Ultimate Ears 5 pro - vytržený konektor na kabel...

Stereo a vícekanálová sluchátka

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod rado2 10. 7. 2008 21:18

ale bojím se že se snimi zas něco stane, ježkoříct jestli se jednalo o vadný kus, když ostatní "obyčejná" sluchadla co sem za několik let vystřídal přežili bez problému, nebo sem takový "sadista" a dělám snima nevím co jak to podle obrázků asi vypadá...

dokonce přemýšlím že si pořídím nějaká jiná a jak mi přijdou UE tak je hned nové prodám -jedu teď pryč a vrátím se asi až za tři týdny takže to bude doba , aspoň bych měl teď něco lepšího protože z obyčejných pecek už mám absťák... :-)
v součastnosti: Cowon D2 + Ultimate Ears 5 pro
v minulosti: Creative ZEN V plus + Koss The Plug
rado2
Junior

Odeslat příspěvekod Hansel 13. 7. 2008 21:54

Já o vlku...

Před tím, než mi nějaký remcal začne nadávat. Sluchátka jsem používal jako záložní, tedy jela na poloviční zátěž. Přenášel jsem je zásadně v pouzdře a sluchátko se urvalo nikoli při vyndávání z kabelu, ale při nasazování do ucha! Prostě jsem s ním kroutil (standardní postup ze stránek UE) a šlo to nějak lehce, jsem se podivil a koukám, že je venku. V té chvíli ještě viselo na drátku, ale při převozu se utrhnul i druhý. Stalo se mi to cestou do KV na festival, takže jsem musel abstinovat což zvukoholikovi jako jsem já dělalo dost problém.

Dost mě to naštvalo, doufám, že v CZC budou stejně vstřícní a uznají mi reklamaci ]:-<
Kdo to nepoznal, jde o Altec Lansing 336.

Obrázek
Hansel
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Hansel 31. 7. 2008 16:06

Takže v CZC (respektive dodavatel A-L) neuznali reklamaci. Jdu se hádat. Pěkně mě atd...
Jaký postup byste doporučili?
Vidím to tak, že budu argumentovat tímto fórem, ale není to UE, ale Altec Lansing a ty můžou mít výrazně jiné podmínky, i když výrobek je stejný šunt.
Můžu si nechat udělat znalecký posudek, ale zase vyhodit tolik peněz kvůli osmi stovkám...

Mohu jen napsat a budu to tu zde stále opakovat:

NEKUPUJTE SI SLUCHÁTKA ALTEC LANSING UHP-336.

UE alespoň reklamaci uznává.
Staral jsem se o ně pěkně, pokud máte jinou zkušenost, nevyvracejte mi můj názor, dva kusy se stejnou vadou (byť jinak brandované) jsou pro mě dostatečně názorný vzorek.

Ještě je alternativa reklamovat u výrobce, tak snad tam to uznají. Jakmile dorazí nová, putují ode mě pryč, nehodlám to znova riskovat.
Hansel
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod xxxdvorixxx 31. 7. 2008 19:15

Neber podle dvou kusu vsechny. Nekomu se to stane, nekomu ne... naopak ja je doporucim. At se nebere tento nazor pak jako vytrzeny v kontextu...
Cowon D2 / Lumia 920 / Fubar IV+Sennheiser HD-25
xxxdvorixxx
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Alphi 31. 7. 2008 19:33

Hansel píše:dva kusy se stejnou vadou (byť jinak brandované) jsou pro mě dostatečně názorný vzorek.


To jsem musel quotnout, kdybys to chtěl upravit, to je IMHO dostatečně vypovídající o tvém přístupu :roll: a snad to nikdo nebude brát moc vážně.
Přineste mi šekovou knížku a paní krtkovou.
Alphi
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hansel 31. 7. 2008 23:08

Dobře. Souhlasil bych s tebou, kdyby se mnou zrovna nemávaly emoce a neměl litřík v tahu.
Ale.
Není tolik lidí, kolik si zakoupilo tato sluchátka, stala se jim stejná vada a ozvali se na tomto fóru. Vezmi si množství lidí kupující UE, A-L a množství lidí zde přispívajících.
Tudíž dva vzorky z tohoto fóra mně stačí.
Kdybych s nimi zacházel jako prase - jako s Portami -, nestěžuji si. Pokud se ale sluchátko utrhlo při nandávání do ucha (dříve jsem kabel vyndával za účelem prohození sluchátek a nedělalo by mi problém přiznat, že se to stalo v procesu vyndávání, kdyby to byla pravda), je mi to přinejmenším podezřelé.
Za svým výrokem si stojím, upravovat již nebudu, dokud výrobce nevyreklamuje s omluvou za špatný výrobek. Nicméně i tak se zaměřím na jiné značky.
Hansel
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod EKKAR 1. 8. 2008 15:51

