televizor, konkrétní značky. Pakliže tento splnil veškeré, v té době, proklamované parametry pro získání certifikátu, respektive poskytnutí prodloužené záruky, měl by výrobce učinit veškeré kroky k jejich poskytnutí ve chvíli, kterou závazným způsobem zaručuje úmluva.

Nejde jen o právo, ale také o formu jakési mravnosti, která, v případě odmítnutí plnění, by výrazným a drtivým způsobem mohla ovlivnit zájem budoucích kupujících o výrobky značek, které neplní smluvní závazky plynoucí z jimi veřejně prohlašovaných skutečností.

Je jasné, že nikdo si pojištění nesjednal jen pro potěchu duše. Ale pro ochranu v případě, že výrobek, u kterého je možno běžně, při adekvátním využití, očekávat určitou životnost s určitou formou postupného zastarávání, přestává skokově plnit své základní poslání, totiž v adekvátní kvalitě zobrazovat obraz a předkládat zvuk. V té chvíli je jasné, že výrobek se porouchal před dobou, po kterou i výrobce, poskytující skrze další subjekt rozšířenou záruku, očekával jeho nekonfliktní chod. Z naznačeného lze tedy nade vší pochybnost odvodit, že pět let fungování u takovéhoto výrobku by mělo být běžné. Výrobek nedošel pěti letům věku, což za prvé uživatele trestá nutností řešit konfliktní stav. Z druhého pohledu, uživatel je zklamán nízkou životností takovéhoto výrobku. Třetí pohled říká, že uživatel řeší nelichotivý stav výrobku dle dopředu uzavřeného smluvního vztahu. Má být i tak zklamán a poškozen, že smluvní vztah, v případě splnění všech podmínek, nebude plněn?

Je věcí výrobce, že k podobnému kroku, totiž rozšířené záruce přistoupil. Je věcí výrobce, jakého smluvního partnera volil. Je věcí výrobce, aby vymáhal případné jemu vzniklé škody po takovémto partnerovi, ale rozhodně by, z mého skromného laického pohledu, neměl neposkytnout plnění poškozenému uživateli, či se zásadním a jednoznačným konáním nezasadit o jeho vymožení.

V případě jakéhokoliv pochybení protistrany, se obraťte o pomoc na některou bezplatnou právní poradnu, případně na ČOI. Nicméně nelze z Vámi uváděných skutečností předjímat, že Philips (a další výrobci) aktuálně stav neřeší, třebas se pouze dostali do určité časové tísně v rámci nově vzniklého stavu. Ano, tento stav i oni mají mít smluvně podchycený tak, aby v případě jeho vzniku, byl jejich zájem chráněn a ochráněno dobré jméno jejich společnosti.


Vzhledem k tomu jestli to řeši nebo ne můžu jedině napsat toto , že oba operátoři podpory philipsu se museli vždy obrátit na vedení pobočky. Nedostali o změně od 1. řijna info , a servis autorizovaný philipsu v ostravě jasně řekl že dostal od vedení nařízení nepřijímat tv philips v té 36 měsíční záruce.
Dnes jsem předal emailovou komunikai a řeší to vedení philipsu z chorvatskou stranou.
A pokud se přečtou recenze firmy tak nejsem sám , v chorvatsku už mají s touto firmou problémy hezkých pár měsíců.
Karlos68
Junior

Odeslat příspěvekod gustoh 6. 10. 2023 12:46

Tak aj mne odisiel po 3,5 roku panel na Philips 7503.
Mal som kupenu rozsirenu zaruku na 5 rokov v Planeu.
Ked mi ten panel odisiel tak som kontaktoval poistovnu ktoru som mal uvedenu na papieroch.
Poistovna poslala kuriera, ten TV vyzdvihol a asi po troch tyzdnoch mi volali z opravovne /v Ceskej republike/ ze TV je neopravitelny a mam si vybrat ci chcem druhy TV s podobnymi parametrami alebo peniaze.
Vybral som si peniaze a do dvoch tyzdnoch som mal na ucte plnu sumu za TV.
Tak sa cudujem ze take problemy s tym mas.
No ale zda sa ze vsetko je mozne.
gustoh
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků