Nová sestava

Stereo a vícekanálové reprosoustavy, subwoofery

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod casperdeluxe 8. 6. 2021 13:31

Ahoj ahoj.
V oboru zvuku jsem vcelku nováček, tudíž bych uvítal pomoc s výběrem sestavy zvuku.
Využití: film/seriál 70% , Hudba 30%

Aktuálně mám soundbar LG SN6Y a k tomu satelity LG SKP8. TV je LG OLED 55BX
Ze soundbaru jsem celkem zklamaný. Je to takové zahuhlané, basy v podstatě žádné. Respektive sub mám vedle sedačky, a když jsem na sedačce, tak se to jakštakš dá. Ale stačí postoupit metr dopředu a je to naprosto bez basů. Zkoušel jsem sub přemísťovat, ale tato pozice je asi nejlepší.
Zvažuji tedy prodej aktuální sestavy a koupi nové.
U filmu mám rád prostorový zvuk. Další věcí je, že večer koukáme na seriály když jdou děti spát a nemůže to být moc nahlas. Tím pádem aby bylo rozumět dialogům.
Rozpočet bych viděl tak 30-40000. Ale kdyby to stálo za to, dokázal bych se posunout i o něco výš.
Přikládám nákres místnosti
Děkuji za rady
Přílohy
byt.png
casperdeluxe
Junior

Odeslat příspěvekod roman2277 8. 6. 2021 14:21

Na sestavu 5.1 je 40tis zalostne malo.Zvedni to na 100tis.Tam uz se da vybrat solidni kvalita.
MSI GT73,Lenovo Legion 7PRO,Yamaha RX A8A,Naim Atom a Mu-so,Dali Epicon 6,LG OLED
roman2277
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod casperdeluxe 8. 6. 2021 16:19

Posílám fotku místnosti ještě
Přílohy
byt.jpg
casperdeluxe
Junior

Odeslat příspěvekod CZ550 8. 6. 2021 17:56

Zdravím,
jak píše kolega, zvolený limit je dost malý. I já jsem si myslel že mi bude stačit limit do 40 000 na sestavu AVR a repro 3.0( efektové nemám kam dát) -a časem možná sub.- nakonec to vyšlo na více jak dvojnásobek( i když kabeláž nemusela být AQ Cinamon a AQ type8 ) Jako další trošku problém bych viděl umístění repro. Nicméně sestava Kef Q 350+Kef Q 650c+Denon X 2700 hraje slušně a je to jen o kousek víc než těch cca 40 000,-, sub se dá přikoupit kdykoliv.