Pokud je něco určeno k zásuvnému rychlospojování a v návodu je vysloveně tato eventualita zmíněna, nechápu, proč prodejce odmítá uznat chybu výrobku - ten konektor tam primárně je proto, aby se kabel dal bez nástrojů odpojit minimálním použitelným násilím. Pokud tedy dojde k porušení spojení kabel - příslušná část konektoru (a není viditelně způsobeno taháním za kabel - jde to poznat, izolace na kabílku pak je "natažená" a zdeformovaná), je to jasná výrobní/montážní závada, která musela existovat už v okamžiku koupě - pokud by ale zákazník nevyužíval tuto možnost (a proč by ji tam jinak výrobce dělal a upozorňoval na ni, že?), závada by se projevila mnohem později nebo také vůbec ne - to ale nezbavuje prodejce povinnosti takto selhavší výrobek přijmout do reklamačního řízení a IMHO reklamaci uznat - to je to samé, jako by mi po 10 000km ujetých v novém autě při zařazení jedničky zůstala v ruce šaltrpáka a servis/prodejce mi tvrdil, že to není reklamovatelná závada, protože tato část vnitřní výbavy není stavěná na takové zacházení. A ať se neodvolávají na nějaké reklamační podmínky - jakýkoliv reklamační řád musí svými podmínkami odpovídat zákonům na ochranu spotřebitele, platným CELOEVROPSKY - takže pokud výrobce na výrobek nainstaloval nějaké zařízení nebo výrobek vybavil nějakou funkcí, pokud dojde během záruční doby k narušení této funkce/poruše přídavného zařízení BEZ VIDITELNÉHO NEODBORNÉHO ZÁSAHU NEBO PŘI OBVYKLÉM ZPŮSOBU POUŽÍVÁNÍ, je závada plně reklamovatelná. Ten obvyklý způsob používání si výrobci dali do zákona proto, že se jim začaly houfně množit reklamace výrobků, určených primárně pro laické použití a tím pádem i malou četnost používání, zničených běžným provozním opotřebením - ale způsobených profesionálním trvalým provozem - příkladem budiž domácí mikrovlnná troba, také není stavěná na provoz, jakému je vystavena např. v restauraci. Pro tyto účely se vyrábějí jiná provedení s robustnějším a "blbuvzdornějším" designem... Ale to už je OT, důležité je, že pokud výrobce udělal šňůru od sluchátek demontovatelnou bez nástrojů, musel daný spoj patřičně konstruovat a dimenzovat - takže pokud spoj "odešel" po nějakém jednom-dvou měsících (sry za nepřesnost, možná jsi stáří sluchátek uvedl...), JE TO VÝROBNÍ VADA a jako taková musí být reklamovatelná.
Pohroz jim soudním znalcem - věřím, že by do posudku napsal významově přesně to, co já tady. Pokud bys pak daný posudek použil jako podklad pro soudní žalobu, prohrajou to velice rychle A ZAPLATÍ VŠECKO - NÁKLADY NA ZNALCE + POSUDEK, SOUDNÍ VÝLOHY, TOBĚ NÁKLADY NA ÚČAST V SOUDNÍM ŘÍZENÍ - a to všecko pro "blbých " osm stovek, které navíc nezaplatí oni, ale vyúčtují je výrobci/dovozci.

EDIT - teď jsem se podíval na začátek vlákna a zjistil, že není urvaný konektor z kabelu, ale je vyrvaný protikus z pouzdra samotného sluchátka - omlouvám se za nepřesnost, ale na faktu, že takto navržený výrobek MUSÍ TAKOVOU MANIPULACI VYDRŽET, to nic nemění.
je mi tady z toho na blití.
EKKAR
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod dejfidek 2. 8. 2008 01:42

uf! ... velmi pekne napsane ... plne s tebou EKKAR souhlasim ... tvrde do nich ... CZC si mysli, ze si koupi nove, ale to se teda pletou ... omlatit jim to o hlavu ... !!

Ja se spalil u Cybexu. Rovnez nechteli uznat reklamaci, ptz se dle jejich vyjadreni jedna o mechanicke poskozeni, a ze jsem to zpusobil sam. Coz ovsem nebyla pravda. Zbozi jsem si vyzvedl na pobocce a az doma zjistil problem (nekontroloval jsem to pri prebirani, bylo to origo zabalene a navic vydejna preplnena, bylo pred vanoci). Po vanocich jsem prisel na vydejnu, ukazal kde je problem, a chtel predmet vymenit. Ze pry to poslou zpet do Brna a ti mi poslou novy, jelikoz neni momentalne skladem novy kus. Nakonec mi to nevymenili. Znova jsem se domlouval s kymkoliv, vysvetloval, obvolal snad vsechny, znova po dohode to tam poslal, ze se to nejak vyresi. Slibili, ze to uhrajou na prepravni spol.. Poslal jsem to tedy znova, ze chci odstoupit od kupni smlouvy. Za mesic mi prisel balik postou. Nateseny vyzvedavam balik, asi novy kus si myslim, doma rozbalim a to stejne zbozi s neuznanou reklamaci. Pry jsem to poskodil sam, takze smula. Ze si to mam kontrolovat na pobocce, kdyz si to vyzvedavam. Uz chci videt, jak tam budete treba rozbalovat 42 palcovou telku, nebo pracku nebo buh vi co... . Zlaty predrazeny ElectroWorld, ikdyz i tam maji nekdy lepsi ceny nez konkurence. Tam Vam daji vyrobek s nevyplnenym zarucakem, doma si to mate prekontrolovat, a kdyz to bude OK tak se vratite zarucak potvrdit.

