a píše:podarilo sa mi ich urvat, rad by som sa pozrel na tu dozivotnu zaruku, ale neviem kam sa obratit
Tieto informacie su uvedene na stranke
http://www.bisaudio.sk/faq.php?tema=1
Zhrnul som to najdolezitejsie...
1) Na slúchadlá zakúpené mimo SR sa vzťahuje Doživotná záruka.
2) No Ask naozaj znamená to, že pri uplatňovaní Ďoživotnej záruky sa nikto nebude pýtať, či ste po nich skákali a pod. a my vám ich opravíme za 200,- Sk
3) Slúchadlá zašlite do servisu KOSS:
Bis Audio, s.r.o.
Dobronivská cesta 1642/6
96001 Zvolen
tel.: 0455410711, 0455400703
Slúchadlá taktiež môžete zaniesť svojmu predajcovi, avšak rátajte s dlhšou dobou vybavenia.
V prípade zákonnej záručnej lehoty (2 roky od dátumu nákupu) priložte bloček (môže byť aj kópia)
Priložte popis závady
Priložte VAŠU ADRESU (tel. číslo, resp. email)
Slúchadlá budú opravené, resp. vymenené
Slúchadlá vám zašleme naspäť, resp. si ich osobne prevezmete v dohodnutý termín.
zive: HP Envy x360 Conv. 13" (Ryzen5 4500U, RAM 8GB, GF AMD Radeon)
digiarena: Nikon D5000 + 18-105mm DX VR + 55-300 DX VRII + SB-700
avmania: Samsung QE55Q80T + Nvidia Shield TV 2017 + ONKYO TX-NR414 + Jamo S426 HCS3
mobilmania: Samsung Galaxy S22U