Denon AVR - X1000 zkušenosti

AV receivery, stereo zesilovače

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod artt 14. 1. 2015 21:27

Zdravím diskutující,

Sháním receiver v cenové hladině 10000.
Padl mě do oka zmiňovaný Denon AVR - X1000.

Jsem uplný amatér, proto hledám nějaké informace, nejlépe osobní zkušenosti s tímto produktem.
Popřípadě s konkurencí v cenové hladině. Mo6nost poslechu přes tento receiver se mi zatím nedaří realizovat.

Líbí se mi kompatibilita ARC. Je možné provozovat zařízení jako stereo?

Díky za Váš čas!

Díky moc
artt
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod pavlicko 14. 1. 2015 22:47

Vrelo odporucam, vlastnim 7 mesiacov v komb. s regalovkami B&W 686 a mam ich napojené len ako stereo.Hlavne z hladiska stereo posluchu budes spokojny.Audissey kalibracia je toho zarukou.Vela robi aj nastavenie restorer(ja mam nastavene na Low), ozivi zvuk po kazdej stranke(najmä pri mp3). Mozno nema tolko moznosti napr. nestreamuje video subory cez siet,alebo neumoznuje upscaling do 4K rozlisenia,ale mne to nechyba.Na druhej strane ma funkciu gapples playback pri prehravani flac, co ocenis najma pri prehravani napr. Pink Floyd-Endless River vo formate flac.Zvuk zvhodne zvolenymi repro napr.aj Magnat Supreme 1000 je vyborny.Viac sa mi pozdava ako zvuk Yamah rady RX V...Proste zvuk Denonu sa mi pri porovnani s Yamahou RX V477 pacil ovela viacej.
Ak chces za malo penazi vela muziky,s vhodne zvolenymi repro, tak ti ten receiver vrelo odporucam.
pavlicko
Junior

Odeslat příspěvekod artt 15. 1. 2015 08:43

Díky za odpověď, velice si ji vážim.
Jestli může ještě někdo další porovnat, popřípadě přidat svůj názor, budu velice vděčen.

Díky
artt
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod WeRn_Er 15. 1. 2015 09:41