Cybex nikdy vic! Bacha na ne vycuranky!!
dejfidek
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Hansel 4. 8. 2008 12:12

Díky EKKARe, to je tak přesné, že to snad jen zkopíruju a předhodím. Jsem už začal psát vlastní dopis, ale vystihnul jsi to lépe a méně sprostě:-)
Příměr s řadící pákou se - moc často jste zařazoval trojku, nemůžeme Vám uznat reklamaci...
Jen ještě najít čas si tam dojít...
Hansel
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod EKKAR 9. 8. 2008 18:10

Sprostý umím být taky, ale to je až další stádium - nejdřív používám sice slušné, leč přesto ZPUCHÝŘUJÍCÍ formulace = zjistil jsem, že znalost zákonů, ochota nebát se tuto znalost ukázat a vůbec osobní odvaha odporovat molochovi bývá účinnější, než prvotní vulgarita. Jde o to, že většina odpovědných pracovníků prodejních organizací je vrchností poučována asi v následujícím duchu:
- zákazník má vždycky pravdu, ale tato poučka platí pouze v případě, že nás chválí;
- pokud si zákazník stěžuje nebo reklamuje, je závada VŽDY způsobena špatnou obsluhou nebo nesprávnou manipulací - toto je nutno zdůraznit, aby si zákazník uvědomil, že ON je zde kvůli nám a MY (prodavači) pouze trpíme jeho vrtochy;
- pokud je závada evidentně výrobní vadou nebo zjevně reklamovatelnou závadou, je nutno VŽDY zdůraznit, že to není možné, že tato závada je naprosto ojedinělá, ale v zájmu dobrého jména reklamaci postoupíme výš k vyřízení (toto je nutno tvrdit, i kdyby na dané zboží bylo 50 reklamací denně a bezvadný kus byl vzácný jako český granát);
- pokud zákazník přijde pro reklamované zboží před uplynutím zákonné 30denní lhůty, i kdyby už bylo týden zpátky na prodejně, tvrdíme, že ještě nebylo doručeno zpět. Z tohoto názoru slevíme nejdříve den po uplynutí zákonné lhůty;
- a tak dále a tak dále - všichni známe výmluvy a falešné argumenty - A PROTO HRRRRR NA NĚ, BIJME JE (ARGUMENTAČNĚ) A NIKOHO NEŽIVME!!!!!!
je mi tady z toho na blití.
EKKAR
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod pHp 11. 8. 2008 10:29

No, paranoia rozhodně není žádná sranda! ;)
pHp
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod EKKAR 11. 8. 2008 10:39

Bohužel - to není paranoia, ale podle toho, na co si neustále stěžuje větší a větší množství zákazníků, naprosto běžný přístup vedoucích pracovníků prodejních řetězců.
je mi tady z toho na blití.
EKKAR
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod pHp 11. 8. 2008 11:04

Český národ si stěžuje vždy a na všechno a stále více. Nevím, proč zrovna tady by udělal vyjímku.
pHp
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hansel 11. 8. 2008 11:10

Potvrzuji. S reklamacemi mám ohromné zkušenosti. V současnosti mi běží dvě a chystám další...
Už jsem reklamoval boty, NB (největší boj), nabíječku od NB, sluchátka (několikrát), klávesnici, MT... V podstatě každou druhou věc, co si koupím. Vyřízení se liší obchod od obchodu. Někde bez řečí zboží vymění, někde je nutné vyhrožovat. Vyhrožování s patřičnými kroky zatím zabralo, ale ten čas a nervy...
Už jsem takový reklamační mazák :-)
Hansel
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod EKKAR 11. 8. 2008 11:34

pHp píše:Český národ si stěžuje vždy a na všechno a stále více. Nevím, proč zrovna tady by udělal vyjímku.

To není způsobeno mentalitou národa - to je způsobeno přístupem výrobců - vše se dělá jen na dočasné používání, pokud možno aby to přežilo dobu záruky - a pak po nás potopa, zákazníku, koukej mazat koupit novou věc!!! Pokud tohle funguje v ekonomikách, kde je takové spotřební filozofii poplatný i měsíční příjem obyvatele, nemám nic proti tomu. Pokud jsme ale někde na chvostu a měsíční příjem NAŠEHO obyčejného občana (NEPLÉST S TZV. PRŮMĚRNÝM PŘÍJMEM - JE TO STEJNÝ BLÁBOL, JAKO VĚTŠINA VĚCÍ VYMYŠLENÝCH VLÁDOU/PARLAMENTEM) se pohybuje v relacích kapesného trošku majetnějšího teenagera ze zbytku Evropy, nedivme se, že lidé za své peníze chtějí něco, co by mělo aspoň nějaký ten čas vydržet.
je mi tady z toho na blití.
EKKAR
VIP uživatel

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků