Takže udělal jsem to takto.
Napsali mail, že reklamace není uznána. Hned jsem jim zavolal, že nesouhlasím a stavím se osobně.
Přišel jsem osobně, sdělil jim, že jejich praktiky neakceptuji a přiložil průvodní dopis.
V dopise jsem ocitoval jeden z EKKARových příspěvků výše, dále jsem projevil pohoršení nad nekvalitou zpracování UE a A-L a nad samotným jednáním CZC. CZC se vymlouvalo, že nic nezmůže, že dodavatel nechce reklamovat. Tohle vás nemusí zajímat, prostě jim řekněte, že to je jejich starost, že vy jednáte pouze s CZC.
Navíc jsem přiložil zdejší příspěvek jako důkaz, že UE vadu reklamuje, což jaksi stanoví precedens.
Poslední část dopisu se skládala z pohružky soudem, ČOI, znaleckým posudkem, případně internetovou prezentací, která CZC poškodí. Jelikož reklamuji poněkolikáté, trochu vím, jak zareagují. Úplně nejlepší je mít jako známého právníka. Nemusí to být ta pravá specializace, ale právníků se bojí každý

První reklamaci stornovali - což je blbost, protože přestala existovat, tím pádem si prodloužili lhůtu a vzali mi jeden "pokus" (po třech se automaticky vrací peníze). Asi po 14 dnech od dopisu mi vrátili peníze (mám pocit, že i pár korun víc).
Cedric: Dopis ti klidně pošlu přes PM. Můžeš jim dát ten samý:-)
Ale divil bych se, kdyby neuznali, protože pokud už to někomu (mně) vrátili, bylo by hodně svinské to jinému neuznat
