
Další OT, tentokrát FOR ALL:
Velmi nezaslouženě obecně opomíjená (používá ji sice pár znalců, kteří si své zesy museli sami postavit a ještě ke všemu jsou ve zničující menšině oproti zbytku "takyhifistů") řada zesilovačů DPAxxx, pocházející z tvůrčí dílny pana Pavla Dudka, byla původně vytvářena pro kvalitní poslech v automobilu - viz Konstrukční příloha AR 1990. Na začátku celé stati, popisující typy DPA 410, 411, 235 a 280 (další typy vyšly v pozdějších číslech a následně i v rámci seriálu také na stránkách AR) je i popsáno, jak vlastně jsme tenkrát (a hodně z nás ještě i dnes) poslouchali v autech a jak je to s tím údajem o výkonu RMS a PMPO.
Momichodem, zkratku PMPO jeden z mých známých překládá jako Pro Mozkově Postižené Občany, ale mně osobně se víc líbí překlad Poslední Moment Před Odpálením...
Velmi nezaslouženě obecně opomíjená (používá ji sice pár znalců, kteří si své zesy museli sami postavit a ještě ke všemu jsou ve zničující menšině oproti zbytku "takyhifistů") řada zesilovačů DPAxxx, pocházející z tvůrčí dílny pana Pavla Dudka, byla původně vytvářena pro kvalitní poslech v automobilu - viz Konstrukční příloha AR 1990. Na začátku celé stati, popisující typy DPA 410, 411, 235 a 280 (další typy vyšly v pozdějších číslech a následně i v rámci seriálu také na stránkách AR) je i popsáno, jak vlastně jsme tenkrát (a hodně z nás ještě i dnes) poslouchali v autech a jak je to s tím údajem o výkonu RMS a PMPO.
Momichodem, zkratku PMPO jeden z mých známých překládá jako Pro Mozkově Postižené Občany, ale mně osobně se víc líbí překlad Poslední Moment Před Odpálením...