Reprosestava pro domácí kino

Stereo a vícekanálové reprosoustavy, subwoofery

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod omam 16. 11. 2007 13:43

Dobrý den, potřebuji poradit jakou reprosestavu 5.1 pro domácí kino pořídit. Mám zesilovač Denon AVR1906, ozvučená míst. cca7x4,5m. cena kolem 15tis.(max 20tis.Kč). Nejsem žádný hudební profík, jsem jen amatér, který si chce vychutnat filmy. Poměr poslechu hudba/film je tak 15/85.
Díky moc za radu :wink:
omam
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Kuba4 17. 11. 2007 18:51

Docela dobrá velikost místnosti. Zvaž sestavu Jamo S 606 HCS 6, případně kup lepší SW, větší firemní SUB 300.
Kuba4
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod UniFly 18. 11. 2007 13:29

dovolím si nesouhlasit
před jamem bych dal přednost AQ
buď vymyslet nějaký set z řady TOBA nebo nakoupit postupně nejdřív sloupy a pozdeji zbytek z řad Kentaur, popř. Labrador.
Mno vlastně i z řady kentaur se dá sestavit do 20 tis celkem slušné kino

A proč ne Jamo? měl jsem možnost osobně testovat. Jediné, co na nich bylo hezčí, než AQ byl design (coz je věc vkusu). Pokud se jedná ale o poměr cena/kvalita zvuku, tak jednoznačně vyhraje AQ - vždy za stejnou cenu AQ nabídne lepší bednu nebo při stejné kvalitě je AQ levnější.
Toť můj názor ;-)
Nevadí, když se míchají jablka s hruškami. Je ale potřeba umět rozpoznat Jablka od jablek a Hrušky od hrušek.
UniFly
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod omam 25. 11. 2007 15:57

Chci se ještě zeptat jak je to třeba s reprosestavama z hliníku. Je z toho stejný zvuk, třeba jako od AQ toba. Mám teď na mysli sestavy od Panasonicu SB-TP100 nebo od Pioneeru S-V410. Cenově jsou totiž stejné ne-li dražší, ale mají moderní design.
omam
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod pluto 26. 11. 2007 00:01

Souhlas s tvým názorem. Taky jsem přemýšlel o Jamo 606, navic mě je všude doporučovali ale při poslechu se mi nezdály. Fakt je, že vypadají dobře.
pluto
Junior

Odeslat příspěvekod UniFly 26. 11. 2007 14:53