Zdravím pánové
Tak bych se rád podělil o postup mé reklamace na eshopu
https://exceptional-av.co.ukZboží z ČR jsem odeslal 12.12.2019.Prodejce přijal balík 18.12.2019.Před posláním jsem se u něho informoval jak dlouho budou opravovat ten receiver a psal mi 4-6 týdnů... Dnes je 7.2.2020 a receiver je stále na opravě.
Na začátku týdne jsem tam opět psal co se děje co tak trvá a prodejce se teď vymlouvá na výrobce ONKYO,že po něm chce nový přístroj a nechtějí opravu
Viz tento email:
- Kód: Vybrat vše
Good afternoon,
Thank you and the service centre have asked Onkyo to replace – they are awaiting a reply and we have also mailed Onkyo on your behalf saying the wait is too long and we want this resolved ASAP.
We will be in touch as soon as their reply is received
Thank you and best regards,
Karl
To , že jsem musel hradit náklady na dopravu jsem už překousl ale co nemohu překousnout je doba opravy kdy už dneškem je to přes 50 dní!!!
Psal jsem email a telefonoval jsem do Evropského práva spotřebitelů, kde jsem se chtěl dozvědět jak to mají v UK se zákonem délky reklamací a ani tam mi nejsou schopni říct jak je to dlouho a na vyřízení mého dotazu mají 2-4 týdny
Prodejci jsem taky napsal email jak to teda mají v zákonu a ten mi napsal toto:
- Kód: Vybrat vše
Hi
I have advised you that we are no longer waiting for a repair – we have requested a new unit and once Onkyo respond we will advise you – we are aware of the 30 day rule.
We will be in touch once Onkyo confirm.
Thank you,
Karl
Vážně nevím jak už mám s prodejcem komunikovat.Nebaví mě čekat a doufat, že to bude za další 2-4 týdny vyřízené.Vím že už dneska můj loni zakoupený model Onkyo TX-NR686 se nevýrábí a je nahrazen modelem Onkyo TX-NR696. Na dotaz jestli mi to bude nějak prodejce kompenzovat tu délku reklamace mi napsal, že budu mít nový přístroj a ne opravený....No mě jako spotřebitele mi to je celkem jedno,hlavně ať je to kurňa funkční a mám to už zpátky doma!
Toť asi vše....
