Polk R700 Domácí kino A/V receiver?

Stereo a vícekanálové reprosoustavy, subwoofery

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod PabloNesmrtelny 5. 6. 2024 18:51

Dobrý den!

Slyšel jsem dobré recenze na Polk R700 a chtěl bych nahradit svou současnou velmi základní reprosoustavu (Genius SW-HF 5.1 4600) k televizi (a televize obvykle přehrává obsah z PC) těmito repráky. Zatím si koupím pouze 2x R700 a subwoofer později, až zjistím, jestli mě přítelkyně spontánně neubodá vidličkou až je uvidí :)

Jsem laik, chtěl bych se zeptat:
Nyní mám HDMI z PC do Televize - Bud to pak fungovat takto? PC propojím (HDMI) s A/V receiverem - a do něj rovněž repráky a též TV (hdmi), že?

Jestli ano, chtěl bych Vás zkušené audiofily požádat o radu, jaké A/V receivery se k R700 hodí. Jak jsem zmiňoval, plánuji určitě subwoofer. 5.1 zatím neplánuji, ale bylo by hezké, aby ta možnost byla.

Když jsem si o tom četl, začal jsem se už úplně ztrácet u pre-amplifierů...

Díky!

Pavel
PabloNesmrtelny
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod viking81 6. 6. 2024 12:50

Spravne pises. Z PC cez HDMI do AVR a z AVR HDMI do TV. Idealne by bolo ak by tvoja TV vedele ARC (eARC) aby si vedel aj z TV spatne pustat cez AVR. Ak to nema/nevie. Poriesis to optikou z TV do AVR.

Co sa tyka AVR, nenapisal si rozpocet, ktory mas, tak to sa tazko radi. Ale niecim takym ako Denon 2700h alebo Yamaha RX-AA/RX-V6A urcite nic nepokazis. Samozrejme ked mas budget, mozes ist aj do vyssich tried AVR.

Jedna rada na zaver, dobre si rozmysli ci budes v buducnosti robit 3.1/5.1 zostavu. Lebo ak nie, je skoda kupovat 5.1/7.1 AVR ked mozes kupit Stereo receiver, ktory bude hrat lepsie ako AVR v rovnakej/podobnej cene...
Stereo: Wharfedale Diamond 11.4/Yamaha A-S701/Yamaha CD-S700
Headphones/Amp/DAC: Sennheiser HD650/Schiit Vali 2/Cambridge Audio DacMagic Plus
DAP/Headphones: Shanling M2X/iBasso IT01s
TV/BD: Samsung UE55KU6472/Xbox One X
viking81
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod PabloNesmrtelny 6. 6. 2024 13:34