Philips 55PUS8303/12 po druhé odešel panel!

Zdravím
Na této TV koupené 24.09.2019 po čtyřech letech odešel panel TV jde jenom zapnout / vypnout na dálkovým ovladačem i tlačítkem vzadu , obrazovka jenom problikne je vidět že je zaplá , žádné menu ani spuštění androidu se nekoná , zkoušeny všechny možné restarty i natvrdo ze sítě.
Po konzultaci u Philipsu tvrdili že odešel panel.
Panel odešel už jednou po roku od koupě udělali se barevné čáry, vyměnili ho ve dvouleté záruce.
A ted můj dotaz mám tu prodlouženou záruku + 36 měsíců , i schválenou opravu od Philipsu a oni mě odkázali at mi pojištovna vystaví potvrzení , žádost se posílá na claims@elpromotion.eu , protože telefon 296 188 138 je pořád vyvěšený.
Řešil to takhle už někdo? Jak dlouho jim trvá potvrzení vystavit?
Děkuji za odpověd i za jakoukoli radu.
Ještě dodatek oba servisy v Ostravě autorizované u Philipsu to bez toho potvrzení odmítli vzít , a ještě perlička v té 36 měsíční záruce není ZDARMA svoz do servisu jak ve dvoleté , takže pokud byste měli zájem to přezně nechat odvézt i přivézt zpět .... tak pokud bydlíte 100km (400km) jak já ..... při ceně 18kč/km jak mi bylo zděleno si připravte slušný balík. I u FOFRU jedna cesta vyjde na cca 700kč i s pojištěním 14000kč v ceně.
Na této TV koupené 24.09.2019 po čtyřech letech odešel panel TV jde jenom zapnout / vypnout na dálkovým ovladačem i tlačítkem vzadu , obrazovka jenom problikne je vidět že je zaplá , žádné menu ani spuštění androidu se nekoná , zkoušeny všechny možné restarty i natvrdo ze sítě.
Po konzultaci u Philipsu tvrdili že odešel panel.
Panel odešel už jednou po roku od koupě udělali se barevné čáry, vyměnili ho ve dvouleté záruce.
A ted můj dotaz mám tu prodlouženou záruku + 36 měsíců , i schválenou opravu od Philipsu a oni mě odkázali at mi pojištovna vystaví potvrzení , žádost se posílá na claims@elpromotion.eu , protože telefon 296 188 138 je pořád vyvěšený.
Řešil to takhle už někdo? Jak dlouho jim trvá potvrzení vystavit?
Děkuji za odpověd i za jakoukoli radu.
Ještě dodatek oba servisy v Ostravě autorizované u Philipsu to bez toho potvrzení odmítli vzít , a ještě perlička v té 36 měsíční záruce není ZDARMA svoz do servisu jak ve dvoleté , takže pokud byste měli zájem to přezně nechat odvézt i přivézt zpět .... tak pokud bydlíte 100km (400km) jak já ..... při ceně 18kč/km jak mi bylo zděleno si připravte slušný balík. I u FOFRU jedna cesta vyjde na cca 700kč i s pojištěním 14000kč v ceně.