od šeďour 10. 6. 2014 07:57
To, že je to na relamaci, nebo to patří do servisu je jasný a Peťulda už to tady psal.
Autora dotazu trochu chápu...on sice ví, že se to nevyřeší samo a ani nebude stačit přístrojem zatřást, nebo do něj klepnout, ale, že ho čeká nepříjemnost v podobě návštěvy servisu a tam se mu nechce.
Reklamace je nadlouho, servisní zásah je drahej.
No, pak teda zbejvá ještě jedna věc...a to...na lupání si zvyknout.
Doma: Ultimativní audio miniPC, DAC + zesilovač HEGEL, třípásma LSM (geniálně navrhl Kocour)
Sluchátka: AKG K812, AKG K701,Beyer 770, 990, planární SDR wood.DAC + zes. TEAC
Na ven: FiiO X5, Trinity Delta II, Oriveti Primacy, FiiO X1, Sony MH1, atd.