Ultimate Ears 5 pro - vytržený konektor na kabel...

Stereo a vícekanálová sluchátka

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod pHp 11. 8. 2008 16:03

Máš de facto pravdu (ve sluchátkách zrovna moc neplatící). Ale jak vidíš sám: požadavky jsou "dva", ale zboží jenom "jedno"!!!
P.S. na mentalitě si trvám! :) Moc to zjednodušuješ. Jsou stejně tak nemajetní amíci jako majetní češíci.
pHp
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hansel 11. 8. 2008 16:07

pHp píše:Český národ si stěžuje vždy a na všechno a stále více.

pHp píše: Moc to zjednodušuješ.


Vidím tu protimluv 8-P

//JII.: Čtení jednotlivých příspěvků mi způsobuje erekci. Jen tak dál. ;-]
Hansel
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod EKKAR 11. 8. 2008 16:28

JII píše://JII.: Čtení jednotlivých příspěvků mi způsobuje erekci. Jen tak dál. ;-]



A to ještě není po 22. hodině....!
je mi tady z toho na blití.
EKKAR
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod pHp 11. 8. 2008 18:17

... no ještě že tak! :D
pHp
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hansel 12. 8. 2008 09:25

Alespoň někdo z toho všeho má radost :-)

Tak jsem je včera navštívil, byl velmi milý a původní reklamaci stornovali, vytvořili novou a pouze ústně (měl jsem to chtít na papíru) mi slíbili, že pokud dodavatel znovu záruku neuzná, CZC mi peníze vrátí na dobropis (za koncemkoncovou záruku nezodpovídá dodavatel, ale koncový prodejce, nemýlím-li se, takže ať si to s dodavatelem vyřídí, jak chtějí).

No, jsem zvědavý, jak se to vyvine.
Hansel
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod EKKAR 12. 8. 2008 10:01

Až na to, že si tím (protizákonně) prodloužili lhůtu k vyřízení reklamace - pokud ji uznali, měli by ji uznat de facto i de iure už od data prvotního uplatnění záruky - a pokud v takovém případě překročili zákonnou lhůtu 30 dnů, vůbec neměli váhat a IHNED TI MĚLI NABÍDNOUT 2 VOLNĚ ZVOLITELNÉ ALTERNATIVY - buď výměnu za jiný kus, nebo okamžité vrácení kupní ceny. Nějaké ústní slibování je matlání medu kolem huby - za reklamaci skutečně odpovídá PRODEJCE a s dodavatelem si to potom musí podle platných dodavatelsko-odběratelských smluv vyřešit sám. Tebe jako koncového zákazníka nějaké vyjednávání s dodavatelem vůbec nemusí zajímat - od toho oni mají svoji smlouvu a svá práva.
je mi tady z toho na blití.
EKKAR
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod rado2 12. 8. 2008 15:54

Tak vidím že se to tu pěkně rozjelo :-D , nicméně dnes sem se konečně dočkal a sluchadla dorazili; 14-dní sem čekal než prodejci přijdou UE 5-ky v černé barvě, no a potom sem jel na dovolenou takže zase nic.. a přesně před týdnem mi byly poslány takže dnes je konečně mám na stole :-)
v součastnosti: Cowon D2 + Ultimate Ears 5 pro
v minulosti: Creative ZEN V plus + Koss The Plug
rado2
Junior

Odeslat příspěvekod charonme 19. 8. 2008 11:20

Alphi píše:
Hansel píše:dva kusy ... jsou pro mě dostatečně názorný vzorek.
...to je IMHO dostatečně vypovídající o tvém přístupu...

Neide ani tak o tie dva kusy, ale o pristup predajcu, ktory to nie je ochotny vyreklamovat. Takze rada by skor mala zniet: nekupujte od predajcu, ktory nevybavuje reklamacie vadnych vyrobkov.
charonme
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Hansel 30. 9. 2008 14:50

Takže, abych tuto kauzu uzavřel. Delší dobu jsem nemohl na net.

