Náhlavní bezdráty do 3000?

Stereo a vícekanálová sluchátka

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod Theeser 8. 12. 2015 16:04

Ahoj, mám problém s výběrem bezdrátů za +-3000,- V současné době mám Audio Techniky ATH SJ33 (před tím Senny HD219 a jako první náhlavní Koss Porta Pro).
Jde mi o to, že pokud budu chtít bezdráty se stejnou zvukovou kvalitou bude mě to stát dvakrát tolik než stojej ty audiotechniky. (= +- 2000,-). Ale já bych se rád posunul zvukem trochu dál, protože mi přijde, že současná sluchátka mají problém s vykreslením výšek (poslouchám metal a zdá se mi že ty cressendové činely nebo jak se to jmenuje se uplně rozplyzávají).
Jsem laik a hudbu poslouchám pořád tzn. že 80% hudby poslouchám na telefonu (Lumia 735).
Otázka stojí: Když si koupím bezdráty za 3000 bude to znít líp než současný AT? Potom dá se na to nějak vůbec odpovědět nebo musím jít do obchodu a prostě si sluchátka poslechnout? (což jsem chtěl udělat stejně, ale měl bych aspoň už trochu jasno).
A potom se taky peru s tím, jaká sluchátka vybrat. Hodně mi do oka padli tyto Pioneery: https://imusicdata.cz/pioneer-se-mj561bt-s
Bojím se ale, že budou znít stejně špatně jako Urbanears Plattan a nikde v Praze nejsou k poslechu nebo na skladě...
Nebo tyto Creative:
http://www.czc.cz/creative-wp-450/109203/produkt?gclid=Cj0KEQiAnJqzBRCW0rGWnKnckOIBEiQA6qDBat59WjTEU7skxb1tjt9YogR3KJPB_demGtl3N_Odl0oaAov48P8HAQ
Mám reproduktory Creative Gigaworks T2 nebo tak nějak a jsme s nimi spokojen (až na slabší basy, ale co by od nich člověk čekal, že jo :D )

Asi jsem to napsal složitě, ale prosím vás, zkuste to. Venku už je zima a mě se nechce sockou lítat bezvýsledně po Praze...
Díky!

-- 8. 12. 2015 16:55 --

Ještě jsem se v tom trochu šťoural a zaujali mne tyto sluchadla: http://www.svetsluchatek.cz/sluchatka/jbl-synchros-e40bt-black/
Theeser
Junior

Odeslat příspěvekod radimecek13 8. 12. 2015 19:04

Tyhle za ty peníze hrají velmi slušně..