Mám dom.kino a chci ho vylepšit....tip?

Stereo a vícekanálové reprosoustavy, subwoofery

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod Pajkt 5. 3. 2023 23:02

Ahoj,
rád bych pozvedl kvalitu ozvučení a tak přemýšlím, co vylepšit či jakou cestou jít.
Aktuálně mám receiver HT-2071 a repro 5.1 Polk Audio TL1600

Na své repro jsem nikde nenašel recenzi a tak nevím, jak si kvalitou stojí oproti ostatním. Receiver je základní a co mi tam chybí, je automatická kalibrace, co mívají vyšší modely. Nevím, do jaké míry je to účinné a jak to povýší kvalitu zvuku.
Jsem audio amatér. Repro slouží jako lepší zvuk z TV, kde přehráváme IPTV a povečerech NETFLIX, HBOmax,Disney...Občas přes den rádio či hudba z PC (Youtube). POkoj má 28m/2 a zas rozpočtově nechci investovat desítky tisíc ...

Jde hlavně o vylepšení prostorového vnímání filmů, efektů

Napadlo mi koupit lepší repro ( Elac cinema 5 nebo 10, Canton Movie 135)
nebo jít cestou moderního řešení to je soundbar. Třeba Samsung HW-Q930B. Ten vychází dobře v testech a popisují u něho obklopení/vtáhnutí děje, vylepšení zvuku z filmu....otazkou je, jak je to doopravdy a jaká by byla změna oproti tomu, co mám.

Děkuji za radu

PS: umí případně někdo u mě doma nastavit receiver s repro aby to bylo s laděné?
Pajkt
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod viking81 6. 3. 2023 07:52

Nejaka recenzia je tu:

https://www.soundvisionreview.com/hi-fi-home-theater/speakers/polk-audio-tl1600-review/