Po výhružném dopisu se mi CZC ozvali, že na sluchátka vypíší dobropis. Kdybych ale mlčel, nemám nic. Takže si nikdy nenechte s**t na hlavu od nikoho, jako jsou CZC.
Hansel
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Alphi 30. 9. 2008 16:56

Hansel: rozepiš se nám trochu - jak to probíhalo, jak dlouho to trvalo...
Každá takováhle zkušenost je ostatním platná.
Přineste mi šekovou knížku a paní krtkovou.
Alphi
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod EKKAR 30. 9. 2008 17:33

Tak - napiš, čím jsi pohrozil, jak dlouho trvalo, než odpověděli atd - prostě to vylič hezky do detailu...
Není to rejpání, je to návod pro jiné, kterým by někdo chtěl podobně s*át na hlavu, jak trefně píšeš.
je mi tady z toho na blití.
EKKAR
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Cedric 30. 9. 2008 17:52

Ahoj, mohl bych vas poprosit o radu? Minuly tyden mi prisly sluchatka AL - 336 a do dvou hodin byly rozbite. Pri vyndavani z ucha se mi stalo presne to same jako tady ten vas pripad. Kabel vytrzeny ze sluchatka. Vim o sobe, ze jsem docela umelec, ale ze bych za dve hodiny dokazal znicit sluchatka, to se mi verit nechce. Druhy den sem je ihned poslal na reklamaci, ale bylo mi receno, ze s reklamaci nemam moc pocitat, ze se na tohle nevztahuje. Muzu se teda zeptat, cim jim mam vyhrozovat, aby mi ji uznaly. Preci jenom jsem za ne dal 1000,- a myslim si, ze by mely vydrzet dyl nez dve hodiny. :roll:
Cedric
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Hansel 30. 9. 2008 19:24

Takže udělal jsem to takto.
Napsali mail, že reklamace není uznána. Hned jsem jim zavolal, že nesouhlasím a stavím se osobně.
Přišel jsem osobně, sdělil jim, že jejich praktiky neakceptuji a přiložil průvodní dopis.
V dopise jsem ocitoval jeden z EKKARových příspěvků výše, dále jsem projevil pohoršení nad nekvalitou zpracování UE a A-L a nad samotným jednáním CZC. CZC se vymlouvalo, že nic nezmůže, že dodavatel nechce reklamovat. Tohle vás nemusí zajímat, prostě jim řekněte, že to je jejich starost, že vy jednáte pouze s CZC.
Navíc jsem přiložil zdejší příspěvek jako důkaz, že UE vadu reklamuje, což jaksi stanoví precedens.
Poslední část dopisu se skládala z pohružky soudem, ČOI, znaleckým posudkem, případně internetovou prezentací, která CZC poškodí. Jelikož reklamuji poněkolikáté, trochu vím, jak zareagují. Úplně nejlepší je mít jako známého právníka. Nemusí to být ta pravá specializace, ale právníků se bojí každý :-)

První reklamaci stornovali - což je blbost, protože přestala existovat, tím pádem si prodloužili lhůtu a vzali mi jeden "pokus" (po třech se automaticky vrací peníze). Asi po 14 dnech od dopisu mi vrátili peníze (mám pocit, že i pár korun víc).

Cedric: Dopis ti klidně pošlu přes PM. Můžeš jim dát ten samý:-)

Ale divil bych se, kdyby neuznali, protože pokud už to někomu (mně) vrátili, bylo by hodně svinské to jinému neuznat :pozor
Hansel
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod EKKAR 30. 9. 2008 20:02

2 Cedric: klidně bych tam i uvedl, že víš o jiném případu, kdy naprosto stejnou závadu jako reklamaci uznali, takže nemají důvod ji neuznávat Tobě - viz Hanselův případ. Pohrozit ČOIkou se neboj, je to dost možná jediná státní instituce, která slouží lidem - na rozdíl od jiných...
je mi tady z toho na blití.
EKKAR
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Cedric 30. 9. 2008 20:08

Dekuji moc za odpovedi. Zatim jsem od nich nedostal zadnou odpoved, tak se necham prekvapit. Ale kdyby mi to neuznali, poslal by jsi mi ten dopis? Kdyby jsi mi poslal pres SZ sve ICQ, tak by to bylo super. Jeste jendou moc dekuji a budu informovat o prubehu reklamace. ;-)
Cedric
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků