od pech. 17. 5. 2013 20:33
ten obvod ve schématu AZS 222 je, a je tam poznámka o tom, ež to potom zrušili.
nechápu na co jsou odpory r93 a r95 - k hvězdičce na holém schématu nic není..
jinak jsem prošel tu korekci hloubek, odstranil studeňák a zesilovač už v levým kanálu hraje srozumitelně, nicméně na hloubkách zkresluje, pořád přebuzuje a proti pravej straně o dost více hřeje. Je to ta strana, kde je v konci vpácháno duo KD366A / KD367B, nemám teď u sebe osciloskop nebo nic, kde bych nějak zjistil, kde se to *****í, ale tipuju to na ten hřející konec.
Ty odpory co jsou napálený, jsou ke sluchátkovýmu výstupu, patrně tam někdy někdo něco "nevhodnýho" připojil.
Nesjpíš to bude chtít tam dát dvojici spárovanejch tranzistorů. Kdybych je měnil, bude třeba se hrabat v nastavení a oživovat to, nebo to pojede na standartních okolních součástkách normálně hned?
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem
