stavia sa nám byt a sme vo fáze klientských zmien. Keďže som v oblasti AV lama, chcel by som poradiť od ostrieľaných odborníkov. Nechcem tu poskladať finálne riešenie, skôr zistiť čo sa dá ako spraviť a čomu sa radšej vyhnúť aby som nevyskladal nejaký paskvil

Prikladám pôdorys bytu s drobnými úpravami, kde platí červená farba v zmenách dispozície.
veľkosti izieb sú cca (zľava doprava):
- detská izba 1 3100x3600
detská izba 2 3800x3300
chodba 4000x1000
kúpelka vpravo 2700x2200
kúpelka ložnice 1900x1700
ložnice 2800x3200
obyvak 4100x7000
Chcel by som v byte urobiť audio/video, pokiaľ by to išlo a má to nejaký význam tak multiroom audio.
Nie som si ale vôbec istý tým koľko reprákov do izieb potrebujem a kde všade ich potrebujem, napríklad netuším či má význam dávať nejaký reproduktor do chodby. Takisto neviem aké reproduktory a koľko ich mám dať do "detských" izieb. Rozmýšľal som zatiaľ o podhľadových reprákoch.
Viem určite že v obývaku chcem minimálne 5+1 pre domáce kino, s tým že tam bude TV aj projektor. Ložnicu chcem pripraviť tak aby sa tam dal použiť projektor prípadne TV. K tomuto sa mi zdal ako dobrý nápad AVR ktorý by mal možnosť dvoch zón (obyvačka a ložnice). Našiel som yamahu A3080 ktorá sa mi pozdáva tým že má pre prvú zónu dva hdmi výstupy (obyvačka TV a projektor) a pre druhú zónu jedno hdmi (ložnica projektor), čo by asi postačilo. Netuším ale ako takýto AVR funguje (zatiaľ som nebol nikde v showroome)... podľa toho čo som čítal mala by byť druhá zóna nezávislá na prvej (aspoň hdmi), ale ako je to s audiom? Viem prepojiť audio výstup z AVR do reprákov v ložnici?
Viem nejak využiť vyššie uvedené AVR na to aby streamovalo hudbu aj do reprákov v kúpelkách prípadne v deckých izbách?
Je dobrý nápad viesť všetky vstupy na audio káble do obyváku? Ak áno tak ako (husí krk)?