pavel1756 píše:Co se týče samotných videí, to první jsem musel vypnout ve chvíli, kdy tam Sandu začal blábolit o tom, jak se během večerního poslechu HE-1 rozplakal, nato za ním přišel syn a ptal se, proč pláče. Sorry, ale to je neuvěřitelné divadlo. Tak jsem plynule přešel na druhé video. No a tady se nečekalo už vůbec na nic a pláč přišel hned během první minuty. Nemám slov, i když... v recenzi jsem o tom nepsal, ale mimo jiné jsem si ještě s HE-1 poslechl první větu Beethovenovy Sedmé symfonie (Reference Recording: Pittsburgh Symphony Orchestra & Manfred Honeck) a hned po prvním taktu jsem se taky málem rozplakal, a to právě kvůli zmiňované nedostatečné dynamice části basového spektra. Kdybych vyposlechl jen tuto jednu skladbu, nehovořil bych o nedostatečné dynamice, nýbrž o otřesné dynamice. A to je u zařízení za více než půl druhého milionu korun skutečně k pláči.
K tomu převodníku, pokud má Sandu pravdu, je to ze strany Sennheiseru obrovské faux pas, neboť v oficiálním bookletu k HE-1 výslovně píše, cituji: "Osm D/A převodníků ESS SABRE ES9018 se postará o jejich dokonalý převod na přirozený analogový zvuk s okouzlující čistotou a záplavou detailů."
Pro ty, co video neviděli, Sandu v něm uvádí, že má HE-1 pouze jeden osmikanálový převodník (s jedním čipem).
Ja toho trtka zo Soundnews fakt nemusím a mal som to rovnako. V momente ako začal rozcítene rozprávať o svojom breku, som to vypol a radšej si pustil Drive to survive.
